Program księgowy WAPRO Kaper

WAPRO Kaper to nie tylko podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR) ale kompletny, wygodny zestaw narzędzi do zarządzania małą firmą. Pozwala również rozliczać ryczałtową ewidencję sprzedaży, najem, prowadzić uproszczone płace, ewidencję środków trwałych i rozliczenie samochodów.

Prosty, przejrzysty, kompletny

Dzięki prostocie obsługi nawet użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą mogą samodzielnie prowadzić dokumentację księgową oraz naliczać zobowiązania podatkowe oraz opłaty ZUS.

Dostępny również w chmurze

Możliwość korzystania z programu Księga podatkowa WAPRO Kaper jako usługi w chmurze WAPRO online pozwala oszczędzać czas i pieniądze związane z obsługa sprzętu i infrastruktury.

Ułatwienia dla Biur Rachunkowych

Wariant BIURO oferuje mechanizmy wspierające i automatyzujące obsługę wielu klientów.

Współpraca z WAPRO JPK

Umożliwia zgodne z przepisami raportowanie dzięki współpracy z programem Jednolity Plik Kontrolny WAPRO JPK .

Wybrane nowości w programie 2021/2022

Promocje

Zalety programu księgowego WAPRO Kaper

Kompletny zestaw narzędzi

Program zawiera wszystkie podstawowe moduły wspierające zarządzanie małą firmą, a dane mogą być wykorzystane w innym module bez konieczności dokonywania eksportów i importów. Obniża to koszt oprogramowania i poprawia wydajność pracy.

Automatyzacja pracy

W programie zautomatyzowano operacje bezpośrednio związane z księgowaniem i rozliczaniem podatków oraz pozostałe towarzyszące pracy księgowego, co poprawia efektywność pracy, zmniejsza koszty pracy oraz eliminuje możliwość popełniania błędów.

Niski koszt zakupu i eksploatacji

Program oferuje wiele korzyści przy niskim koszt zakupu i eksploatacji - posiada bardzo rozbudowaną funkcjonalność a wykonywane w nim operacje są zautomatyzowane co znacznie wpływa na obniżenie kosztów działalności.

Bardzo prosta instalacja

Program Księga podatkowa WAPRO Kaper instaluje się automatycznie i nie wymaga od użytkownika profesjonalnego przygotowania, a po zainstalowaniu jest natychmiast gotowy do pracy.

Ergonomia i przejrzystość

Przejrzysty układ programu sprawia, że nawet bez profesjonalnego przygotowania lub szkolenia można szybko rozpocząć pracę w programie.

Zgodność z aktualnymi przepisami

Program przeznaczony dla firm prowadzących małą księgowość jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów, co ułatwia ich funkcjonowanie w zgodzie z prawem .

#DziękiWAPROERP

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn

Sprzedaż i magazyn

Fakturowanie

Fakturowanie

Analizy mobilne

Analizy mobilne

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Biuro Rachunkowe Online

Biuro Rachunkowe

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.