Mobilne zarzadzanie magazynem WAPRO Mobile Mag

Mobilny magazynier wapro mobile mag to mobilne wsparcie do obsługi magazynu współpracujące z systemem stacjonarnym WAPRO Mag. Doskonale sprawdza się w automatyzacji obiegu dokumentów na magazynie, wykonaniu remanentów, weryfikacji zamówień przed wysłaniem do klienta, czy realizacją na dokument wydania z magazynu. Umożliwia również weryfikację produktów z dostawy porównując z zamówieniem do dostawcy. Mobilny Magazynier umożliwia również weryfikację ofert jako dokumentu pośredniczącego w procesie zamawiania.

Zdalny dostep do danych magazynowych

WAPRO Mobile Mag to aplikacja pozwalająca wykorzystać technologię mobilną do zarządzania magazynem dzięki szybkiemu, zdalnemu dostępowi do informacji.

Prostszy i dokładniejszy remanent

Wykorzystanie aplikacji pozwala wyeliminować papierowe arkusze spisowe przy przeprowadzaniu inwentaryzacji przyspieszając ją oraz eliminując możliwość błędów ludzkich przy przenoszeniu danych.

Weryfikacja kompletacji zamówień

Dzięki elektronicznej weryfikacji poprawności kompletacji zamówień WAPRO Mobile Mag eliminuje przypadki reklamacji związanych z realizacją.

Szybkość i eliminacja pomyłek

Dostęp online do kartotek, lokalizacji i dokumentów oraz inne możliwości aplikacji, dostępne dotychczas jedynie w zaawansowanych systemach WMS znaczne ograniczenie ilości pomyłek przy jednoczesnym zwiększeniu szybkości obsługi.

Wystawianie dokumentów wydań

Program pozwala na wystawianie dokumentów wydań na podstawie zamówienia.

Korzyść z wykorzystania smartfonów

Dzięki wykorzystaniu ogólnie dostępnych smartfonów z systemem Android zamiast zamawiania kosztownych kolektorów oszczędzasz czas związany z uruchomieniem aplikacji oraz pieniądze.

Promocje

Zalety programu WAPRO Mobile Mag

Eliminacja pomyłek

Dodatkowy proces weryfikacji zamówień pozwala na eliminację pomyłek oraz poprawia jakość obsługi klientów.

Szybszy i dokładniejszy remanent

Aplikacja pozwala na eliminację wydruków magazynowych co znacznie przyspiesza procesu wykonania remanentu, przy jednoczesnym zmniejszeniu możliwości pomyłek.

 

Wydajność i komfortu pracy

Natychmiastowy dostęp do aktualnych, kompletnych i bieżących informacji zwiększa wydajności i komfortu pracy pracowników a Konsola Zarządzająca pozwala na lepszą kontrolę wykonywanych zadań.

Redukcja kosztów

Większa wydajność pracy pozwala na redukcję zbędnych etatów w magazynie i tym samym zmniejszenie kosztów.

#DziękiWAPROERP

The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.

Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight

Z WAPRO ERP od 21 lat

Prowadzenie własnego biznesu daje mi możliwość ciągłego uczenia się i robienia nowych rzeczy. Mogę szukać lepszych rozwiązań niż te, które wymyśliliśmy wcześniej. Wyznaję zasadę małych, ale ciągłych usprawnień.

Krzysztof Romaniuk, szef firmy Klinika AGD

Z WAPRO ERP od 9 lat

element-corner

Nasi klienci rozwijają swoje biznesy z WAPRO ERP od lat!

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn

Sprzedaż i magazyn

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Masz pytania? Napisz, doradzimy!

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.