System do sprzedaży mobilnej WAPRO Mobile
Mobilny handlowiec WAPRO Mobile to nowoczesna aplikacja dla handlowców mobilnych.
Zdalny dostęp do informacji
WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej - ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.
Nowoczesne rozwiązanie dla presellerów i vansellerów
Wykorzystując możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet oraz nowoczesną technologię bazodanową i programistyczną, program pozwala małym i średnim firmom wyposażyć pracowników terenowych w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.
Optymalizacja pracy przedstawicieli handlowych
Możliwość planowania tras i zadań oraz ustalania targetów dla handlowców pozwala lepiej zarządzać pracą oraz motywować pracowników działających w terenie.
Łatwiejsze rozliczenia z klientami
Dostęp online handlowców mobilnych do informacji o rozrachunkach i zaległościach finansowych klientów pozwala na sprawniejszą windykację należności.
Świętujemy 30 lat Wapro ERP
Skorzystaj i odbierz nawet 60% rabatu na nowe abonamenty
Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!
Poznaj potężny pakiet korzyści do TPT 360,
zapewniający szybki start nowego pracownika.
Wapro ERP 2024 - zawsze na czasie!
Odkryj nowe: wersje, funkcje i możliwości programów Wapro ERP.
Zalety programu WAPRO Mobile
Zwiększenie sprzedaży
Większa efektywność pracy handlowców jest możliwa dzięki automatycznemu dostarczaniu zamówień do centrali. Sprzedawca może poświęcić swój czas na zbieranie zamówień i realizację wizyt u klientów.
Oszczędność czasu
Przeglądanie oferty i cenników wraz z klientem w jego biurze pozwala na szybsze skompletowanie zamówienia, a automatyczna synchronizacja danych przyspiesza jego realizację.
Stały dostęp do danych
Pracownik otrzymuje natychmiastowy dostęp do aktualnych, kompletnych i bieżących informacji, takich jak aktualne cenniki, stany magazynowe, informacje handlowe, itp. bez potrzeby dodatkowego komunikowania się z firmą.
Więcej czasu dla klientów
Większa ilość zrealizowanych wizyt i obsłużonych klientów jest możliwa dzięki warsztatowi pracy w kieszeni. Daje to handlowcom niezależność od centrali i zwalnia z obowiązku odbywania częstych wizyt w biurze.
Mniej błędów w dokumentach
Wyeliminowanie dokumentów papierowych pozwala uniknąć problemów z zagubionymi lub nieczytelnymi materiałami, pomyłkami w przepisywaniu, czy przeoczeniami przy fakturowaniu.
Lepsza obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klientów w terenie, szybkość i niezawodność działania - dzięki temu firma będzie lepiej postrzegana przez kontrahentów.
#DziękiWAPROERP
The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.
Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight
Z WAPRO ERP od 21 lat