System analityczny WAPRO Analizy

Program WAPRO Analizy jest uzupełnieniem funkcjonalnym pozostałych aplikacji systemu WAPRO ERP o zaawansowane funkcje analityczne.

Szybkie analiza na podstawie aktualnych danych

Pozwala na analizowanie danych zgromadzonych w bazach poszczególnych aplikacji, umożliwiając tworzenie szybkich, wszechstronnych i dynamicznych analiz w postaci zestawień tabelarycznych oraz czytelnych wykresów,

Kompleksowe wyniki w jednym miejscu

Analizy tworzone na podstawie danych handlowych i finansowych firmy umożliwiają uzyskanie w jednym miejscu kompleksowych wyników i wskaźników opisujących działania firmy.

Zaawansowane metody analizy

Program bazuje na aktualnych danych zgromadzonych przez aplikacje systemu zarządzania firmą, ale przetwarza je w odmienny sposób umożliwiając ich analizę pod zupełnie innym kątem i w niedostępny w tych aplikacjach sposób.

Natychmiastowa, intuicyjna prezentacja wyników

Analiza przeprowadzana jest dynamicznie na wybranym zestawie danych, a wyniki prezentowane są natychmiast na intuicyjnych wykresach.

Promocje

Zalety programu WAPRO Analizy

Wszystkie dane w jednej aplikacji

Dostęp do wszelkich danych handlowych i finansowych firmy w jednej aplikacji.

Zawsze aktualne informacje

Analizy wykonywane bezpośrednio w bazach źródłowych, bez konieczności czasochłonnego importowania danych.

Szybki dostęp do wiedzy

Bogaty zestaw narzędzi analitycznych pozwalających na analizę danych według dowolnych kryteriów z możliwością grupowania, sortowania, filtrowania i porównywania oraz prezentację w różnych przekrojach.

Dynamiczna zmiana zakresu i układu analizy

Możliwość dynamicznej zmiany zakresu, układu i szczegółowości prezentowanych informacji oraz możliwość agregacji danych - obserwacja trendów, zmian sezonowych i porównywanie danych w okresach.

Analizy zaprojektowane przez specjalistów

Od razu wykorzystaj dostarczany, zaprojektowany przez specjalistów zestaw szablonów analiz lub modyfikuj i twórz własne analizy.

Większa skuteczność działania firmy

Śledź wskaźniki, lepiej kontroluj stan firmy, skuteczniej analizuj i prognozuj.

#DziękiWAPROERP

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn

Sprzedaż i magazyn

Finanse i księgowość

Finanse i księgowość

Księga przychodów i rozchodów

Księga podatkowa

Mobilna firma

Mobilny handlowiec

Kadry i płace

Kadry i płace

Środki trwałe

Środki trwałe

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.