Businesslink

Platforma wymiany dokumentów z kontrahentami Businesslink zapewnia wsparcie procesów biznesowych zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem oraz jego kontrahentami poprzez stworzenie możliwości udostępniania dokumentów na dedykowanej platformie.

Integracja usługi Businesslink z programem sprzedażowo-magazynowym

Integracja usługi Businesslink z programem Wapro Mag Sprzedaż i magazyn pozwala wygodnie i pewnie przesyłać faktury do odbiorców.

Sprawniejsza komunikacja z kontrahentami

Dzięki Businesslink komunikacja z kontrahentami odbywać się będzie automatycznie, a usługa zagwarantuje pewność dostarczenia i odebrania dokumentów oraz ich niezmienność.

Promocje

Zalety usługi Businesslink

Dostępność w chmurze

Usługa Businesslink jest dostępna w chmurze Asseco ERP, dzięki czemu można udostępniać jej funkcje w prosty i bezpieczny sposób, bez dodatkowych inwestycji

Paperless - mniej papieru

Businesslink to narzędzie pozwalające na wdrożenie idei paperless - biura bez papieru, czyli środowiska pracy, w którym zużycie papieru jest ograniczone do minimum poprzez digitalizację eliminacja tradycyjnego, papierowego obiegu dokumentów na rzecz ich cyfrowej wersji..

Mniejsza liczba błędów i pomyłek

Raz definiujesz dla dostawcy sposób mapowania indeksów asortymentowych, a Businesslink zapamięta podane mapowanie i wykorzysta je dla każdych kolejnych dokumentów.

Pewność i bezpieczeństwo przekazywania dokumentów

Bezpieczeństwo oraz pewność dostarczenia i odbioru - Businesslink akceptuje tylko dokumenty przekazane z autoryzowanych adresów mailowych. Potwierdzenie dostarczenia i odbioru dokumentu automatycznie trafia do Twojego systemu ERP.

Automatyzacja współpracy z Krajowym Systemem e-Faktur*

Pracuj tak jak do tej pory a Businesslink, działając w tle zapewni komunikację z KSeF .
Businesslink przekaże Twoje faktury sprzedaży do CRF oraz odbierze faktury zakupu od Twoich dostawców i przekaże je do systemu ERP

*Opcja usługi planowana do uruchomienia po udostępnieniu przez Ministerstwo Finansów Krajowego Systemu e-faktur

Elastyczny abonament

Dzięki przewidywalnej, niskiej cenie usługi w elastycznym abonamencie każda firma jest w stanie dobrać pakiet odpowiedni dla swoich potrzeb

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn

Sprzedaż i magazyn

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.