Mobilny inwentaryzator środków trwałych WAPRO Mobile ST

Mobilny inwentaryzator środków trwałych wapro mobile st umożliwia znaczne skrócenie czasu wykonania remanentu środków trwałych. Arkusze spisowe z systemu WAPRO Best trafiają na smartfony użytkowników w podziale na ich lokalizacje. Przy wykorzystaniu oznakowania środków trwałych kodami kreskowymi i ich odczytaniem z wykorzystaniem aparatu, wbudowanego skanera kodów lub czytników zewnętrznych, znacząco eliminujemy możliwość wystąpienia pomyłek w trakcie wykonywania spisu.

Prostszy i dokładniejszy remanent

Wykorzystanie aplikacji pozwala wyeliminować papierowe arkusze spisowe przy przeprowadzaniu inwentaryzacji przyspieszając ją oraz eliminując możliwość błędów ludzkich przy przenoszeniu danych.

Łatwiejsze zarządzanie remanentem

Dostęp do wielu lokalizacji przez podział arkuszy spisowych znacznie ułatwie prowadzenie remanentu przez większa liczbe pracowników.

Szybkość i eliminacja pomyłek

Dostęp online do informacji oraz inne możliwości aplikacji, dostępne dotychczas jedynie w zaawansowanych systemach znaczne ograniczenie ilości pomyłek przy jednoczesnym zwiększeniu szybkości obsługi.

Korzyść z wykorzystania smartfonów

Dzięki wykorzystaniu ogólnie dostępnych smartfonów z systemem Android zamiast zamawiania kosztownych kolektorów oszczędzasz czas związany z uruchomieniem aplikacji oraz pieniądze.

MobileST31
MobileST35
Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!

Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!

Poznaj potężny pakiet korzyści do TPT 360,
zapewniający szybki start nowego pracownika.

Skorzystaj z promocji premium

Miło Cię widzieć w Wapro 365!

Miło Cię widzieć w Wapro 365!

Przygotowaliśmy dla Ciebie rabat oraz pakiet powitalny. 🎁

Skorzystaj z promocji

Wapro ERP 2024 - zawsze na czasie!

Wapro ERP 2024 - zawsze na czasie!

Odkryj nowe: wersje, funkcje i możliwości programów Wapro ERP.

Sprawdź, co się zmieniło

Zalety programu WAPRO Mobile ST

Lepsza wydajność

Większa kontrola nad pracownikami dzięki zastosowaniu Konsoli zarządzającej i łatwa obsługa urządzenia pozwala na zwiększenie wydajności i komfortu pracy

Oszczędność czasu

Wykorzystanie urzadzenia mobilnego znacznie przyspiesza proces wykonania remanentu

Szybkość i oszczędność papieru

Urządzenie mobilne pozwala ja szybszą obsługa procesu oraz eliminuje konieczność wydruków

Mniej błędów w dokumentach

Wyeliminowanie dokumentów papierowych pozwala uniknąć problemów z zagubionymi lub nieczytelnymi materiałami, pomyłkami w przepisywaniu, czy przeoczeniami

Redukcja kosztów

Szybsza i dokładniejsze praca pozwala na redukcję kosztów przez minimalizację zbędnych etatów

Szybszy remanent

Wyeliminowanie dokumentów papierowych, konieczności przepisywania i sprawdzania znacznie przyspiesza proces wykonania remanentu

#DziękiWAPROERP

The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.

Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight

Z WAPRO ERP od 21 lat

element-corner

Nasi klienci rozwijają swoje biznesy z WAPRO ERP od lat!

Współpracuje z:

Środki trwałe

Środki trwałe

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Masz pytania? Napisz, doradzimy!

    Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    [text_content "UWAGA:"]

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.