Nowoczesny program magazynowy WAPRO Mag

Sprzedaż i magazyn - wapro mag to system przeznaczony do obsługi procesów sprzedaży oraz zarządzania magazynem w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, od małych firm jednoosobowych do przedsiębiorstw średniej wielkości. Jest to program łączący obsługę magazynu, zarządzanie całością procesu zamówień i sprzedaży, CRM oraz wspomagający pozostałe aspekty działalności handlowej firmy.

Zarządzanie magazynem

Moduł do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy. Posiada wszystkie narzędzia potrzebne do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.

Zarządzanie sprzedażą

Wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności).

Moduł finansowy

Umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.

Zarządzanie relacjami z klientem CRM

Zarządzanie zadaniami, kontraktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta.

Integracja z e-Commerce i allegro

Gotowe integracje z platformami e-Commerce (w modelu B2B, B2M, B2C), z aukcjami allegro, z baselinkerem i marketplace. Wygodne i szybkie zarządzanie sprzedażą w Internecie.  

Zalety programu do obsługi magazynu WAPRO Mag

Obsługa JPK

Program do obsługi magazynu WAPRO Mag współpracuje z bezpłatnym modułem WAPRO JPK, umożliwiając składanie deklaracji w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego.

Efektywniejsza sprzedaż

Program umożliwia szybkie i wygodne prowadzenie sprzedaży i fakturowania oraz obsługę transakcji handlowych zarówno w walucie krajowej jak i w walutach obcych.

Eliminacja błędów

Automatyzacja prac i wbudowane mechanizmy kontrolne aplikacji znacznie zmniejszają ryzyko popełnienia błędów zarówno w ewidencji magazynu jak i w sferze handlowej.

Sprawniejsza wymiana danych

Współpraca z pozostałymi aplikacjami WAPRO ERP ułatwia kontrolę i zarządzanie firmą, a wielofirmowość usprawnia zarządzanie nawet rozbudowaną siecią sprzedaży.

Większe zyski

Automatyzacja pracy w dziale handlowym pozwala pracownikom skupić się na prowadzeniu sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów i ich wygodnej obsłudze.

Łatwiejszy rozwój

WAPRO Mag Sprzedaż i Magazyn umożliwia łatwy rozwój firmy pozwalając na prostą rozbudowę o nowe stanowiska, oferując bardziej rozbudowane warianty, a także umożliwiając łatwe tworzenia nowych funkcjonalności.

#DziękiWAPROERP

The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.

Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight

Z WAPRO ERP od 21 lat

Prowadzenie własnego biznesu daje mi możliwość ciągłego uczenia się i robienia nowych rzeczy. Mogę szukać lepszych rozwiązań niż te, które wymyśliliśmy wcześniej. Wyznaję zasadę małych, ale ciągłych usprawnień.

Krzysztof Romaniuk, szef firmy Klinika AGD

Z WAPRO ERP od 9 lat

element-corner

Nasi klienci rozwijają swoje biznesy z WAPRO ERP od lat!

Współpracuje z:

Finanse i księgowość

Finanse i księgowość

Księga przychodów i rozchodów

Księga podatkowa

Sklep internetowy B2C

Sklep internetowy

Mobilna firma

Mobilny handlowiec

wapromobile

Mobilny magazynier

Platforma biznesowa B2B

Platforma biznesowa

b2m hybrid

Platforma sprzedażowa B2M

Analizy mobilne

Analizy mobilne

Aukcje internetowe

Aukcje internetowe

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

businesslink

Platforma wymiany dokumentów

Biuro Rachunkowe Online

Biuro Rachunkowe

Masz pytania? Napisz, doradzimy!

    Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    [text_content "UWAGA:"]

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.