WAPRO TPT - Telefoniczna Pomoc Techniczna

Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”.

Usługa umożliwi priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

Pomoc techniczna WAPRO ERP jest obecnie dostępna dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:

Bezpłatna Elektroniczna Pomoc Techniczna

Zgłoszenia za pośrednictwem serwisu IHD

Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.

Zgłoszenia za pośrednictwem serwisu IHD

Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.

Pomoc mailowa

Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD.

Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna

30 dni od aktywacji wersji płatnej

Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji

Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C

Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C  bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dla użytkowników WAPRO Online

Dla użytkowników WAPRO Online - dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online.

Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna

Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

Abonament 30

30 dni kalendarzowych – 129 zł netto

Tylko aktualne wersje

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

Abonament 360

360 dni kalendarzowych – 1299 zł netto

Tylko do własnego użytku

Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.

Promocje

Co daje Telefoniczna Pomoc Techniczna

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej

Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.

Szybka reakcja na zgłoszenie

Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.

Efektywne rozwiązywanie problemów

Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.

Prosty sposób rozliczania

Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.

Niski koszt usługi

Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.

Wsparcie dla usług online

TPT jest dostępna bezpłatnie dla użytkowników WAPRO Online, a dla użytkowników WAPRO B2B/B2C bezpłatna jest TPT obejmująca również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dlaczego WAPRO ERP?

Rekomendujemy programy WAPRO do pracy w działach księgowych, jako zgodne z przepisami, intuicyjne w obsłudze, elestyczne w tworzeniu sprawozdań i raportów oraz bogate w zaawansowane funkcjnalności. Systemy te gwarantują również bezpieczeństwo danych naszych klientów, co jest dla nas sprawą pierwszorzędną.

Firma księgowa DEM

Dzięki szybkiemu wdrożeniu i dostosowaniu do specyficznych potrzeb, oprogramowanie WAPRO ERP okazało się najlepszym wyborem. Spełnia wszystkie stawiane przed nim wymagania, usprawnia zarządzanie dokumentami magazynowymi i finansowymi. Dzięki wdrożeniu poprawiła się jakość pracy i obsługi klientów.

Hurtownia Książek Liber Księgarnia Biały Kruk

Program WAPRO ERP w wariancie wielostanowiskowym działa szybko i stabilnie oraz w pełni zaspakaja nasze aktualne potrzeby, i co ważne, umożliwia nam łatwa rozbudowę o kolejne stanowiska w przyszłości.

BHP Optima

W naszej opinii oprogramowanie WAPRO ERP jest nowoczesnym, intuicyjnym i wydajnym narzedziem pozwalającym na kompleksowe zarządzanie działaniem firmy. Cenimy sobie profesjonalne wsparcie i szkolenia zapewnione przez firmę DATA EXPERT. Pozwala nam to zarekomendować zarówno systemy WAPRO ERP jak i usługi informatyczne DATA EXPERT.

Sanatorium Uzdrowiskowe „PLON”

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

W związku z przesłaniem przez Ciebie formularza dochodzi do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe, oraz jakie prawa Ci przysługują w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz w Klauzuli informacyjnej.