WAPRO TPT: Telefoniczna Pomoc Techniczna

Usługa Telefoniczna Pomoc Techniczna (WAPRO TPT) umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem:

22 702 89 89

W celu zamówienia usługi TPT skontaktuj się z Działem Sprzedaży telefonicznie 22 702 89 02 lub mailowo sprzedaz.wapro@assecobs.pl. Zakup usługi możliwy jest również w naszym sklepie internetowym.

natyczhmiastowe_oszczednosci

Bezpłatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna

30 dni od aktywacji wersji płatnej

Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji

Dla użytkowników WAPRO e-Commerce

Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C / Hybrid bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dla użytkowników WAPRO Online

Dla użytkowników WAPRO Online - dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online.

elastyczny_abonament

Płatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna

Priorytet zgłoszeń

Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

Dwa rodzaje abonamentu

Abonament 30
30 dni kalendarzowych – 179 zł netto

Abonament 360
360 dni kalendarzowych – 1699 zł netto

Tylko aktualne wersje

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

Tylko do własnego użytku

Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.

Pozostałe bezpłatne formy pomocy technicznej dla użytkowników WAPRO ERP, to:

Zgłoszenia za pośrednictwem
portalu IHD

Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem portalu IHD umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.

Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD. 

Wybierz Telefoniczną Pomoc Techniczną i zyskaj!

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej

Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.

Szybka reakcja na zgłoszenie

Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.

Efektywne rozwiązywanie problemów

Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.

Konsultacje zdalne

Dodatkowo w ramach abonamentu
na 360 dni Klient otrzymuje dostęp
do konsultacji zdalnych. 

Niski koszt usługi

Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.

Ponadto usługa TPT jest bezpłatna dla posiadaczy WAPRO Online oraz WAPRO B2B/B2C/Hybrid.

Prosty sposób rozliczania

Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.

Usługa WAPRO TPT jest bezpłatna dla posiadaczy:

Platforma biznesowa B2B

Platforma biznesowa

Sklep internetowy B2C

Sklep internetowy

b2m hybrid

Platforma sprzedażowa B2M

Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Masz pytania? Napisz, doradzimy!

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.