Program finansowo-księgowy WAPRO Fakir

System przeznaczony do obsługi pełnej księgowości w przedsiębiorstwach

Samodzielny program księgowy lub element systemu WAPRO ERP

Program Finanse i księgowość WAPRO Fakir stosowany jako element składowy systemu zarządzania firmą współpracuje z innymi aplikacjami WAPRO ERP.
Użytkowany niezależnie stanowi kompletny, samodzielny, w pełni funkcjonalny program finansowo – księgowy.

Rozbudowane mechanizmy automatyzujące pracę

Program finansowo księgowy WAPRO Fakir zawiera wszystkie mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności więc zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy. Pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów w celu lepszego dostosowania programu do indywidualnych potrzeb firmy.

Współpraca z WAPRO JPK i moduł e-Sprawozdania

Umożliwia zgodne z przepisami raportowanie dzięki współpracy z programem Jednolity Plik Kontrolny WAPRO JPK oraz wbudowanemu modułowi e-Sprawozdań.

Liczne ułatwienia dla Biur Rachunkowych

Program WAPRO Fakir w wariancie BIURO oferuje mechanizmy wspierające obsługę wielu klientów.

Wybrane nowości w programie 2021/2022

Promocje

Zalety programu finansowo-księgowego WAPRO Fakir

Automatyzacja księgowości

Program do księgowości automatyzuje operacje i obliczenia nie wymagające decyzji księgowego. Mechanizmy wparcia przy wprowadzaniu i dekretacji typowych dokumentów poprawiają wydajność pracy, obniża koszt i eliminuje błędy.

Elastyczny program do ksiegowania

WAPRO Fakir jest elastycznym i nowoczesnym programem do pełnej księgowości, umożliwiającym dostosowanie automatów księgujących, przeksięgowujących, schematów dekretujących importowane dokumenty i innych do potrzeb każdej firmy i każdego planu kont.

Nowoczesne technologie

Jako nowoczesny program księgowy automatyzuje wiele innych czynności towarzyszących pracy księgowego, m. in. Automatycznie pobiera kursy walut, dane kontrahentów z GUS, weryfikuje numery NIP kontrahentów UE.

Eliminacja błędów

Automatyzacja prac i wbudowane mechanizmy kontrolne programu finansowo księgowego znacznie usprawniają bieżąca pracę księgowych, ułatwiają kontrolę oraz zmniejszają ryzyko popełnienia błędów.

Sprawna wymiana danych i lepsza kontrola

Współpraca z pozostałymi aplikacjami WAPRO ERP ułatwia zarządzanie firmą, a wbudowane mechanizmy analizy i weryfikacji usprawniają kontrolę finansową nawet w rozbudowanej organizacji.

Łatwiejszy rozwój

Program ksiegowy WAPRO Fakir umożliwia łatwy rozwój wraz z rozwojem firmy dzięki prostej rozbudowie o nowe stanowiska, oferując bardziej rozbudowane warianty, a także umożliwiając łatwe tworzenia nowych funkcjonalności i automatyzacji.

#DziękiWAPROERP

Współpracuje z:

Sprzedaż i magazyn

Sprzedaż i magazyn

Kadry i płace

Kadry i płace

Środki trwałe

Środki trwałe

Współpracuje z usługami:
Korzystaj online

Aplikacja w chmurze

Biuro Rachunkowe Online

Biuro Rachunkowe

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    UWAGA:

    Problemy techniczne należy zgłaszać za pomocą Internetowego systemu zgłoszeń IHD lub przez formularz na stronie pomocy.

    Internetowy system zgłoszeńFormularz pomocy

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.