Category Referencje

Partner: APROSYSTEM
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

Wdrożenie u klienta:
ARKOM Sp. z o.o.
Typ działalności: produkcja, e-commerce
Branża: budowlana, wyposażenia

„Najbardziej zależało nam na automatyzacji procesów dotyczących księgowości i magazynu. Ponadto chcieliśmy mieć możliwość zintegrowania systemu ze sklepem internetowym.”

Aneta Bober, Pełnomocnik ds. jakości ARKOM Sp. z o.o.

Profil
działalności

ARKOM Sp. z o.o. to polska firma, która działa na rynku od 1990 roku.

Od początku swojego istnienia firma stawia sobie za cel ciągłe doskonalenie oraz zapewnienie wysokiej jakości usług swoim klientom.  ARKOM Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą narzędzi, ponadto posiada własne akredytowane laboratorium wzorcujące. Projektują narzędzia pod indywidualne potrzeby klienta oraz oferują naprawę i regenerację.

Firma jest również oficjalnym przedstawicielem w Polsce profesjonalnych narzędzi pomiarowych ACCUD i dystrybutorem narzędzi pomiarowych SCHUT.

ARKOM Sp. z o.o. zapewnia swoim klientom indywidualne podejście oraz wykwalifikowany personel, który służy radą i pomocą przy wyborze narzędzi i przyrządów pomiarowych.

Cel projektu

W związku z ograniczeniami dotychczas użytkowanej platformy, firma ARKOM Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie nowszego oprogramowania.

Najważniejsze wymagania:
- automatyzacja procesów księgowych i magazynowych
- swobodny przepływ dokumentów wewnątrz systemu
- docelowo możliwość integracji ze sklepem internetowym

Opis
wdrożenia

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od analizy przedwdrożeniowej. Pewne ograniczenia obecnej platformy sprawiły iż modernizacja była całkowicie nie opłacalna.

Zaproponowaliśmy platformę WAPRO ERP – moduł Mag oraz Fakir. Umożliwiliśmy klientowi przetestowanie systemu na wersji demonstracyjnej.

Po zakończonej fazie testów, która pozwoliła klientowi upewnić się, iż nowy system spełnia oczekiwania rozpoczęliśmy proces wdrożenia.

Instalacja oprogramowania przebiegła pomyślnie, następny krok – import danych asortymentowych oraz kartotek kontrahentów do bazy WAPRO.

Kolejny etap prac nad projektem skupiał się na integracji systemu ze sklepem internetowym. W tym celu wykorzystaliśmy kolejny moduł od WAPRO B2C (wcześniej WAPRO AbStore).

Po zakończeniu wdrożenia, zespół Aprosystem przeprowadził szkolenia dla pracowników ARKOM w zakresie obsługi nowego oprogramowania.

Korzyści

  • Jednolita baza danych, zintegrowana z pozostałymi modułami
  • Automatyzacja procesów księgowych i magazynowych
  • Intuicyjne zarządzanie sklepem internetowym zintegrowanym z pozostałymi modułami
Pobierz
wersję próbną
Pobierz
aktualizację
Jak
kupić?
Korzystaj
online
POZOSTAŁE REFERENCJE: