Usługi
Zdajemy sobie sprawę, że sukces wdrożenia to nie tylko kwestia funkcji aplikacji. Mamy szeroką wiedzę na temat pełnego wykorzystania możliwości systemu Wapro B2C. Kluczowa jest nie tylko instalacja, ale także odpowiednia konfiguracja oraz odwzorowanie procesów biznesowych w programie. Niestety, wiele firm popełnia błędy konfiguracyjne lub zatrzymuje się na podstawowych funkcjach. Aby temu zapobiec, oferujemy profesjonalne wsparcie i dostęp do certyfikowanych partnerów Wapro ERP, którzy pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał Wapro B2C.
Zapewniamy:
- szybkie i bezproblemowe uruchomienie systemu,
- łatwe zarządzanie sklepem internetowym,
- integrację z systemem magazynowo-sprzedażowym,
- elastyczne zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą,
- współpracę z aplikacjami zewnętrznymi.
Jesteśmy gotowi wspierać Cię na każdym etapie, gdy tylko zechcesz skorzystać z naszej pomocy.
Integracja, konfiguracja i usługi graficzne
Wapro B2C to narzędzie, które obsługuje się prosto i intuicyjnie. Jednak nasze wsparcie techniczne da Ci pewność, że Twój e-sklep działa na maksymalnych obrotach. W zestawie oferowanych przez nas usług znajdziesz bogaty wybór usług integracyjnych, konfiguracyjnych, a także graficznych, dzięki którym Twój sklep internetowy będzie funkcjonował w sieci prawidłowo i zgodnie oczekiwaniami Twoich Klientów.
Rozwiń wszystkie grupy →
Aby zapewnić skuteczną i automatyczną dwukierunkową wymianę danych między Twoim e-sklepem a programem sprzedażowym Wapro Mag, kluczowa jest poprawna integracja platformy Wapro B2C z systemem Wapro Mag. Oferujemy instalację aplikacji Connector Client, która umożliwia błyskawiczne przesyłanie kartotek, zamówień oraz zmian statusów między sklepem online a systemem Wapro Mag. Dzięki temu rozwiązaniu znacznie ułatwisz organizację i prowadzenie sprzedaży w sieci, co przyczyni się do efektywniejszego zarządzania Twoim biznesem.
Twoje profity:
- praca z wysokiej klasy narzędziem integracyjnym – aplikacją Connector Client
- sprawny transfer danych między e-sklepem a programem sprzedażowym
- pełna automatyzacja i dwukierunkowy przesył informacji
Konfiguracja portu statycznego dla serwera SQL
Port, pod którym dostępne będzie połączenie zewnętrzne z serwerem SQL, jest niezbędny do transferu informacji – na przykład zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio do bazy Wapro Mag. Z przyjemnością udzielimy Ci pomocy przy tej konfiguracji.
Konfiguracja wyjątków w zaporach sieciowych (software/hardware)
Standardowa sieć komputerowa z dostępem do Internetu z reguły jest zabezpieczona jakimś rodzajem zapory sieciowej (firewall). Najczęściej jest to firewall wbudowany w router lub zapora programowa zainstalowana na komputerze, który pełni funkcję routera (bramki internetowej). W obu przypadkach oferujemy Ci wsparcie w zakresie odpowiedniego przekierowania portu zewnętrznego na port wewnętrzny, by możliwa była komunikacja e-sklepu z serwerem SQL.
Konfiguracja danych uwierzytelniających w Connector Client
Podczas integracji Twojego sklepu na Wapro B2C z programem Wapro Mag niezbędne jest podanie w aplikacji Connector Client danych dostępowych (identyfikator i hasło), które są generowane w procesie rejestracji nowego sklepu. Dzięki temu możliwa jest jednoznaczna identyfikacja konta użytkownika sklepu oraz ukończenie konfiguracji połączenia e-sklepu z Wapro Mag. Również w tym zakresie chętnie udzielimy Ci fachowej pomocy.
Właściwe uzupełnianie kartotek czy prawidłowe funkcjonowanie Twojego e-sklepu zależą od wielu czynności konfiguracyjnych magazynu, które należy wykonać w systemie Wapro Mag. Poznaj wszystkie możliwości i skorzystaj z naszych usług, by przeprowadzić poniższe operacje w odpowiedni sposób.
Korzyści:
- wsparcie specjalistów przy konfiguracji magazynu po stronie systemu Wapro Mag
- sprawne uruchomienie i prężne działanie witryny sklepowej
Konfiguracja statusów zamówień, kosztów dostaw i cennika
Aby klient widział cenę dostawy w swoim koszyku oraz na potwierdzeniu zamówienia, w aplikacji Wapro Mag musisz określić, który artykuł z kartoteki asortymentowej ma pełnić funkcję kosztu dostawy. Podobnie statusy zamówienia to cenna informacja dla klienta. Gdy prawidłowo skonfigurujesz tę funkcję, Twój kontrahent otrzyma wiadomość e-mail z komunikatem, że jego zamówienie zostało „zapłacone” bądź jest „gotowe do wysyłki”. Z kolei skonfigurowanie osobnej rubryki cenowej pozwoli zróżnicować ceny dla sklepu stacjonarnego i internetowego. Bazowanie na mechanizmie cen zależnych (procentowo lub kwotowo) w programie Wapro Mag umożliwi Ci natomiast kształtowanie cen w sklepie jedynie za pomocą zmiany ceny podstawowej. W zakresie wszystkich tych działań służymy Ci pomocą.
Konfiguracja kategorii towarowych i asortymentu
Kiedy zdefiniujesz kategorie towarowe w bazie Wapro Mag, zostaną one automatycznie przeniesione do sklepu internetowego. Dzięki temu Twoi Klienci zyskają czytelnie zaprezentowaną ofertę, a Ty łatwo zarządzisz asortymentem. Jeśli posiadasz artykuły, których nie chcesz wyświetlać w sklepie (np. starsze wersje produktów), możesz skonfigurować bazę asortymentową tak, aby tylko wybrane przez Ciebie produkty były widoczne online.
Podpięcie zdjęć do produktów i pomoc w ich formatowaniu
Galeria fotografii produktów prezentowanych w e-sklepie zasilana jest bezpośrednio z bazy programu Wapro Mag. Aby Klient mógł obejrzeć zdjęcia asortymentu, najpierw musisz je wgrać do kartoteki programu magazynowo-sprzedażowego. Nie musisz ograniczać się do jednego zdjęcia produktu – możesz wgrać ich wiele i prezentować na stronie dowolnie wybrane fotografie. Musisz jednak pamiętać o zapisaniu zdjęć w bazie programu, a nie w folderach na dysku oraz o odpowiedniej jakości i wielkości plików. Sięgnij po te niewielkie, aby szybko się ładowały. Zadbaj jednak o ich jakość, aby były atrakcyjne wizualnie. Zarówno przy formatowaniu zdjęć, jak i przy podpinaniu ich do produktów możesz liczyć na nasze wsparcie.
Konfiguracja atrybutów produktów oraz import opisów produktowych
Gwarancją sprawnego wyszukiwania produktów na stronie e-sklepu jest odpowiednia konfiguracja ich atrybutów (cech). Dzięki temu rozwiązaniu Klient łatwiej pozna Twoją ofertę, a Ty bez trudu skatalogujesz asortyment. W polach dodatkowych programu Wapro Mag możesz zamieścić aż do 10 cech produktu (kolor, marka, rozmiar itp.). Możesz też skorzystać z naszych usług przy konfiguracji atrybutów, a także przy przygotowywaniu opisów produktów. Krótsze opisy (poniżej 1000 znaków) polecamy tworzyć w bazie Wapro Mag. Natomiast dłuższe łatwiej będzie zapisać i formatować bezpośrednio w edytorze wbudowanym w sklep internetowy Wapro B2C.
Konfiguracja odrębnego magazynu dla sklepu internetowego i zasilanie magazynów asortymentem
Jako jedna firma możesz prowadzić wiele e-sklepów, różniących się asortymentem i grupami docelowymi. Z naszą pomocą łatwo wydzielisz dla nich osobne magazyny, co pozwoli lepiej zarządzać ofertą i kontrolować zamówienia. Możemy także wesprzeć Cię w przesyłaniu towarów wraz ze stanami magazynowymi, aby zapewnić aktualną dostępność produktów w e-sklepie, nawet przy równoległej sprzedaży innymi kanałami. Synchronizacja danych w magazynie już na etapie konfiguracji pozwoli uniknąć przerw w działaniu sklepu w celu uporządkowania oferty.
Zadowolenie klientów wzrasta wraz z poprawą jakości obsługi zamówień. Aby każdy klient otrzymał zamówiony towar na czas i bez błędów, oferujemy możliwość konfiguracji stanowisk użytkowników odpowiedzialnych za zamówienia oraz precyzyjnego określenia ich uprawnień w systemie Wapro Mag. Dzięki temu obowiązki pracowników będą jasno określone, co przyczyni się do sprawnej i efektywnej obsługi zamówień.
Co zyskujesz?
- właściwą organizację pracy i przypisanie użytkowników do konkretnych zadań
- lepszą organizację e-sklepu i sprawną realizację zamówień
Konfiguracja stanowisk
Lepszej organizacji Twojego e-sklepu służy wskazanie w systemie Wapro Mag użytkowników odpowiedzialnych za obsługę zamówień. Dzięki temu zamówienia ze sklepu internetowego spływające do bazy programu Wapro Mag będą od razu przypisywane do wskazanego użytkownika. Ten z kolei zyska możliwość wprowadzania zmian statusów zamówień i otrzyma dostęp do narzędzi służących ich sprawnej realizacji. Wszystko po to, aby Twoi klienci byli w pełni zadowoleni z jakości obsługi zamówień. Aby konfiguracja przebiegła w prawidłowy sposób, możesz skorzystać z naszych usług w tym zakresie.
Konfiguracja uprawnień systemowych użytkowników
Uprawnienia systemowe w Wapro Mag mogą być przyznane kilku użytkownikom, ale jeśli Twój e-sklep korzysta z tego samego magazynu co reszta sprzedaży, warto precyzyjnie określić ich zakres w systemie. To pozwoli zminimalizować ryzyko błędów przy realizacji zamówień i zapewni, że odpowiednie dane i dokumenty trafią do właściwych osób. Z naszą profesjonalną pomocą konfiguracja uprawnień użytkowników przebiegnie sprawnie i bez problemów.
Powiązanie e-sklepu z magazynem, stworzenie contentu oraz opracowanie architektury informacji i wyglądu podstron to kluczowe zadania przed uruchomieniem sklepu internetowego. Nie musisz jednak realizować ich samodzielnie. Oferujemy kompleksowe doradztwo i wsparcie na każdym etapie tworzenia sklepu online, dzięki czemu masz pewność, że każdy element Twojej strony będzie działał niezawodnie i profesjonalnie.
Korzyści:
- wsparcie wykwalifikowanych specjalistów na każdym etapie powstawania sklepu
- prawidłowe połączenie e-sklepu z magazynem w bazie Wapro Mag
- wykonane prace skonfrontowane z opiniami i poradami fachowców
- debiut sklepu on-line w sieci zwieńczony pełnym sukcesem
Integracja – rejestracja sklepu dla wybranego magazynu
E-sklep i magazyn muszą być ze sobą ściśle powiązane, by Twoja sprzedaż w sieci przebiegała bez zarzutu. W tym celu po stronie aplikacji Wapro Mag w module konfiguracyjnym musisz powiązać sklep z odpowiednim magazynem w bazie programu magazynowo-sprzedażowego. Tę czynność wykonasz z łatwością i samodzielnie, gdyż kreator konfiguracji – jak najlepszy przewodnik – poprowadzi Cię przez wszystkie etapy ustawiania parametrów współpracy programu Wapro Mag i sklepu internetowego Wapro B2C. A w przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości podczas działań integracyjnych zawsze możesz skorzystać z usługi telefonicznego wsparcia ze strony naszych specjalistów.
Inicjalne uruchomienie sklepu
Odpowiednia organizacja i poprawne uruchomienie e-sklepu wymaga wykonania wielu kroków, aby debiut Twojej platformy sprzedażowej w Internecie był sukcesem. Aby zapewnić sprawny i bezproblemowy start sklepu online, oferujemy działania konfiguracyjne i parametryzacyjne serwisu oraz wsparcie w przygotowaniu treści i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży w sieci. Dzięki temu Twój sklep będzie gotowy do działania bez żadnych potknięć.
Oferowane przez nas usługi obejmują:
- opracowanie treści do stron informacyjnych, takich jak: regulamin, polityka prywatności, koszty dostawy, gwarancje, serie, kontakt, pomoc (doradztwo lub wykonanie);
- przygotowanie projektu architektury informacji;
- konfiguracja wyglądu/układu poszczególnych stron serwisu – szablony, liczba kolumn, rodzaje czcionek itp.;
- spersonalizowanie układu poszczególnych podstron serwisu (usługa nie obejmuje modyfikacji layout’u graficznego);
- opracowanie zasad kategoryzacji kartotek produktów oraz Klientów (doradztwo lub wykonanie);
- doradztwo w zakresie konfiguracji kampanii promocyjnej w systemie;
- pomoc w wyborze firmy kurierskiej spośród partnerów współpracujących z nami na preferencyjnych stawkach;
- dodatkowo: audyt poprawności konfiguracji, przygotowania i wykonania e-sklepu przed jego komercyjną premierą;
- dodatkowo: pakiet szkoleń i zdalnych konsultacji poświęconych możliwościom panelu administracyjnego Wapro B2C.
Twój sklep internetowy przyciągnie uwagę użytkowników nie tylko dzięki licznym funkcjom i intuicyjnej obsłudze, ale także atrakcyjnej szacie graficznej. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz szeroki wachlarz usług graficznych – od podstawowych, przez zaawansowane, po indywidualne projekty. Dzięki temu Twój e-sklep zyska unikalny wygląd, który będzie zgodny z Twoimi oczekiwaniami i preferencjami, jednocześnie wyróżniając się na tle konkurencji.
Twoje profity:
- atrakcyjny wizualnie e-sklep
- szeroki pakiet usług graficznych, od podstawowych po indywidualne
- e-sklep przyciągający uwagę klientów wyjątkowym wyglądem
Pakiet podstawowy
W ramach pakietu usług podstawowych oferujemy Ci pomoc w wykorzystaniu „Modułu Zarządzania Wyglądem” Wapro B2C. Dzięki temu dowolnie zmodyfikujesz szatę graficzną Twojej witryny sprzedażowej w ramach standardowo dostępnych szablonów.
Pakiet rozszerzony
Jeśli Twoje wymagania dotyczące graficznej oprawy e-sklepu wykraczają poza standardowe szablony, oferujemy możliwość stworzenia własnego arkusza stylów CSS. Dzięki temu będziesz mógł dostosować wygląd swojego sklepu do unikalnych potrzeb, a nowe moduły graficzne staną się dostępne, pozwalając na pełną personalizację i wyróżnienie Twojego e-sklepu.
Internet pełen jest treści, które każdego dnia bombardują użytkowników. Aby odnieść sukces w sieci, musisz przyciągnąć ich uwagę. W tym celu oferujemy szeroki zakres działań reklamowych, które pomogą wypromować Twój sklep i zwiększyć rozpoznawalność marki. Dzięki naszym usługom będziesz mógł skutecznie wyróżnić się wśród konkurencji i dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów.
Korzyści:
- Zwiększona widoczność Twojej witryny w sieci, co prowadzi do wyższej sprzedaży.
- Kampanie reklamowe przygotowane przez najlepszych specjalistów, zapewniające skuteczność.
- Analiza danych liczbowych z wnioskami i sugestiami na przyszłość, pomagająca w optymalizacji działań marketingowych.
Pozycjonowanie na Mapach Google - by oddziaływać na lokalnych klientów
Wielu internautów szuka produktów czy usług w swojej okolicy i szybciej niż inni decyduje się na zakup. Jeśli chcesz skutecznie podbić rynek lokalny, nasi specjaliści pomogą Ci wypozycjonować Twój e-sklep na Mapach Google, by przykuć uwagę klientów, którzy mogą zechcieć odwiedzić Twój sklep osobiście. W tym celu oferujemy Ci możliwość dołączenia do Google + Lokalnie – serwisu prezentującego wizytówki firm z najbliższej okolicy, dostępne nie tylko dla posiadaczy komputerów, ale i coraz liczniejszej grupy użytkowników smartphone’ów. Możesz skorzystać z opcji:
- pakiet startowy Google + Lokalnie – stworzenie profesjonalnych treści na wizytówkę i połączenie jej z kontem administracyjnym, by zarządzać obecnością wizytówki w sieci;
- pozycjonowanie wizytówki firmy na Mapach Google - prowadzenie działań skutkujących poprawą widoczności wizytówki firmy w wynikach wyszukiwania.
Google Analytics – by poznać zachowania klientów
Najlepsze decyzje biznesowe opierają się na solidnych danych. Nasze usługi Google Analytics dostarczą Ci nie tylko zestawień liczbowych dotyczących zachowania użytkowników w Twoim e-sklepie, ale także szczegółową analizę danych wraz z wnioskami i sugestiami naszego zespołu. Dzięki temu dowiesz się, jakie działania podjąć, aby zwiększyć efektywność sprzedaży. Tylko od Ciebie zależy, czy przekształcisz te wnioski w realne zyski. Skorzystaj z dostępnych usług:
- raport wydajności e-commerce – przygotowanie analizy skuteczności dotychczasowych działań na podstawie danych z modułu e-commerce wraz ze wskazówkami i rekomendacjami, jak podnieść wydajność i zyski z e-sklepu;
- konfiguracja obsługi wielu domen – modyfikacja rozwiązań stosowanych na Twojej stronie www tak, by możliwa była pełna wymiana danych pomiędzy systemami analitycznymi a sklepem Wapro B2C, co pozwoli na gromadzenie danych dotyczących konwersji z wielu źródeł.
Kampanie linków sponsorowanych – by przyciągnąć Klienta
Swój nowo uruchomiony sklep możesz błyskawicznie zapełnić klientami, gdy skorzystasz z profesjonalnie przygotowanej kampanii reklamowej w wyszukiwarce. Taka kampania rusza zaraz po uruchomieniu, działa w modelu "cost per click" (płatność za kliknięcie), więc płacisz tylko za sprowadzonych na stronę klientów oraz jest elastyczna i może być uruchamiana tylko okresowo. Oferujemy Ci ją w dwóch modelach:
- full-service – przygotowanie i zarządzanie kampanią po stronie naszej agencji
- self-service – przygotowanie i uruchomienie kampanii po stronie agencji, natomiast prowadzenie Po Twojej stronie.
Jeśli zależy Ci na całkowitym powierzeniu działań reklamowych w ręce specjalistów, wybierz model full-service. Natomiast gdy cenisz sobie samodzielność, opcja self-service jest idealna dla Ciebie. Dodatkowo możesz skorzystać z profesjonalnych szkoleń z atrakcyjną zniżką.
Pozycjonowanie Twojego Wapro B2C – by klient Cię dostrzegł
We współpracy z naszymi specjalistami możesz też wypozycjonować swój sklep w wynikach wyszukiwania. Gwarantujemy Ci, że im wyższe miejsce na liście wyszukanych stron zajmie Twoja witryna, tym większa ilość potencjalnych klientów dostrzeże ją i odwiedzi. A koszty ich pozyskania okażą się zaskakująco niskie. Oferujemy Ci następujące usługi w tym zakresie:
- optymalizacja Wapro B2C – wdrożenie w witrynie wskazówek, które umożliwią wyszukiwarkom łatwiejsze „zrozumienie“, jaki asortyment sprzedaje Twój sklep;
- pozycjonowanie Wapro B2C – działania skutkujące poprawą pozycji linku w wynikach wyszukiwania. Dopiero wyświetlenie na pierwszej stronie będzie wiązać się z opłatą.
Kampanie remarketingowe - by klient powracał
Na podjęcie ważnej decyzji potrzebujesz czasu? Twoi klienci też. Niektórzy decydują się na zakup dopiero przy piątej wizycie na stronie. Dlatego kampanie remarketingowe przypominają im o Twoim e-sklepie, pobudzając do zakupu. W naszej ofercie znajdują się da rodzaje usług w tym zakresie:
- full-service – przygotowanie i zarządzanie kampanią po stronie naszej agencji
- self-service – przygotowanie i uruchomienie kampanii po naszej stronie, prowadzenie – po Twojej stronie. To opcja dla Klientów ceniących sobie samodzielność, których możemy wesprzeć szkoleniami pokazującymi, jak efektywnie i skutecznie prowadzić takie kampanie.
Usługi dodatkowe SEM / SEO dla sklepów w serwisie abstore.pl realizuje agencja Marketing Online Centrum Promocji Internetowej
Pakiet MINI 2h | Pakiet MEDIUM 6h | Pakiet MAXI 10h | Pakiet Indywidualny | |
Zmiany w szacie kolorystycznej (czcionka, kolorystyka itp.) | zamów wycenę indywidualną | |||
Wstawka własna | 1 | 2 | 4 | |
Strona własna | 1 | 2 | ||
Dodanie widgetu czatu | ||||
Dodanie ikony Favicon | ||||
Tło sklepu | ||||
Dodanie banerów na stronie | 1 | 2 | ||
Ilość poprawek w ramach przeprowadzonych zmian | 1 | 2 | 3 | |
Czas realizacji po akceptacji projektu | 2 dni | 3 dni | 5 dni | |
Cena netto | 399 zł | 1 099 zł | 1 899 zł |
Załóż swój sklep z Wapro B2C!
Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy Wapro B2C →
Masz już TRIAL lub
program Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2C działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Zarejestruj sklep
Przez 30 dni, bez żadnych opłat, możesz testować i konfigurować swój sklep, przygotowując go na wielkie otwarcie!
Nie masz jeszcze
programu Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2C działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Przetestuj Wapro Mag
Aby w pełni zarządzać wszystkimi funkcjonalnościami sklepu B2C, pobierz program sprzedażowy Wapro Mag w wersji TRIAL.