Cennik wapro b2c

Abonament miesięczny

179 zł netto / miesiąc
  • 220,17 zł brutto / miesiąc
  • Okres rozliczeniowy: 30 dni
  • Opłata instalacyjna: 0 zł
  • Bezpłatny okres próbny

Poznaj zakres funkcjonalny naszego rozwiązania

B2C (business-to-consumer) - sklep internetowy, z ofertą kierowaną do klientów końcowych

Rozwiń wszystkie grupy →

Ogólne

B2C

działanie w trybie Software as Service 
hosting, transfer danychbez limitu
bezpłatna pomoc telefoniczna świadczona przez Dział Pomocy Technicznej Asseco WAPRO 
domena w abstore.pl 
skrzynka pocztowa w domenie abstore.pl 
sklep we własnej domenie 
certyfikat bezpieczeństwa SSL w domenie abstore.pl 
możliwość uruchamiania wielu sklepów na jednej bazie danych (każdy sklep internetowych to jeden magazyn) 
baza towarów100 000
obsługa wielu walut w sklepie 
obsługa wielu języków 
dedykowana konsola administracyjna 
Współpraca z systemem sprzedaży i magazynu
 

B2C

współpraca z programem WAPRO Mag od wersji START (jeden sklep internetowy na platformie WAPRO B2C/B2B) 
możliwość wyboru jakie towary mają być widoczne w sklepie internetowym 
synchronizacja danych kontrahentów 
synchronizacja zamówień 
synchronizacja zdjęć z programu magazynowego lub zarządzanie na poziomie sklepu internetowego 
historia obsługi zamówień zarówno w sklepie internetowym jak i w systemie magazynowo – sprzedażowym 
możliwość wysyłania wiadomości SMS z programu WAPRO Mag automatycznie po odebraniu zamówień 
rozbudowane możliwości zarządzania produktami oraz ofertą sprzedażową – w tym moduł akcji promocyjnych 
Ergonomia
 

B2C

obsługa RWD (Responsive Web Design) z wykorzystaniem frameworku Bootstrap 
zestaw gotowych skórek RWD do wykorzystania 
rozbudowane możliwości kategoryzacji produktów 
pobieranie kursów walut z NBP do sklepu 
podpowiadanie w trakcie wyszukiwania towarów 
galerie zdjęć w kilku stylach 
łatwe i szybkie konfigurowanie paneli informacyjnych w sklepie 
rozbudowane możliwości zarządzania produktami oraz ofertą sprzedażową – w tym moduł aukcji promocyjnych 
Strona wizualna oraz zarządzanie sklepem

B2C

możliwość wgrania własnej skórki
RWD (responsywne strony dostosowane do różnych rodzajów urządzeń) poprzez źródła SASS
 
możliwość użycia skórki bez styli
CSS do zastosowania kompletu własnych styli CSS
 
możliwość włączania/ukrywania poszczególnych wstawek w wybranych widokach (desktop/mobilny) 
zestaw gotowych kilkudziesięciu predefiniowanych szat graficznych dla sklepu internetowego 
zgodność serwisu z wymaganiami
SEO
 
system zarządzania treścią klasy
CMS
 
wsparcie dla własnych szablonów
CSS
 
personalizowane szablony wiadomości email 
wbudowany moduł biuletynu informacyjnego dla klientów 
łatwe i szybkie konfigurowanie
paneli informacyjnych w sklepie
 
Analizy
 

B2C

analiza "Ostatnio oglądane" 
analiza typu cross selling 
Rozwiązania wsparcia marketingu i sprzedaży

B2C

wsparcie dla wyszukiwarek 
integracja z LekkiKoszyk.pl 
integracja z Google Analytics 
integracja z Google Shopping 
integracja z porównywarką 
integracja z opineo 
integracja z Facebook 
integracja z paczkomatami
inPost
 
Integracja z internetowymi porównywarkami cen

B2C

Skąpiec 
Nokaut 
Ceneo 
Radar 
Kupujemy 
okazje.info 
Integracja z portalami płatności internetowych
 

B2C

DotPay 
PayU 
PayPal 
Przelewy24 
Transferuj 

Wypróbuj za darmo

Poznaj możliwości sklepu internetowego wapro b2c w praktyce.

Nie wiesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze?

Zastanawiasz się nad zakupem i masz pytania dotyczące produktu?
Napisz. Doradzimy.

    W związku z przesłaniem przez Ciebie formularza dochodzi do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe, oraz jakie prawa Ci przysługują w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz w Klauzuli informacyjnej.