Funkcje

Nowoczesność

Analiza trendów rynkowych jednoznacznie wskazuje, że handel elektroniczny staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży – zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących. Jeśli i Ty chcesz rozwinąć swój biznes w Internecie, Asseco Business Solutions S.A oferuje Ci swój najnowszy produkt – WAPRO B2C – nowoczesną platformę usługową klasy e-commerce. Z nią szybko, prosto i z prawdziwą przyjemnością wystartujesz ze swoim sklepem internetowym. Liczne udogodnienia i funkcjonalności systemu zaprocentują efektywną sprzedażą Twoich produktów, a nowoczesne rozwiązania ułatwią Ci prowadzenie i monitoring sprzedaży. funkcje

Co zyskujesz?

  • szybkie i proste uruchomienie systemu
  • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
  • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
  • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
  • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

Wsparcie dla RWD

Platforma WAPRO B2C/B2B udostępnia swoim użytkownikom wsparcie dla technologii RWD (z ang. Responsive Web Design) czyli projektowanie responsywnych stron www w taki sposób aby były one prawidłowo wyświetlane na wszystkich typach urządzeń np. komputerach stacjonarnych, laptopach tabletach czy smartfonach. Wykorzystany został framework Bootstrap, który jest powszechny na całym świecie w zakresie projektowania stron www oraz platform e-commerce. Umożliwia on efektywne budowanie stron a co najważniejsze dzięki swojej popularności otwiera możliwość pozyskania usług projektowania wyglądu sklepu przez wiele firm i specjalistów. Podejście takie daje duże możliwości znalezienia najlepszej oferty ostylowania sklepu u dowolnego wykonawcy.

W ramach wsparcia RWD udostępniono kilkanaście gotowych skórek RWD, które są gotowe do użycia natychmiast po ich uaktywnieniu, dodatkowo platforma udostępnia skórkę specjalnego przeznaczenia tzw. ZERO czyli skórkę, która nie posiada żadnych stylów dzięki czemu bez problemu można ostylować sklep wg własnych arkuszy kaskadowych CSS.

Wielofunkcyjność

WAPRO B2C zaprojektowaliśmy z myślą o Twoim komforcie pracy z tą platformą. Dlatego skonsolidowaliśmy go z systemem magazynowo-sprzedażowym WAPRO Mag, by usprawnić kontrolę Twoich stanów magazynowych oraz zamówień w sklepie. Integracja z WAPRO Mag to jednak pierwsza z wielu funkcjonalności platformy. WAPRO B2C zintegrowaliśmy też z Google Analytics, serwisami płatności, a nawet z Facebookiem. Zarządzanie architekturą, wyglądem i ofertą handlową sklepu również przyjdzie Ci tu łatwością. Panel administracyjny jest bowiem przyjazdy i czytelny dla każdego użytkownika, także laika informatycznego. Samodzielne uruchomienie i skonfigurowanie programu usługowego WAPRO B2C nie będzie więc dla Ciebie problemem.

Unikatowość

O przewadze konkurencyjnej WAPRO B2C świadczy jego bogaty zakres funkcjonalny oraz wykorzystanie w nim najnowszych technologii informatycznych, zgodne z obowiązującymi na rynku trendami i potrzebami użytkowników. Masz więc do czynienia z unikatowym produktem i wysokiej klasy rozwiązaniem e-commerce.

Rozwiń wszystkie grupy →

Integracja z WAPRO Mag

WAPRO B2C to „młodszy brat” systemu magazynowo-sprzedażowego WAPRO Mag. Użytkujący WAPRO Mag Klienci mogą więc z powodzeniem połączyć działanie obu narzędzi, by sprawnie przeprowadzać sprzedaż w sieci. Oba systemy wyszły spod ręki tego samego producenta, dlatego ich funkcje są w pełni integrowalne i wzajemnie się uzupełniają. W efekcie nie tylko uruchomisz nowoczesny e-sklep oparty na WAPRO B2C, ale i sprawnie obsłużysz zamówienia i utrzymasz swój magazyn pod stałą kontrolą dzięki połączeniu z WAPRO Mag.

Co zyskujesz?

  • w pełni automatyczną integrację
  • wymianę danych w czasie rzeczywistym
  • maksymalną kontrolę stanów magazynowych
  • sprawną obsługę zamówień ze sklepu on-line
  • wysoki poziom konfigurowalności integracji

Dostęp do rzadkich funkcji

To, co w innych obecnych na rynku rozwiązaniach e-commerce jest rzadkością, w WAPRO B2C jest już standardem. Platforma posiada bowiem funkcje, które u innych producentów są jeszcze niedostępne bądź nierozbudowane. Źródłem tak wysokiego wyspecjalizowania WAPRO B2C jest właśnie integracja systemu z WAPRO Mag. To dzięki niej możesz kontrolować stany magazynowe w jednym systemie, obsługiwać zamówienia od odbiorców i do dostawców w jednym miejscu, a także kontrolować rozrachunki i tworzyć spójną bazę kontrahentów, zarówno w e-sklepie, jak i w systemie sprzedażowym. Masz więc jeden moduł obsługi zamówień i jedno narzędzie do automatycznego księgowania sprzedaży klasycznej i internetowej (jeśli prowadzisz też sklep stacjonarny).

Gwarancja spójności

Zamawiając produkt bądź usługę, oczekujesz zapewne gwarancji ich niezawodności i skuteczności. Fakt, że WAPRO B2C i WAPRO Mag są rozwiązaniami tego samego producenta to Twoja najlepsza polisa ubezpieczeniowa. Gdy dojdzie do aktualizacji lub zmian w jednym z tych narzędzi, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z modyfikacją mechanizmów integracyjnych czy funkcjonalności sklepu. To Asseco Business Solutions zadba o ich spójność zawsze i wszędzie.

Integracje zewnętrzne

WAPRO B2C otwiera Cię na nowe rozwiązania, które służą podniesieniu efektywności Twojej sprzedaży w sieci. Funkcje, takie jak  wgląd do statystyk z Google Analytics, połączenie z platformą Facebook czy udostępnianie opcji płatności on-line w e-sklepie to unikalne właściwości WAPRO B2C, które masz na wyciągniecie ręki, a ich wykorzystanie przyniesie Ci liczne korzyści.

Co zyskujesz?

  • wykorzystanie sieci paczkomatów inPost
  • obecność na znanych porównywarkach cen
  • dostęp do statystyk Google Analytics
  • integrację z Google Shopping
  • wygodną i bezpieczną współpracę z aplikacjami zewnętrznymi

Twoja oferta w wyszukiwarce Google - integracja z Google Shopping

Dzięki integracji z usługą Google Shopping Twoja oferta może być prezentowana podczas prezentowania wyników wyszukiwania w Google. Osoba wyszukująca może zobaczyć spersonalizowaną reklamę Twojego produktu obejmującą nazwę, zdjęcie, cenę czy dostępność. Usługa Google Shopping dba o to, by wyświetlana reklama w jak największym stopniu odpowiadała kryteriom wyszukiwania. Dzięki temu reklamy trafiają precyzyjnie do użytkowników poszukujących konkretnego produktu, natomiast w przypadku bardziej ogólnych poszukiwań, na przykład wśród grupy produktów, mogą stanowić cenną dla wyszukującego sugestię.

Odbiór paczek w Paczkomatach InPost

Twoi klienci z całą pewnością chcieliby mieć możliwość decydowania, kiedy i gdzie odbiorą zamówioną poprzez Twój e-sklep paczkę! Dlatego zintegrowaliśmy WAPRO B2C z Paczkomatami InPost, czyli z nowoczesnym i elastycznym systemem skrytek pocztowych. InPost daje możliwość nadawania i odbierania paczek przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu klienci Twojego sklepu będę mogli odbierać przesyłki w najdogodniejszym dla siebie miejscu i czasie.

Widoczność w porównywarkach

Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Radar, Okazje czy Kupujemy to popularne wśród użytkowników porównywarki cen. WAPRO B2C pozwala Ci się z nimi bezpłatnie integrować i również w ten sposób promować swoją ofertę handlową.

Wgląd w statystyki – integracja z Google Analytics

Chcesz wiedzieć, jakie produkty Twoi Klienci oglądają najczęściej? Sprawdzić, czy korzystają z systemu logowania w sklepie? Poznać, jak zachowują się podczas zakupu? Dzięki funkcji integracji Twojego sklepu na WAPRO B2C z Google Analytics zyskujesz dostęp do tych i wielu innych statystyk Google.

Wsparcie serwisów płatności

Integracja WAPRO B2C z serwisami płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 i transferuj.pl – to funkcja, która umożliwia Twoim Klientom korzystanie z wygodnej formy płatności internetowych. Wystarczy, że podpiszesz umowę z serwisem, aby płatność on-line stała się częścią Twojego e-sklepu. Co więcej to rozwiązanie znacznie przyspieszy proces zakupowy, a Ty i Twoi Klienci będziecie na bieżąco informowani o statusie zamówień („opłacone” czy „do realizacji”).

Facebook sprzymierzeńcem biznesu

WAPRO B2C „polubił się” także z Facebookiem. Również z tym popularnym serwisem społecznościowym zintegrowaliśmy naszą platformę. Dzięki temu przy swoich produktach w e-sklepie możesz włączyć funkcję przycisku „lubię to”, wyświetlać „zdjęcia fanów” lub „ostatnie posty” z Twojego fan page’a.

Integracja z serwisem Opineo

Twoi klienci z całą pewnością będą szukać opinii o Twoim sklepie na Opineo.pl, czyli ogólnopolskim serwisie oceniającym sklepy internetowe. Każdy potencjalny kupujący może zasięgnąć informacji na temat danego e-sklepu, może poznać dane sprzedawcy, zakres jego działalności oraz opinie innych kupujących, którzy już skorzystali z oferty danego e- sklepu.
Platforma WAPRO B2C jest już zintegrowana z Opineo.pl, dzięki czemu Twoi klienci będą mogli od razu wystawiać i poznawać opinie o Twoim e-sklepie. Dodatkowo, jako właściciel sklepu na platformie WAPRO B2C, otrzymasz od Opineo.pl dwa miesiące GRATIS do pierwszego okresu rozliczeniowego!

Charakter usługowy

Platforma WAPRO B2C to kompleksowe rozwiązanie o charakterze usługowym (System as a Service). Oznacza to, że każdy uruchamiany na niej sklep, więc i Twój, jest utrzymywany w infrastrukturze własnej Asseco Business Solutions. Natomiast Ty otrzymujesz program, który samodzielnie – szybko i bez specjalnej wiedzy informatycznej – uruchomisz i skonfigurujesz, a w efekcie uzyskasz sprawnie działający i zsynchronizowany z WAPRO Mag sklep internetowy.

Co zyskujesz?

  • brak konieczności inwestowania we własną infrastrukturę IT
  • dostęp do najwyższej klasy Data Center
  • możliwość wykorzystania technologii dostawcy
  • niższe koszty eksploatacji
  • wygodny i korzystny model abonamentowy

SaaS – popularny model usługowy

SaaS – System as a Service – to popularne wśród użytkowników rozwiązanie (także wśród małych i średnich przedsiębiorstw), po które sięgnęliśmy przy pracach nad WAPRO B2C. Ten model usługowy sprawia, że cała infrastruktura sprzętowa, oprogramowanie i bazy danych znajdują się po stronie dostawcy i są przechowywane w jego Data Center. Dzięki tej funkcji nie musisz się martwić o infrastrukturę, zasoby informatyczne i bezpieczeństwo. To leży po naszej stronie. A Tobie wystarczy tylko dostęp do Internetu, by skorzystać z aplikacji.

Data Center – bezpieczne miejsce na dane Klientów

Każdy system do zarządzania przedsiębiorstwem wymaga dostępu do poufnych danych Klientów. Dlatego też trzeba je odpowiednio chronić. Z WAPRO B2C masz pewność, że tak właśnie jest. Asseco Business Solutions posiada bowiem własne Data Center, spełniające wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa. Na poziomie organizacyjnym stosujemy się do ściśle określonych zaleceń i ustaw, zaś na poziomie technicznym – spełniamy wszelkie wymogi odnośnie zasilania, klimatyzacji, ochrony przeciwpożarowej, antywłamaniowej czy jakości systemu telewizji przemysłowej (CCTV).

Sterowanie wyglądem

WAPRO B2C wyposażyliśmy w wiele funkcjonalności, które pozwalają Ci w niemal nieograniczony sposób modyfikować wygląd Twojego sklepu internetowego. Przy tym moduł zarządzania wyglądem WAPRO B2C to narzędzie łatwe i przyjazne w obsłudze, dzięki czemu z opcji dowolnego projektowania sklepu będziesz czerpać nie tylko wymierne korzyści, ale i wiele przyjemności.

Co zyskujesz?

  • skórki systemowe i własne
  • własny CSS
  • możliwość konfiguracji układu stron

Wygląd sklepu w Twoich rękach

W WAPRO B2C znajdziesz standardowe i zaawansowane funkcje do zarządzania wyglądem sklepu. Standardem są przykładowe schematy wyglądów, których dostarczamy Ci jako podstawę oraz inspirację do dalszych zmian. Możesz pozostać przy schemacie, możesz go nieco rozbudować i zmodyfikować, ale możesz też zdefiniować własny arkusz stylów CSS oraz skorzystać z zaawansowanych narzędzi modyfikacji układu i wyglądu sklepu. Wszystko zależy od Twoich upodobań i oczekiwań, na które jesteśmy otwarci.

Funkcjonalności do Twojej dyspozycji

Moduł zarządzania wyglądem obfituje też w liczne funkcje dodatkowe, dzięki którym możesz decydować o wyglądzie poszczególnych elementów Twojego sklepu. Dzięki opcji konfiguracji układu każdej podstrony oddzielnie nie musisz ograniczać się do jednego schematu wyglądu. Poszczególne podstrony mogą bowiem mieć 1,2 lub 3 kolumny, w zależności od Twojej wizji.
Obok tego dostarczamy Ci też narzędzi umożliwiających tworzenie własnych stron informacyjnych, stały podgląd koszyka aktualizowanego bez przeładowania strony, wraz z podglądem produktów czy zarządzanie przez panele systemowe, produktowe oraz użytkownika. Ponadto WAPRO B2C posiada też nowatorski system, dostosowujący obszar strony do rozdzielczości ekranu użytkownika. Zaś górna belka pozwala podglądać koszyk bez względu na pozycję suwaka przeglądarki, wraz z podglądem produktów.

Wyszukiwanie i filtrowanie

Jak szybko i efektywnie wyszukać pożądany produkt? Asseco BS zna odpowiedź na to pytanie. Dlatego wyposażyliśmy WAPRO B2C w takie rozwiązania techniczne, które sprzyjają błyskawicznemu wyszukiwaniu produktów oraz odpowiedniemu ich selekcjonowaniu przez mechanizmy filtrowania.

Co zyskujesz?

  • zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
  • filtrowanie produktów po atrybutach, etykietach, cenie i innych
  • autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej

Szukaj, a szybko znajdziesz – nowoczesna wyszukiwarka

Wyszukiwarka w sklepie internetowym to standardowa funkcja. Ale rozwiązaniem unikatowym jest zastosowanie w WAPRO B2C efektywnie pracującej wyszukiwarki, opartej na sprawnie pracującym silniku indeksującym Lucene. Jego zaawansowane działanie zapewnia Ci jeszcze szybsze i wysoce zadowalające efekty wyszukiwania produktów w e-sklepie. Bardzo wygodną dla użytkowników funkcją będzie z pewnością wyszukiwanie po dostępności produktu dzięki obecności na stronie e-sklepu dodatkowego checkbox’u „Tylko towary dostępne”.

Wiedz, czego chcesz – filtrowanie w standardzie

W standardzie WAPRO B2C znajduje się zaawansowany i wysoce konfigurowalny mechanizm budujący filtry w oparciu o atrybuty produktów różnego typu. Dotychczas ta funkcja była dostępna w nielicznych, dedykowanych i indywidualnych rozwiązaniach. U nas to podstawa, a nie bonus. A wszystko po to, by podnieść standardy wyszukiwania produktów w Twoim sklepie. Standard ten podnosi też funkcja autopodpowiadania fraz w wyszukiwarce, co stanowi duże ułatwienie dla użytkownika.

Zarządzanie ofertą produktową

Nadawanie produktom dowolnej ilości etykiet – to rzadka funkcja, którą udostępnia Ci WAPRO B2C. Etykieta (tag) to dowolnie zdefiniowana nazwa, jaka może być „przypięta” do produktu, co umożliwia Ci wielowymiarową klasyfikację towarów, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych. Dzięki etykietom prezentacja Twojej oferty handlowej w sklepie zyska na atrakcyjności i przejrzystości. A to dopiero początek licznych korzyści, które zapewnia to rozwiązanie.

Co zyskujesz?

  • nieograniczoną ilość produktów oraz zdjęć
  • przejrzystą prezentację towaru
  • widok produktów ostatnio oglądanych
  • prezentację produktów kupowanych przez innych

Więcej etykiet - więcej możliwości

Etykiety nie tylko organizują układ i prezentację Twojej oferty produktowej w e-sklepie, ale pozwalają Ci też sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki czy widocznością towarów dla porównywarek cen. Dzięki etykietom zdecydujesz też, jakie produkty mają być wyświetlane na stronie głównej, w panelach bocznych czy w innych segmentach sklepu on-line. A gdy zechcesz rozbudować ilość etykiet systemowych o własne, masz do dyspozycji także taką funkcjonalność.

Porządek w sklepie – kategoryzacja produktów

Z platformą WAPRO B2C stworzysz dowolną ilości kategorii w dowolnej hierarchii drzewiastej. Jeden produkt może bowiem przynależeć tutaj do wielu kategorii. Ta funkcja zapewnia Ci więc jeszcze większą elastyczność przy prezentacji Twojej oferty handlowej. W WAPRO B2C możliwe jest również tworzenie stron kategorii oraz podkategorii z opisem i grafiką. Masz też do dyspozycji dwa warianty wyświetlania drzewa kategorii – jako stale rozwinięte lub rozwijalne po kliknięciu (do wyboru). Nie ograniczamy Cię także w kwestii przypisywania atrybutów produktów. Możesz wybrać dowolną ilość w wielu formach – atrybuty tekstowe, liczbowe, logiczne, słownikowe lub indywidualne. Dzięki tym rozwiązaniom z łatwością usystematyzujesz nawet najbogatszą ofertę produktową oraz ułatwisz i uatrakcyjnisz Twoim Klientom proces zakupowy.

Udogodnienia podczas zakupów

WAPRO B2C to narzędzie, które nie tylko usprawnia i ułatwia Ci administracyjne zarządzanie sklepem, ale i zapewnia wygodne, bezpieczne i przyjemne zakupy Twoim Klientom. Wszystko za sprawą licznych udogodnień i funkcjonalności, które przekładają się na czytelną prezentację oferty produktowej, łatwość wyszukiwania towarów oraz bezpieczne transakcje on-line – czyli wszystko, co Klientowi potrzebne jest do pełnego zadowolenia.

Co zyskujesz?

  • wygodny dostęp do oferty
  • prostą obsługę sklepu
  • bezpieczne transakcje
  • informacje o statusie i czasie realizacji zamówień

Komfort i wygoda zakupów Klienta

W Twoim sklepie opartym na WAPRO B2C Klient może wyszukać produkty po dostępności dzięki dodatkowemu znacznikowi „Tylko towary dostępne”, a transakcję zakupową przeprowadzić w sposób absolutnie bezpieczny – przez szyfrowany protokół HTTPS. Może on też dokonać zakupu bez rejestracji i jako niezarejestrowany klient sprawdzać status swojego zamówienia. System powiadamia bowiem zarówno o zmianach statusu zamówienia, jak i o czasie jego realizacji.
W WAPRO B2C możesz sam podać przypuszczalny czas dostawy przy każdym produkcie, a w momencie zakupu system oszacuje (na podstawie najdłuższego czasu dostawy), ile dni potrwa realizacja konkretnego zamówienia. Tę informację doceni nie tylko Twój Klient, ale i Ty – dzięki temu sprawniej zaplanujesz dostawę. Natomiast w wypadku zarejestrowanych Klientów wysyłka ich zamówienia odbywa się automatycznie na wskazany adres. Przy tym Klient ma również możliwość wyboru opcji odbioru osobistego. Pełną elastyczność zapewniamy mu też przy definiowaniu kosztów dostawy czy zmianie rodzaju powiadomień w trakcie realizacji zamówienia. Udogodnieniem dla Klienta jest również możliwość przechowywania oraz dzielenia się stworzoną przez siebie listą zakupów.

Transakcje zabezpieczone

Symbol zamkniętej kłódki na stronie, czy protokół https:// zamiast zwykłego http:// w oknie adresowym – to czytelne znaki bezpiecznych transakcji on-line, których poszukują Klienci kupujący w e-sklepie. W WAPRO B2C dostarczamy Ci funkcji spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa – od protokołu HTTPS i certyfikatu SSL po dostęp do wyspecjalizowanych w tym zakresie serwisów płatności – DotPay, PayU, Przelewy24 czy transferuj.pl. Dzięki temu Twój Klient kupuje i płaci bezpiecznie.

Co zyskujesz?

  • bezpieczne szyfrowanie HTTPS
  • bezpłatny certyfikat SSL
  • możliwość wykorzystania własnego certyfikatu
  • dostęp do systemów płatności

Nasza domena ze standardem bezpieczeństwa

Twój sklep internetowy założony na WAPRO B2C otrzymuje bezpłatnie subdomenę w domenie *.WAPRO B2C.pl. Korzystanie z niej zapewni Ci dostęp do wszelkich zabezpieczeń w e-sklepie – szyfrowane połączenie protokołem HTTPS i bezpłatny certyfikat SSL. Dzięki temu poufne dane Twoich Klientów będą zawsze pod kontrolą, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem standardów bezpieczeństwa w sklepie.

Twoja domena z elastycznymi możliwościami

Chciałbyś prowadzić sklep internetowy pod własną domeną, nawet w trakcie operacji zabezpieczonych (logowanie, proces zakupowy)? Dajemy Ci też taką możliwość, by spełnić Twoje wymagania. Przy tym dostarczony przez Ciebie certyfikat możemy bez problemu zainstalować na platformie WAPRO B2C.

Akcje promocyjne

WAPRO B2C posiada niemal nieograniczone możliwości techniczne, służące organizacji akcji promocyjnych w sklepie internetowym. Cały pakiet funkcji parametryzujących pozwala Ci stwarzać wyjątkowe okazje zakupowe i kierować je do precyzyjnie określonej grupy odbiorów (funkcja segmentacyjna modułu). To wszystko procentuje zwiększoną atrakcyjnością Twojej oferty i przykuciem uwagi nie jednego klienta.

Co zyskujesz?

  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • łatwe prowadzenie działań marketingowych
  • promowanie pozytywnego wizerunku sklepu
  • zachęcenie Klientów do częstych odwiedzin na witrynie

Szerokie możliwości modułu

Z wielofunkcyjnym modułem akcji promocyjnych nie tylko przeprowadzisz atrakcyjne promocje w Twoim sklepie, ale też zaplanujesz je z pełną dokładnością. WAPRO B2C pozwala bowiem definiować promocje na wybrane produkty i ustalać formę danej okazji zakupowej – upust kwotowy, procentowy bądź stała cena. Swoje akcje promocyjne możesz również uzależnić od wartości cenowej zamówienia, a także ograniczyć zasięg promocji do wybranej grupy Klientów, wybranej formy płatności i dostawy, jak również do produktów z danej kategorii czy z konkretnymi etykietami. Funkcjonalności modułu akcji promocyjnych dają Ci też możliwość ustalenia ram czasowych promocji, automatycznej prezentacji brakującej kwoty do uzyskania rabatu. WAPRO B2C posiada też odpowiednie funkcje do prowadzenia programu lojalnościowego czy wysyłki newslettera. Z tak rozbudowanym narzędziem świat kuszących okazji promocyjnych stanie przed Tobą otworem, a Twoim Klientom dostarczy nowych powodów do zakupu.

Globalny zasięg

Internet to medium globalne, dzięki któremu jesteś w stanie dotrzeć w każde miejsce o każdej porze. Podobnie w WAPRO B2C nie chcemy Cię ograniczać, a raczej poszerzać Twoje horyzonty. Dlatego oferujemy Ci możliwość kierowania Twojej oferty handlowej zarówno do rodzimych Klientów, jak i do odbiorców zagranicznych. A wszystko dzięki funkcjom obsługi wielu języków i wielu walut przez platformę WAPRO B2C.

Co zyskujesz?

  • nowe, zagraniczne rynki zbytu
  • łatwe rozliczanie w obcych walutach
  • wyszukiwanie produktów w różnych językach

Bez granic językowych i walutowych

Dlaczego ofertę swojego e-sklepu możesz tak łatwo skierować do klientów zagranicznych? Głównie za sprawą funkcji modułu wielojęzykowego, który umożliwia Ci implementację języków obcych, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i samych danych. Co więcej moduł ten wzbogacony został o wsparcie dla wyszukiwarek. Dzięki tej funkcji Twój sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizm wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Dlatego osoba wyszukująca produkt w Internecie trafi dokładnie na tą wersję językową sklepu, w jakim wpisała w okno wyszukiwarki nazwę poszukiwanego towaru. Wszystko jest więc w pełni zautomatyzowane i absolutnie skuteczne. Dodatkowo, system WAPRO B2C obsługuje dowolną ilość jednostek miar, produktów oraz walut obcych. Z takimi możliwościami technicznymi e-sklepu sprzedaż na zagranicznych rynkach, stanowiącą dodatkowe źródło zysku, masz na wyciągnięcie ręki.

Funkcje raportowe i komunikacyjne

Pełna integracja systemu WAPRO B2C z programem magazynowo-sprzedażowym WAPRO Mag obfituje w wiele korzystnych rozwiązań dla Ciebie. Jednym z nich są funkcje raportowe umożliwiające Ci pełną analizę sprzedaży w sklepie. Dodatkowym udogodnieniem będzie też integracja WAPRO B2C z Google Analytics, co poszerzy raporty o informacje związane z aktywnością odwiedzin klientów, efektywnością zakupową czy profilem wejść. A funkcje komunikacyjne platformy dostarczą Twoim llientom wielu istotnych informacji.

Co zyskujesz?

  • większą kontrolę działań sprzedażowych
  • łatwiejsze podejmowanie decyzji biznesowych
  • możliwość badania odwiedzin i ruchu na stronach

Cenne komunikaty

Platforma WAPRO B2C została wzbogacona o szereg funkcji komunikacyjnych, pozwalających na bieżące informowanie operatora o wszystkich istotnych zmianach w sklepie internetowym. Są to głównie komunikaty, których celem jest ostrzeżenie o zmianach, zagrożeniach czy błędach pojawiających się w e-sklepie. W tym celu wysyłane są, w zależności od sytuacji, komunikaty systemowe, informacyjne, ostrzegawcze oraz krytyczne.

System Zarządzania Treścią (CMS)

Brakuje Ci wiedzy informatycznej i myślisz, że nie zdołasz samodzielnie poprowadzić sklepu internetowego? Bez obaw. Przejrzysty i prosty w obsłudze System Zarządzania Treścią (CMS) to ogromny plus WAPRO B2C i narzędzie, które obsłużysz z łatwością. Rozbudowane funkcje tej aplikacji pozwolą Ci samodzielnie i bez trudu uzupełniać oraz modyfikować opisy na witrynie sklepowej. Poszerzenie serwisu czy redagowanie treści nie będą więc dla Ciebie problemem, a obsługa sklepu stanie się czystą przyjemnością.

Co zyskujesz?

  • łatwe prowadzenie sklepu bez wiedzy informatycznej
  • samowystarczalność
  • możliwość samodzielnego zarządzania treścią

Przyjazny Interfejs Twoją prawą ręką

Prosty i intuicyjny interfejs to klucz do sukcesu WAPRO B2C, dzięki czemu to Ty możesz wcielić się w administratora i projektanta Twojego sklepu. Szereg modułów pozwala Ci definiować strony oraz wstawki własne i systemowe (edytor), a także szablony e-mail (edytor). Masz również możliwość rozbudowy serwisu, tłumaczenia interfejsu oraz dodawania zasobów własnych, jak np. zdjęcia. Z WAPRO B2C odkryjesz więc , jak łatwa i przyjemna może być samodzielna obsługa CMS-a.

Strony przyjazne dla wyszukiwarek

Wyszukiwarka Google to najczęstsza droga dotarcia Klientów do Twojego sklepu internetowego. Dlatego nie daj się im długo szukać i pokaż się w wyszukiwarce z jak najlepszej strony. WAPRO B2C daje Ci taką możliwość. Strony sklepów oparte na naszej platformie zostały bowiem zaprojektowane tak, by były przyjazne dla wyszukiwarek w procesie SEO. Co to oznacza dla Ciebie? Dzięki SEO zdołasz osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki po słowach kluczowych, a w konsekwencji strona internetowa Twojego e-sklepu będzie dobrze widoczna dla potencjalnych nabywców.

Co zyskujesz?

  • zwiększenie ruchu na witrynie
  • zdobywanie nowych klientów
  • wzrost sprzedaży
  • wzrost świadomości marki

Efektywne SEO z WAPRO B2C

By promocja Twojego e-sklepu w procesie SEO była jak najbardziej efektywna, WAPRO B2C oferuje Ci funkcje automatycznego tworzenia znaczników meta dla stron kategorii, produktów oraz stron własnych. Masz również do dyspozycji unikalny system budowania linków do zdjęć produktów, który wspiera wyszukiwanie sklepu internetowego przez wyszukiwanie grafiki Google. Podobnie automatyczna mapa strony w Google oraz system przyjaznych linków, uwzględniających kontekst językowy również działają na Twoją korzyść i pozwalają Ci uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarce. Tym sposobem skutecznie „zaprosisz” nowych Klientów do odwiedzenia Twojej witryny sklepowej.

Wypróbuj za darmo i odbierz rabat!

Poznaj możliwości sklepu internetowego WAPRO B2C w praktyce.
Skorzystaj z rabatu dla nowych klientów.