Aby podnieść jakość naszych usług i zapewnić lepszą dostępność wsparcia technicznego, Wapro wprowadza od 1 października 2019 nową opcję nazwaną „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”.
Ta usługa zapewni możliwość konsultacji telefonicznych dla klientów, którzy zdecydują się na subskrypcję TPT, oraz (przez 30 dni od daty aktywacji) dla tych, którzy zaktualizują swoje oprogramowanie do wersji płatnej. Pomoc elektroniczna (mail oraz system zgłoszeń IHD) pozostają bezpłatne dla posiadaczy aktualnych wersji.
Oferujemy wsparcie techniczne w różnych formach:
Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna dla użytkowników aktualnej wersji programu
- Pomoc mailowa
- Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem IHD (Internet HelpDesk), umożliwiającego dostępność podglądu i rejestrację zleceń w trybie 24h
pomoc.wapro.pl/IHD
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
- Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej – wszyscy posiadacze tych wersji
- Użytkownicy Wapro Online – bezpłatnie
- Użytkownicy Wapro B2B / B2C – bezpłatnie (również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
- Abonament 30 (dni) – 129 zł netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach)
- Abonament 360 (dni) – 1299 zł netto (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach)
Klienci, którzy nabyli nową licencję programu między 1 marca 2019 a 10 września 2019, otrzymają Abonament 360 bez dodatkowych kosztów
W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.
W przypadku pytań lub niejasności uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży Wapro ERP.
POZOSTAŁE AKTUALNOŚCI:
Aktualizacja Wapro Anywhere w wersji 9.00.2
Korzyści z Wapro Anywhere Cloud dla przedsiębiorcy
Wakacje ZUS – jak w Wapro Kaper sprawdzić czy udziałowiec może z nich skorzystać?
Ostatnie szkolenia w tym roku! Zarejestruj się już dziś!
Dashboard Wapro Anywhere – wszystko w jednym miejscu
5 zalet modelu subskrypcyjnego w systemach ERP dla małych i średnich firm
Nowe terminy szkoleń zdalnych – listopad 2024
Wapro Anywhere: Nowa era zarządzania biznesem
Nowoczesny interfejs HTML, te same funkcjonalności! Wapro Anywhere Cloud!
Korzystasz z Wapro ERP?
Prowadzisz firmę?
Bądź zawsze
na bieżąco
Nasze newslettery to:
Aktualności o najistotniejszych zmianach w prawie
Ekspresowe powiadamianie o nowościach i modyfikacjach w aplikacjach
Łatwy dostęp do naszych artykułów i filmów instruktażowych
Oferty promocyjne
Informacje o zmianach w cenniku, warunkach obsługi i ofercie Wapro ERP i firm współpracujących
Zaproszenia na szkolenia i webinaria