Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie Tomy Show Krzysztof Zimny Spółka Cywilna

Branżachemiczna, kosmetyczna, meblarska
PartnerX-COM
ObszarSprzedaż i magazyn, Sprzedaż e-commerce
Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie Tomy Show Krzysztof Zimny Spółka Cywilna

Firma Tomy Show Spółka Cywilna jest bardzo zadowolona z oprogramowania Wapro, a także ze współpracy z firmą X-COM. Automatyzacja procesów sprzedażowych i magazynowych daje dodatkowe szanse rozwoju naszej firmie, dzięki możliwości profesjonalnej i szybkiej obsługi znacznie większej liczby klientów.

Tomy Show
Tomy Show

Profil działalności

Firma Tomy Show Krzysztof Zimny Spółka Cywilna z siedzibą w Bielsku Białej zajmuje się dystrybucją produktów renomowanych marek Aeron oraz Ajona.

Dlaczego Wapro ERP?

Firma Tomy Show wyznaczyła wysokie i konkretne wymagania dla produktu informatycznego, który miał wspierać realizację procesów biznesowych przez pracowników. Po weryfikacji oferowanych rozwiązań czołowych producentów, wybór padł na oprogramowanie Wapro ERP. Realizacją wdrożenia oraz późniejszym wsparciem technicznym zajęła się firma X-COM z Sosnowca.

Opis wdrożenia

W firmie Tomy Show wdrożono następujące systemy:

  • Wapro Mag PRESTIŻ PLUS: system do obsługi gospodarki magazynowej, działu sprzedaży i logistyki dostaw.
  • Wapro Mobile: system wsparcia dla przedstawicieli handlowych.
  • Wapro abStore B2B: platforma obsługi internetowej dla kontrahentów.
  • Zdalny dostęp do aplikacji: platforma hostingu oprogramowania w chmurze.

Całość oprogramowania została zintegrowana w jeden kompletny system zarządzania przedsiębiorstwem, oparty na aplikacjach Wapro ERP.

Dodatkowo zintegrowano zewnętrzne moduły, aplikacje i systemy, w tym:

  • System zarządzania magazynem WMS z wykorzystaniem bezprzewodowych kolektorów danych.
  • Integrator DPD do obsługi przesyłek kurierskich firmy DPD.
  • Moduł do importu wyciągów bankowych i automatycznego rozliczania płatności.
  • Moduł e-faktur do wysyłki faktur elektronicznych z certyfikatem.
  • Moduł płatności do windykacji i przypominania o płatnościach za pomocą SMS i email.

Korzyści

  • Rezygnacja z kosztów utrzymania własnej infrastruktury serwerowej: Zwiększenie bezpieczeństwa danych oraz ich dostępności.
  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów: Wdrożenie identyfikacji i zarządzania asortymentem oraz magazynem poprzez kody kreskowe.
  • Zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej: Przyspieszenie procesu przygotowywania i realizacji zamówień.
  • Eliminacja błędów w wysyłce produktów: Zwłaszcza tych związanych z nieprawidłową datą ważności.
  • Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności: Usprawnienie ewidencjonowania wpływających zapłat za faktury.
  • Pełna obsługa klienta przez przedstawicieli handlowych: Dostępność produktów, rozrachunki, promocje.
  • Udostępnienie platformy internetowej B2B dla klientów: Produkty, dedykowane cenniki, rozrachunki, zamówienia.

Partner wdrażający: X-COM