Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie „Nadwozia-Partner”

Branżamotoryzacyjna
PartnerX-COM
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość
Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie „Nadwozia-Partner”

Dzięki wdrożonym oprogramowaniom Wapro ERP zauważyliśmy wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej,

„Nadwozia-Partner” G. Książek, G. Pazera Spółka Jawna
„Nadwozia-Partner” G. Książek, G. Pazera Spółka Jawna

Profil działalności

Firma „Nadwozia-Partner” G. Książek, G. Pazera Spółka Jawna, z siedzibą w Sosnowcu, działa od 2000 roku. Podstawowym obszarem działalności firmy jest produkcja nadwozi samochodowych oraz handel własnymi wyrobami.

Dlaczego Wapro ERP?

Podczas wyboru oprogramowania firma „Nadwozia-Partner” przeprowadziła szczegółową analizę dostępnych rozwiązań od czołowych producentów oprogramowania. Systemy Wapro ERP spełniały wszystkie wymagania klienta w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, wspierając kluczowe działy: sprzedaży, finansów, księgowości oraz kadr. Regularne aktualizacje oprogramowania oraz możliwość jego rozbudowy o dodatkowe funkcje usprawniające pracę były kluczowymi czynnikami przy wyborze tego systemu jako podstawowego narzędzia w firmie „Nadwozia-Partner”.

Opis wdrożenia

Całość oprogramowania została zintegrowana w jeden kompleksowy system zarządzania przedsiębiorstwem. Kompletny system do obsługi procesów biznesowych klienta, oparty na aplikacjach Wapro ERP wraz z platformą systemową Microsoft Windows Server i Microsoft SQL Server, został zainstalowany na serwerach firmy HP.

Proces wdrożenia był podzielony na wiele etapów, zaczynając od szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, aby nie zakłócać podstawowych procesów biznesowych klienta. W celu maksymalnego dopasowania oprogramowania Wapro ERP, opracowano szereg raportów i dodatkowych modułów, wykorzystując elastyczność programów Wapro ERP. Wdrożono także moduł Microsoft Reporting Services, umożliwiający zaawansowane analizy i raportowanie, które są automatycznie wysyłane drogą e-mail. Dodatkowo dokonano integracji z zewnętrznymi modułami, aplikacjami i systemami dodatkowymi, takimi jak:

  • System Płatności umożliwiający kontrolę i śledzenie przeterminowanych płatności kontrahentów,
  • Import elektronicznych dokumentów – wyciągów bankowych,
  • Import definicji produkcyjnych z plików XLS dla zleceń produkcyjnych,
  • Rozbudowa modułu CRM o dodatkowe tabele i raportowanie.

Korzyści

  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów,
  • Wdrożenie identyfikacji towarów poprzez kody kreskowe,
  • Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej,
  • Usprawnienie zarządzania produkcją,
  • Przyspieszenie procesu realizacji zamówień,
  • Wprowadzenie kontroli i zmniejszenie liczby pomyłek przy realizacji zamówień i przyjmowaniu dostaw,
  • Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności,
  • Usprawnienie procesu obiegu dokumentów poprzez jeden scentralizowany system.

Partner wdrażający: X-COM