Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie MEDICUS SP Z O.O. SP. Komandytowo - Akcyjna

Branżamedyczna
PartnerX-COM
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość
Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w firmie MEDICUS SP Z O.O. SP. Komandytowo – Akcyjna

Jesteśmy zadowoleni z zaproponowanego nam przez firmę X-COM oprogramowania Wapro ERP.

MEDICUS SP Z O.O. SP. Komandytowo - Akcyjna
MEDICUS SP Z O.O. SP. Komandytowo - Akcyjna

Profil działalności

Firma MEDICUS Tychy to ogólnopolski dostawca sprzętu medycznego.

Dlaczego Wapro ERP?

W trakcie wyboru oprogramowania firma MEDICUS Tychy przeprowadziła wnikliwą analizę oferowanych na naszym rynku rozwiązań czołowych producentów oprogramowania. Podstawowym kryterium wyboru oprogramowania była poprawa obsługi działu handlowego w procesie ewidencji zamówień. Systemy Wapro ERP, spełniają wszystkie wymogi klienta. Dostępne aktualizacje oprogramowania oraz możliwość jego rozbudowy o dodatkowe funkcje usprawniające, pomogły w wyborze i wdrożeniu oprogramowania, jako podstawowe w firmie MEDICUS Tychy.

Opis wdrożenia

W firmie MEDICUS Tychy wdrożono systemy:

  • Wapro Mag PRESTIŻ – jako dedykowany system do obsługi gospodarki magazynowej, działu sprzedaży, logistyki, dostaw,
  • Wapro Fakir w wersji PRESTIŻ- jako system finansowo- księgowy

oraz dodatkowe funkcje i moduły jak: analiza zapasów magazynowych w oparciu o statystykę zamówień w różnych okresach, eksport faktur w formacie Kamsoft OSOZ-EDI, szybkie wystawianie dokumentów dla wielu form płatności (karta kredytowa + przelew + gotówka + np. NFZ)

Całość oprogramowania została zintegrowana w jeden całościowy system zarządzania przedsiębiorstwem. Kompletny system do obsługi procesów biznesowych klienta oparty o aplikacje Wapro ERP zostały zainstalowane na serwerach firmy HP.

Korzyści

  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów,
  • Wdrożenie identyfikacji towarów poprzez kody kreskowe,
  • Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej,
  • Przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów,
  • Przyspieszenie procesu realizacji zamówień, ,
  • Wprowadzenie kontroli i zmniejszenie ilości pomyłek przy realizacji zamówień i przyjmowaniu dostaw,
  • Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności,
  • Usprawnienie procesu obiegu dokumentów – jeden scentralizowany system,

Partner wdrażający: X-COM