Usługi

Wiemy, że sukces wdrożenia zależy nie tylko od funkcji danej aplikacji. Dysponujemy obszerną wiedzą na temat tego, jak maksymalnie wykorzystać możliwości systemu WAPRO B2B. W tym celu konieczna jest nie tylko instalacja (a w przypadku WAPRO B2B uruchomienie) aplikacji, ale też odpowiednia jej konfiguracja oraz odwzorowanie w programie wybranych procesów biznesowych. Wiele firm popełnia niestety różnorakie błędy konfiguracyjne lub zatrzymuje się na podstawowym poziomie funkcjonalności. Nie musisz dzielić ich losu. Oferujemy Ci profesjonalne wsparcie, dzięki któremu wykorzystasz możliwości WAPRO B2B w 100%. Dlatego też umożliwiamy Ci dostęp do certyfikowanych partnerów marki WAPRO ERP, gotowych pomóc Ci w procesie uruchomienia i prowadzenia Platformy Biznesowej WAPRO B2B Gdy tylko zechcesz skorzystać z naszej pomocy – jesteśmy do Twoich usług.

  • szybkie i proste uruchomienie systemu
  • łatwe prowadzenie sklepu internetowego
  • integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
  • zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
  • współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

Integracja, konfiguracja i usługi graficzne

WAPRO B2B to narzędzie, które obsługuje się prosto i intuicyjnie. Jednak nasze wsparcie techniczne da Ci pewność, że Twój WAPRO B2B działa na maksymalnych obrotach. W zestawie oferowanych przez nas usług znajdziesz bogaty wybór usług integracyjnych, konfiguracyjnych, a także graficznych, dzięki którym Twoja Platforma Biznesowa WAPRO B2B będzie funkcjonowała prawidłowo i zgodnie oczekiwaniami Twoim i Twoich Partnerów biznesowych.

Rozwiń wszystkie grupy →

Integracja - Connector Client

Aby dwukierunkowa wymiana danych między Twoim programem sprzedażowym WAPRO Mag a WAPRO B2B przebiegała skutecznie i automatycznie, niezbędna jest prawidłowa integracja platformy WAPRO B2B z systemem WAPRO Mag. Dlatego oferujemy Ci możliwość instalacji najwyższej jakości aplikacji integracyjnej – Connector Client. Ten pomost między działającym lokalnie programem WAPRO Mag a WAPRO B2B, umieszczonym na serwerze poza siedzibą Twojej firmy, sprawi, że kartoteki, zamówienia czy zmiany statusów będą błyskawicznie przesyłane na linii WAPRO B2B – system WAPRO Mag. W efekcie to rozwiązanie znacznie ułatwi Ci organizację i prowadzenie biznesu w sieci.

Twoje profity:

  • praca z wysokiej klasy narzędziem integracyjnym – aplikacją Connector Client
  • sprawny transfer danych między e-sklepem a programem sprzedażowym
  • pełna automatyzacja i dwukierunkowy przesył informacji

Konfiguracja portu statycznego dla serwera SQL

Port, pod którym dostępne będzie połączenie zewnętrzne z serwerem SQL, jest niezbędny do transferu informacji – na przykład zamówień ze sklepu internetowego bezpośrednio do bazy WAPRO Mag. Z przyjemnością udzielimy Ci pomocy przy tej konfiguracji.

Konfiguracja wyjątków w zaporach sieciowych (software/hardware)

Standardowa sieć komputerowa z dostępem do Internetu z reguły jest zabezpieczona jakimś rodzajem zapory sieciowej (firewall). Najczęściej jest to firewall wbudowany w router lub zapora programowa zainstalowana na komputerze, który pełni funkcję routera (bramki internetowej). W obu przypadkach oferujemy Ci wsparcie w zakresie odpowiedniego przekierowania portu zewnętrznego na port wewnętrzny, by możliwa była komunikacja e-sklepu z serwerem SQL.

Konfiguracja danych uwierzytelniających w Connector Client

Podczas integracji WAPRO B2B z programem WAPRO Mag niezbędne jest podanie w aplikacji Connector Client danych dostępowych (identyfikator i hasło), które są generowane w procesie rejestracji nowej instalacji WAPRO B2B. Dzięki temu możliwa jest jednoznaczna identyfikacja konta użytkownika WAPRO B2B oraz ukończenie konfiguracji połączenia WAPRO B2B z WAPRO Mag. Również w tym zakresie chętnie udzielimy Ci fachowej pomocy.

Konfiguracja magazynu

Właściwe uzupełnianie kartotek czy prawidłowe funkcjonowanie Twojego e-sklepu zależą od wielu czynności konfiguracyjnych magazynu, które należy wykonać w systemie WAPRO Mag. Poznaj wszystkie możliwości i skorzystaj z naszych usług, by przeprowadzić poniższe operacje w odpowiedni sposób.

Korzyści:

  • wsparcie specjalistów przy konfiguracji magazynu po stronie systemu WAPRO Mag
  • sprawne uruchomienie i prężne działanie witryny sklepowej

Konfiguracja statusów zamówień, kosztów dostaw i cennika

Aby klient widział cenę dostawy w swoim koszyku oraz na potwierdzeniu zamówienia, w aplikacji WAPRO Mag musisz określić, który artykuł z kartoteki asortymentowej ma pełnić funkcję kosztu dostawy. Podobnie statusy zamówienia to cenna informacja dla klienta. Gdy prawidłowo skonfigurujesz tę funkcję, Twój kontrahent otrzyma wiadomość e-mail z komunikatem, że jego zamówienie zostało „zapłacone” bądź jest „gotowe do wysyłki”. Z kolei skonfigurowanie osobnej rubryki cenowej pozwoli zróżnicować ceny dla sklepu stacjonarnego i internetowego. Bazowanie na mechanizmie cen zależnych (procentowo lub kwotowo) w programie WAPRO Mag umożliwi Ci natomiast kształtowanie cen w sklepie jedynie za pomocą zmiany ceny podstawowej. W zakresie wszystkich tych działań służymy Ci pomocą.

Konfiguracja kategorii towarowych i asortymentu

Gdy zdefiniujesz kategorie towarowe w bazie WAPRO Mag, będą one transferowane do sklepu internetowego. Odpowiednia konfiguracja kategorii towarowych zapewni Twoim Klientom dostęp do czytelnie zaprezentowanej oferty, a Tobie – łatwe zarządzanie asortymentem sklepu. Z kolei gdy posiadasz artykuły, których nie chcesz prezentować na stronie www sklepu (np. poprzednie wersje i modele), oferujemy Ci możliwość skonfigurowania bazy asortymentowej tak, aby tylko wskazane przez Ciebie artykuły były widoczne w ofercie.

Podpięcie zdjęć do produktów i pomoc w ich formatowaniu

Galeria fotografii produktów prezentowanych w e-sklepie zasilana jest bezpośrednio z bazy programu WAPRO Mag. Aby Klient mógł obejrzeć zdjęcia asortymentu, najpierw musisz je wgrać do kartoteki programu magazynowo-sprzedażowego. Nie musisz ograniczać się do jednego zdjęcia produktu – możesz wgrać ich wiele i prezentować na stronie dowolnie wybrane fotografie. Musisz jednak pamiętać o zapisaniu zdjęć w bazie programu, a nie w folderach na dysku oraz o odpowiedniej jakości i wielkości plików. Sięgnij po te niewielkie, aby szybko się ładowały. Zadbaj jednak o ich jakość, aby były atrakcyjne wizualnie. Zarówno przy formatowaniu zdjęć, jak i przy podpinaniu ich do produktów możesz liczyć na nasze wsparcie.

Konfiguracja atrybutów produktów oraz import opisów produktowych

Gwarancją sprawnego wyszukiwania produktów na stronie e-sklepu jest odpowiednia konfiguracja ich atrybutów (cech). Dzięki temu rozwiązaniu Klient łatwiej pozna Twoją ofertę, a Ty bez trudu skatalogujesz asortyment. W polach dodatkowych programu WAPRO Mag możesz zamieścić aż do 10 cech produktu (kolor, marka, rozmiar itp.). Możesz też skorzystać z naszych usług przy konfiguracji atrybutów, a także przy przygotowywaniu opisów produktów. Krótsze opisy (poniżej 1000 znaków) polecamy tworzyć w bazie WAPRO Mag. Natomiast dłuższe łatwiej będzie zapisać i formatować bezpośrednio w edytorze wbudowanym w sklep internetowy WAPRO B2C.

Konfiguracja odrębnego magazynu dla sklepu internetowego i zasilanie magazynów asortymentem

Jako jedna firma możesz zdecydować się na prowadzenie wielu e-sklepów – zróżnicowanych pod względem asortymentu czy grup docelowych. Z naszą pomocą skutecznie wydzielisz dla nich osobne magazyny, by sprawniej zarządzać ich ofertą oraz kontrolować spływające zamówienia. W kwestii zasilania magazynów również możemy Cię wesprzeć. Warto bowiem przesyłać towary wraz ze stanami magazynowymi, co umożliwi prezentację dostępności produktów w e-sklepie i zabezpieczy Cię przed brakiem dostępności w przypadku prowadzenia równoległej sprzedaży innymi kanałami. Z kolei synchronizacja danych w magazynie już na etapie konfiguracji może ustrzec Cię przed koniecznością zatrzymania pracy sklepu w celu uporządkowania oferty (ceny, opisy, zdjęcia).

Konfiguracja uprawnień

Zadowolenie Twoich klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wzrostu jakości obsługi ich zamówień. Aby każdy klient otrzymał zamówiony przez siebie towar w odpowiednim czasie i bez zbędnych pomyłek, oferujemy Ci możliwość konfiguracji stanowisk użytkowników odpowiedzialnych za zamówienia oraz wskazanie zakresu ich uprawnień w systemie WAPRO Mag. Dzięki temu zakres obowiązków poszczególnych pracowników zostanie właściwie określony, a obsługa zamówień przebiegnie sprawnie i efektywnie.

Co zyskujesz?

  • właściwą organizację pracy i przypisanie użytkowników do konkretnych zadań
  • lepszą organizację w WAPRO B2B i sprawną realizację zamówień

Konfiguracja stanowisk

Lepszej organizacji Twojego e-sklepu służy wskazanie w systemie WAPRO Mag użytkowników odpowiedzialnych za obsługę zamówień. Dzięki temu zamówienia ze sklepu internetowego spływające do bazy programu WAPRO Mag będą od razu przypisywane do wskazanego użytkownika. Ten z kolei zyska możliwość wprowadzania zmian statusów zamówień i otrzyma dostęp do narzędzi służących ich sprawnej realizacji. Wszystko po to, aby Twoi klienci byli w pełni zadowoleni z jakości obsługi zamówień. Aby konfiguracja przebiegła w prawidłowy sposób, możesz skorzystać z naszych usług w tym zakresie.

Konfiguracja uprawnień systemowych użytkowników

Uprawnienia systemowe w WAPRO Mag może zyskać kilku użytkowników po Twojej stronie. Jednak, gdy Twój e-sklep przynależy do tego samego magazynu co pozostała sprzedaż, warto wskazać w systemie WAPRO Mag zakres uprawnień poszczególnych użytkowników. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko pomyłki przy realizacji zamówień oraz zyskasz pewność, że konkretne dane i dokumenty zawsze trafią do właściwej osoby. Z naszą fachową pomocą konfiguracja uprawnień systemowych poszczególnych użytkowników będzie przebiegała bez zarzutu.

Konfiguracja sklepu

Powiązanie e-sklepu z magazynem, przygotowanie contentu czy opracowanie architektury informacji i wyglądu podstron to zadania, którym musisz sprostać przed oficjalnym startem Twojego e-sklepu w sieci. Nie musisz jednak podejmować się ich zupełnie samodzielnie i bez fachowego wsparcia. W ramach naszych usług oferujemy Ci kompleksowe doradztwo, a także aktywną pomoc na każdym etapie powstawania sklepu on-line. W efekcie zyskujesz pewność, że każdy element Twojego serwisu działa jak w szwajcarskim zegarku – niezawodnie i profesjonalnie.

Korzyści:

  • wsparcie wykwalifikowanych specjalistów na każdym etapie powstawania sklepu
  • prawidłowe połączenie e-sklepu z magazynem w bazie WAPRO Mag
  • wykonane prace skonfrontowane z opiniami i poradami fachowców
  • debiut sklepu on-line w sieci zwieńczony pełnym sukcesem

Integracja – rejestracja sklepu dla wybranego magazynu

E-sklep i magazyn muszą być ze sobą ściśle powiązane, by Twoja sprzedaż w sieci przebiegała bez zarzutu. W tym celu po stronie aplikacji WAPRO Mag w module konfiguracyjnym musisz powiązać sklep z odpowiednim magazynem w bazie programu magazynowo-sprzedażowego. Tę czynność wykonasz z łatwością i samodzielnie, gdyż kreator konfiguracji – jak najlepszy przewodnik – poprowadzi Cię przez wszystkie etapy ustawiania parametrów współpracy programu WAPRO Mag i Platformy Biznesowej WAPRO B2B A w przypadku jakichkolwiek problemów i wątpliwości podczas działań integracyjnych zawsze możesz skorzystać z usługi telefonicznego wsparcia ze strony naszych specjalistów.

Inicjalne uruchomienie sklepu

Odpowiednia organizacja i prawidłowe uruchomienie e-sklepu poprzedza wykonania szeregu czynności, dzięki którym debiut Twojej platformy sprzedażowej w Internecie będzie prawdziwym sukcesem. By start sklepu on-line przebiegł sprawnie i bez potknięć, możemy przeprowadzić dla Ciebie działania konfiguracyjne i parametryzacyjne serwisu, jak również wesprzeć Cię w zakresie przygotowania treści i dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia sprzedaży w sieci.

Oferowane przez nas usługi obejmują:

  • opracowanie treści do stron informacyjnych, takich jak: regulamin, polityka prywatności, koszty dostawy, gwarancje, serie, kontakt, pomoc (doradztwo lub wykonanie);
  • przygotowanie projektu architektury informacji;
  • konfiguracja wyglądu/układu poszczególnych stron serwisu – szablony, liczba kolumn, rodzaje czcionek itp.;
  • spersonalizowanie układu poszczególnych podstron serwisu (usługa nie obejmuje modyfikacji layout’u graficznego);
  • opracowanie zasad kategoryzacji kartotek produktów oraz Klientów (doradztwo lub wykonanie);
  • doradztwo w zakresie konfiguracji kampanii promocyjnej w systemie;
  • pomoc w wyborze firmy kurierskiej spośród partnerów współpracujących z nami na preferencyjnych stawkach;
  • dodatkowo: audyt poprawności konfiguracji, przygotowania i wykonania e-sklepu przed jego komercyjną premierą;
  • dodatkowo: pakiet szkoleń i zdalnych konsultacji poświęconych możliwościom panelu administracyjnego WAPRO B2B.
Usługi graficzne

Twój sklep internetowy spotka się z zainteresowaniem użytkowników, gdy obok licznych funkcjonalności i intuicyjnej obsługi, przykuje ich uwagę również atrakcyjną szatą graficzną. Dlatego szeroki wachlarz naszych usług przewiduje także różnorakie usługi graficzne – począwszy od podstawowych, przez rozszerzone, aż po indywidualne rozwiązania – by nadać Twojemu e-sklepowi wyjątkowy, a jednocześnie zgodny z Twoimi oczekiwaniami i preferencjami wygląd.

Twoje profity:

  • atrakcyjny wizualnie e-sklep
  • szeroki pakiet usług graficznych, od podstawowych po indywidualne
  • e-sklep przyciągający uwagę klientów wyjątkowym wyglądem

Pakiet podstawowy

W ramach pakietu usług podstawowych oferujemy Ci pomoc w wykorzystaniu „Modułu Zarządzania Wyglądem” WAPRO B2B. Dzięki temu dowolnie zmodyfikujesz szatę graficzną Twojej witryny sprzedażowej w ramach standardowo dostępnych szablonów.

Pakiet rozszerzony

Jeśli Twoje oczekiwania wobec graficznej oprawy e-sklepu wykraczają poza zestaw standardowych szablonów, oferujemy Ci możliwość zdefiniowania własnego arkusza stylów CSS. W ten sposób nowe moduły graficzne staną przed Tobą otworem.

Wypróbuj za darmo i odbierz rabat!

Poznaj możliwości platformy biznesowej WAPRO B2B w praktyce.
Skorzystaj z rabatu dla nowych klientów.