Poznaj najważniejsze funkcje Wapro B2B
Wielomagazynowość
Zarządzanie ofertą z wielu magazynów staje się proste. Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Prezentacja dostępności produktów w konkretnych lokalizacjach pozwala Twoim klientom dokonywać świadomych zakupów oraz wybrać dogodny magazyn do odbioru zamówienia.
Wielowalutowość
Platforma Wapro B2B może obsługiwać dowolną ilość walut, dzięki temu Twoi klienci będą mogli płacić za swoje zakupy w lokalnej walucie. Twoje ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymianu walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Ciebie kursu. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w innej walucie.
Wielojęzyczność
Wielojęzyczność pozwoli na prezentację Twojej oferty dla klientów w innych krajach. Od teraz możesz otworzyć się na rynki zagraniczne i docierać ze swoją ofertą do każdego kraju na świecie.
Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu
W prosty sposób zmieniaj nazwy w swoim sklepie i zarządzaj tłumaczeniami statusów. Dzięki przyjaznemu modułowi w prosty sposób dostosujesz treści w swoim sklepie w języku podstawowym, jak i pozostałych językach. Ten prosty zabieg sprawi, że Twój sklep nie będzie wyglądał jak setki innych. Odróżnij się i zdobądź nowych klientów.
Inteligentne wyszukiwanie
Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów dzięki zaawansowanej technologicznie wyszukiwarce tekstowej opartej o Elasticsearch umożliwia przeszukiwanie, grupowanie oraz filtrowanie ogromnych zbiorów danych
Integracja z ERP
Pełna integracja Wapro B2B z programem sprzedażowo-magazynowym Wapro Mag daje gwarancję zgodności obu systemów. Korzystając z takiego rozwiązania, możesz w pełni cieszyć się sprawnym i efektywnym zarządzaniem swoim sklepem.
Dokumenty sprzedaży
Dzięki integracji Wapro B2B z systemem magazynowym Wapro Mag klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak: faktury, zamówienia, rozrachunki. Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur oraz prezentacja informacji o rozrachunkach i limitach kupieckich zapewnia lepszą współpracę z partnerami biznesowymi.
Cenniki indywidualne i grupowe
Cenniki indywidualne i grupowe umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Dzięki cennikom odzwierciedlającym warunki handlowe dla partnerów biznesowych, masz możliwość tworzenia ofert cenowych dla pojedynczych klientów oraz grupowania klientów pod względem przydzielanych upustów cenowych.
Oferty promocyjne
Moduł Oferty promocyjne to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi. W Wapro B2B stworzysz proste rabaty produktowe oraz zamówieniowe, wygenerujesz kody promocyjne, ustalisz upusty procentowe lub kwotowe, zdefiniujesz progi rabatowe dla zamówień, stworzysz specjalne oferty promocyjne typu zestaw lub oferty warunkowe, limitowane i wiele więcej.
Program lojalnościowy
W Wapro B2B otrzymujesz narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.
Powiadomienia o dostępności towaru
W przypadku chwilowego braku towaru, pozwól swoim klientom na zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru, podając adres e-mail. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony. Ty natomiast możesz pobrać raport subskrypcji powiadomień o dostępności produktu, aby zobaczyć, na który produkt Twoi klienci najbardziej czekają i którego poszukują.
Limit kupiecki
Pozwól swoim klientom na odroczony termin płatności, ale kontroluj limity oraz zarządzaj opcjami blokowania partnerów biznesowych. W sklepie klient ma aktualizowaną informację o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach, a w razie przekroczenia limitu w zamówieniu, zostanie zablokowana możliwość zakupów z płatnością odroczoną.
Płatności i kurierzy
System Wapro pozwala na skorzystanie z gotowych integracji, w ofercie znajdziesz czołowych dostawców systemów płatności oraz bezproblemowo dodasz w systemie wybranego kuriera.
Cross-Selling, Up-Selling
Zwiększaj wartość koszyka zakupowego w swoim sklepie dzięki zastosowaniu metod Cross-Selling i Up-Selling. Polecaj klientom produkty podobne i uzupełniające (np. akcesoria), które w dowolny sposób połączysz ze sobą. To Ty decydujesz, które produkty będziesz promować. Możesz też skorzystać z mechanizmu podpowiadającego produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu.
Gazetka interaktywna
Dzięki tej nowości Twoi klienci mogą dodawać produkty do koszyka bez opuszczania Twojej oferty interaktywnej. Skorzystaj z najpopularniejszej formy promocji produktów – gazetki interaktywnej i wyeksponuj ofertę promocyjną, używając łatwiejszej i bardziej atrakcyjnej ścieżki w customer journey. Skróć drogę zamówienia i pomóż sfinalizować zakup swoim klientom.
Załóż swój sklep z Wapro B2B!
Dowiedz się, jak założyć platformę biznesową Wapro B2B →
Masz już TRIAL lub
program Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2B działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Zarejestruj sklep
Przez 30 dni, bez żadnych opłat, możesz testować i konfigurować swój sklep, przygotowując go na wielkie otwarcie!
Nie masz jeszcze
programu Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2B działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Przetestuj Wapro Mag
Aby w pełni zarządzać wszystkimi funkcjonalnościami sklepu B2B, pobierz program sprzedażowy Wapro Mag w wersji TRIAL.