Poznaj najważniejsze funkcje Wapro B2B

Wielomagazynowość

Zarządzanie ofertą z wielu magazynów staje się proste. Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Prezentacja dostępności produktów w konkretnych lokalizacjach pozwala Twoim klientom dokonywać świadomych zakupów oraz wybrać dogodny magazyn do odbioru zamówienia.

Wielowalutowość

Platforma Wapro B2B może obsługiwać dowolną ilość walut, dzięki temu Twoi klienci będą mogli płacić za swoje zakupy w lokalnej walucie. Twoje ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymianu walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Ciebie kursu. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w innej walucie.

Wielojęzyczność

Wielojęzyczność pozwoli na prezentację Twojej oferty dla klientów w innych krajach. Od teraz możesz otworzyć się na rynki zagraniczne i docierać ze swoją ofertą do każdego kraju na świecie.

Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu

W prosty sposób zmieniaj nazwy w swoim sklepie i zarządzaj tłumaczeniami statusów. Dzięki przyjaznemu modułowi w prosty sposób dostosujesz treści w swoim sklepie w języku podstawowym, jak i pozostałych językach. Ten prosty zabieg sprawi, że Twój sklep nie będzie wyglądał jak setki innych. Odróżnij się i zdobądź nowych klientów.

Inteligentne wyszukiwanie

Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów dzięki zaawansowanej technologicznie wyszukiwarce tekstowej opartej o Elasticsearch umożliwia przeszukiwanie, grupowanie oraz filtrowanie ogromnych zbiorów danych

Integracja z ERP

Pełna integracja Wapro B2B z programem sprzedażowo-magazynowym Wapro Mag daje gwarancję zgodności obu systemów. Korzystając z takiego rozwiązania, możesz w pełni cieszyć się sprawnym i efektywnym zarządzaniem swoim sklepem.

Dokumenty sprzedaży

Dzięki integracji Wapro B2B z systemem magazynowym Wapro Mag klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak: faktury, zamówienia, rozrachunki. Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur oraz prezentacja informacji o rozrachunkach i limitach kupieckich zapewnia lepszą współpracę z partnerami biznesowymi.

Cenniki indywidualne i grupowe

Cenniki indywidualne i grupowe umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Dzięki cennikom odzwierciedlającym warunki handlowe dla partnerów biznesowych, masz możliwość  tworzenia ofert cenowych dla pojedynczych klientów oraz grupowania klientów pod względem przydzielanych upustów cenowych.

Oferty promocyjne

Moduł Oferty promocyjne to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi. W Wapro B2B stworzysz proste rabaty produktowe oraz zamówieniowe, wygenerujesz kody promocyjne, ustalisz upusty procentowe lub kwotowe, zdefiniujesz progi rabatowe dla zamówień, stworzysz specjalne oferty promocyjne typu zestaw lub oferty warunkowe, limitowane i wiele więcej.

Program lojalnościowy

W Wapro B2B otrzymujesz narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.

Powiadomienia o dostępności towaru

W przypadku chwilowego braku towaru, pozwól swoim klientom na zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru, podając adres e-mail. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony. Ty natomiast możesz pobrać raport subskrypcji powiadomień o dostępności produktu, aby zobaczyć, na który produkt Twoi klienci najbardziej czekają i którego poszukują.

Limit kupiecki

Pozwól swoim klientom na odroczony termin płatności, ale kontroluj limity oraz zarządzaj opcjami blokowania partnerów biznesowych. W sklepie klient ma aktualizowaną informację o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach, a w razie przekroczenia limitu w zamówieniu, zostanie zablokowana możliwość zakupów z płatnością odroczoną.

Płatności i kurierzy

System Wapro pozwala na skorzystanie z gotowych integracji, w ofercie znajdziesz czołowych dostawców systemów płatności oraz bezproblemowo dodasz w systemie wybranego kuriera.

Cross-Selling, Up-Selling

Zwiększaj wartość koszyka zakupowego w swoim sklepie dzięki zastosowaniu metod Cross-Selling i Up-Selling. Polecaj klientom produkty podobne i uzupełniające (np. akcesoria), które w dowolny sposób połączysz ze sobą. To Ty decydujesz, które produkty będziesz promować. Możesz też skorzystać z mechanizmu podpowiadającego produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu.

Gazetka interaktywna

Dzięki tej nowości Twoi klienci mogą dodawać produkty do koszyka bez opuszczania Twojej oferty interaktywnej. Skorzystaj z najpopularniejszej formy promocji produktów – gazetki interaktywnej i wyeksponuj ofertę promocyjną, używając łatwiejszej i bardziej atrakcyjnej ścieżki w customer journey. Skróć drogę zamówienia i pomóż sfinalizować zakup swoim klientom.

Załóż swój sklep z Wapro B2B!

Platforma biznesowa B2B

Masz już TRIAL lub
program Wapro Mag?

Pakiet rozwiązań dla e-Commerce

Pamiętaj, że Wapro B2B działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.

Zarejestruj sklep

Przez 30 dni, bez żadnych opłat, możesz testować i konfigurować swój sklep, przygotowując go na wielkie otwarcie!

Sprzedaż i magazyn

Nie masz jeszcze
programu Wapro Mag?

Pakiet rozwiązań dla e-Commerce

Pamiętaj, że Wapro B2B działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.

Przetestuj Wapro Mag

Aby w pełni zarządzać wszystkimi funkcjonalnościami sklepu B2B, pobierz program sprzedażowy Wapro Mag w wersji TRIAL.

Potrzebujesz wsparcia?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w celu wsparcia w procesie instalacji platformy biznesowej Wapro B2B.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.