Pytania i odpowiedzi

Rozwiń wszystkie grupy →

Jaka forma pomocy technicznej jest bezpłatna?
Dla kogo Telefoniczna Pomoc Techniczna jest bezpłatna?
Jaki jest koszt dostępu do Telefonicznej Pomocy Technicznej?
Które wersje programów są obsługiwane w ramach TPT?
Czy uległy zmianie dni i godziny lub numery telefonów wsparcia technicznego WAPRO ERP?
Co w przypadku kiedy abonament TPT sie skończy, a nie potrzebuję korzystać z telefonicznej pomocy technicznej?
Mam wykupiony abonament, ale nie zaktualizowałem programu do najnowszej wersji płatnej. Czy przysługuje mi bezpłatna TPT?
Czy dla każdego programu musze wykupić oddzielny abonament?
Mam programy w aktualnych wersjach, ale skończył się okres bezpłatnej TPT. Aktywowałem nowy produkt. Co teraz obejmuje TPT?
Mam dwie firmy. Czy muszę dla każdej z nich kupować oddzielnie abonament TPT?