Pytania i odpowiedzi

Rozwiń wszystkie grupy →

Jaka forma pomocy technicznej jest bezpłatna?

Bezpłatna pozostaje elektroniczna pomoc techniczna dla użytkowników aktualnej wersji programu w zakresie:
• Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk), umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h (zgłoszenia traktowane priorytetowo)
• Pomoc mailowa

oraz
Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT):
• dla wszystkich posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji tej wersji, dla aktywowanego programu
• dla Użytkowników WAPRO Online
• dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT jest bezpłatna również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach.

Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT

Dla kogo Telefoniczna Pomoc Techniczna jest bezpłatna?

Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) jest bezpłatna:
• dla wszystkich posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji tej wersji, dla aktywowanego programu
• dla Użytkowników WAPRO Online
• dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT jest bezpłatna również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach.

Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT

Jaki jest koszt dostępu do Telefonicznej Pomocy Technicznej?

Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) jest dostępna w abonamentach:
• Abonament 30 (dni kalendarzowych) – 129 zł netto
• Abonament 360 (dni kalendarzowych) – 1299 zł netto

Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.

Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT

Które wersje programów są obsługiwane w ramach TPT?

W ramach usługi Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

Czy uległy zmianie dni i godziny lub numery telefonów wsparcia technicznego WAPRO ERP?

Nie.
Telefoniczna Pomoc Techniczna świadczona jest w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod numerem telefonu 22 702 89 89

Na początku września 2019 kupiłem program. Do kiedy mam zagwarantowaną bezpłatną Telefoniczną Pomoc Techniczną?

Klienci, którzy nabyli programy do 10.09.2019 i przysługiwała im bezpłatna aktualizacja do wersji 8.5x.xx, otrzymają BEZPŁATNIE (i automatycznie) Abonament 360.

Co w przypadku kiedy abonament TPT sie skończy, a nie potrzebuję korzystać z telefonicznej pomocy technicznej?

Abonament 30 można kupować w dowolnych odstępach czasowych - czyli np. 10 stycznia, później 12 maja, 18 października itd. Nie ma obowiązku zachowania ciągłości abonamentów.

Mam wykupiony abonament, ale nie zaktualizowałem programu do najnowszej wersji płatnej. Czy przysługuje mi bezpłatna TPT?

Nie przysługuje dla programu który jest w nieaktualnej wersji.
Posiadanie Abonamentu, przy braku aktualizacji programu (okresy te nie muszą się pokrywać) skutkuje brakiem pełnego dostępu do Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT). TPT jest świadczona tylko dla wersji aktualnych.
Klient posiadający niaktualną wersję otrzyma wyjaśnienia w oparciu o funkcjonalności dostępne w aktualnej wersji oprogramowania.

Czy dla każdego programu musze wykupić oddzielny abonament?

Nie.
Jeden abonament Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.

Mam programy w aktualnych wersjach, ale skończył się okres bezpłatnej TPT. Aktywowałem nowy produkt. Co teraz obejmuje TPT?

Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna jest dostępna tylko w zakresie obsługi nowo aktywowanego produktu przez 30 dni od daty jego aktywacji.
Nie obejmuje pozostałych produktów.

Mam dwie firmy. Czy muszę dla każdej z nich kupować oddzielnie abonament TPT?

Jeden abonament Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie innemu podmiotowi.