Pytania i odpowiedzi
Rozwiń wszystkie grupy →
Bezpłatna pozostaje elektroniczna pomoc techniczna dla użytkowników aktualnej wersji programu w zakresie:
• Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk), umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h (zgłoszenia traktowane priorytetowo)
• Pomoc mailowa
oraz
Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT):
• dla wszystkich posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji tej wersji, dla aktywowanego programu
• dla Użytkowników WAPRO Online
• dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT jest bezpłatna również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach.
Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT
Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) jest bezpłatna:
• dla wszystkich posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji tej wersji, dla aktywowanego programu
• dla Użytkowników WAPRO Online
• dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT jest bezpłatna również dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach.
Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT
Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) jest dostępna w abonamentach:
• Abonament 30 (dni kalendarzowych) – 199 zł netto
• Abonament 360 (dni kalendarzowych) – 1699 zł netto
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.
Więcej informacji w Regulaminie usługi TPT
W ramach usługi Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Nie.
Telefoniczna Pomoc Techniczna świadczona jest w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod numerem telefonu 22 702 89 89
Abonament 30 można kupować w dowolnych odstępach czasowych - czyli np. 10 stycznia, później 12 maja, 18 października itd. Nie ma obowiązku zachowania ciągłości abonamentów.
Nie przysługuje dla programu który jest w nieaktualnej wersji.
Posiadanie Abonamentu, przy braku aktualizacji programu (okresy te nie muszą się pokrywać) skutkuje brakiem pełnego dostępu do Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT). TPT jest świadczona tylko dla wersji aktualnych.
Klient posiadający niaktualną wersję otrzyma wyjaśnienia w oparciu o funkcjonalności dostępne w aktualnej wersji oprogramowania.
Nie.
Jeden abonament Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna jest dostępna tylko w zakresie obsługi nowo aktywowanego produktu przez 30 dni od daty jego aktywacji.
Nie obejmuje pozostałych produktów.
Jeden abonament Telefonicznej Pomocy Technicznej (TPT) pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie innemu podmiotowi.