WAPRO TPT: Telefoniczna Pomoc Techniczna

Usługa Telefoniczna Pomoc Techniczna (Wapro TPT) umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem:

22 702 89 89

W celu zamówienia usługi TPT skontaktuj się z Działem Sprzedaży telefonicznie 22 702 89 02 lub mailowo sprzedaz.wapro@assecobs.pl. Zakup usługi możliwy jest również w naszym sklepie internetowym.

natyczhmiastowe_oszczednosci

Bezpłatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna

30 dni od aktywacji wersji płatnej

Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji

Dla użytkowników Wapro e-Commerce

Dla użytkowników Wapro B2B / B2C / Hybrid bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dla użytkowników Wapro Anywhere Online

Dla użytkowników Wapro Anywhere Online - dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze Wapro Anywhere Online.

elastyczny_abonament

Płatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna

Priorytet zgłoszeń

Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

Dwa rodzaje abonamentu

Abonament 30
30 dni kalendarzowych – 199 zł netto

Abonament 360
360 dni kalendarzowych – 1 999 zł netto

Tylko aktualne wersje

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

Tylko do własnego użytku

Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.

Pozostałe bezpłatne formy pomocy technicznej dla użytkowników Wapro ERP, to:

Zgłoszenia za pośrednictwem
portalu IHD

Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem portalu IHD umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.

Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD. 

Dostępny e-learning dla użytkowników TPT

Stworzyliśmy dedykowany serwis z kursami i szkoleniami online przeznaczony dla użytkowników usługi TPT360 (Telefoniczna Pomoc Techniczna).  

 

Wybierz Telefoniczną Pomoc Techniczną i zyskaj!

Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej

Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.

Szybka reakcja na zgłoszenie

Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.

Efektywne rozwiązywanie problemów

Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.

Konsultacje zdalne

Dodatkowo w ramach abonamentu
na 360 dni Klient otrzymuje dostęp
do konsultacji zdalnych. 

Niski koszt usługi

Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.

Ponadto usługa TPT jest bezpłatna dla posiadaczy Wapro Anywhere Online oraz Wapro B2B/B2C/Hybrid.

Prosty sposób rozliczania

Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.

Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!

Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!

Poznaj potężny pakiet korzyści do TPT 360,
zapewniający szybki start nowego pracownika.

Skorzystaj z promocji premium

Usługa Wapro TPT jest bezpłatna dla posiadaczy:

Platforma biznesowa B2B

Platforma biznesowa

Sklep internetowy B2C

Sklep internetowy

b2m hybrid

Platforma sprzedażowa B2M

Korzystaj online

Aplikacja w chmurze