WAPRO TPT: Telefoniczna Pomoc Techniczna
Usługa Telefoniczna Pomoc Techniczna (Wapro TPT) umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).
Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem:
22 702 89 89
W celu zamówienia usługi TPT skontaktuj się z Działem Sprzedaży telefonicznie 22 702 89 02 lub mailowo sprzedaz.wapro@assecobs.pl. Zakup usługi możliwy jest również w naszym sklepie internetowym.
Bezpłatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna
30 dni od aktywacji wersji płatnej
Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji
Dla użytkowników Wapro e-Commerce
Dla użytkowników Wapro B2B / B2C / Hybrid bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.
Dla użytkowników Wapro Anywhere Online
Dla użytkowników Wapro Anywhere Online - dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze Wapro Anywhere Online.
Płatna Telefoniczna
Pomoc Techniczna
Priorytet zgłoszeń
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.
Dwa rodzaje abonamentu
Abonament 30
30 dni kalendarzowych – 199 zł netto
Abonament 360
360 dni kalendarzowych – 1 999 zł netto
Tylko aktualne wersje
W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Tylko do własnego użytku
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.
Pozostałe bezpłatne formy pomocy technicznej dla użytkowników Wapro ERP, to:
Zgłoszenia za pośrednictwem
portalu IHD
Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem portalu IHD umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.
Pomoc mailowa: serwis.wapro@assecobs.pl
Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD.
Wybierz Telefoniczną Pomoc Techniczną i zyskaj!
Priorytetowy dostęp do pomocy technicznej
Dzięki TPT Klient otrzymuje priorytetowy, telefoniczny dostęp do pomocy technicznej świadczonej przez dedykowanego specjalistę.
Szybka reakcja na zgłoszenie
Możliwość bezpośredniej rozmowy ze specjalistą pozwala na szybsze ustalenie źródła problemu i ustalenie koniecznych działań.
Efektywne rozwiązywanie problemów
Dzięki wsparciu specjalisty i dobrej komunikacji możliwe jest szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie problemów.
Konsultacje zdalne
Dodatkowo w ramach abonamentu
na 360 dni Klient otrzymuje dostęp
do konsultacji zdalnych.
Niski koszt usługi
Przystępne ceny abonamentów oraz brak konieczności utrzymania ciągłości abonamentów ułatwiają dostęp do usługi.
Ponadto usługa TPT jest bezpłatna dla posiadaczy Wapro Anywhere Online oraz Wapro B2B/B2C/Hybrid.
Prosty sposób rozliczania
Usługa jest dostępna w abonamentach na 30 i 360 dni, a jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich programów w aktualnych wersjach w jednej firmie.
Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!
Poznaj potężny pakiet korzyści do TPT 360,
zapewniający szybki start nowego pracownika.