Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w hurtowni artykułów biurowych, chemii i opakowań „Emika”
Branża | chemiczna, kosmetyczna |
Partner | IMAG |
Obszar | Sprzedaż i magazyn |
Zmiana systemu wpłynęła pozytywnie na funkcjonowanie hurtowni „Emika”, usprawniła oraz zautomatyzowała wiele czynności, a także co najważniejsze – pozwoliła zaoferować Klientom wyższy poziom obsługi.
Profil działalności
Hurtownia „Emika” od kilku lat w rejonie Turku jest wiodącą firmą w zakresie zaopatrzenia biur, przedsiębiorstw i sklepów w artykuły biurowe, chemię i opakowania. Rozpoczęła działalność w 2004 roku i od tego czasu funkcjonuje z sukcesami na rynku. Stałe analizowanie potrzeb Klientów pozwala na elastyczne dostosowanie asortymentu do panujących warunków rynkowych i wymagań użytkowników. Także ciągle powiększana flota pojazdów zapewnia sprawną logistykę i ciągłość dostaw przy zachowaniu możliwie najniższych cen.
Informacje o partnerze
IMAG Dariusz Biliński to profesjonalna i sprawdzona firma zajmująca się wdrażaniem oprogramowania Wapro ERP wspomagającego zarządzanie wieloma obszarami przedsiębiorstw, m.in. sprzedażą i magazynem, finansami i księgowością, kadrami i płacami. Ponadto zapewniają solidne i szybkie wsparcie w razie występowania problemów związanych z obsługą systemu.
Dlaczego Wapro ERP?
Hurtownia „Emika” szukała oprogramowania dostosowanego do potrzeb związanych z ciągłym rozwojem firmy i poszerzaniem bazy klientów. Oferta Wapro ERP doskonale odpowiada tym potrzebom, dostarcza wiele różnorodnych, przydatnych funkcji, dzięki czemu obsługa oprogramowania jest łatwa, a w wielu przypadkach intuicyjna. Ważne dla firmy są również aktualizacje systemu nadążające na bieżąco ze zmianami na rynku i oczekiwaniami użytkowników; w tym przypadku Wapro ERP także świetnie się sprawdza.
Opis wdrożenia
Wdrożeniem oprogramowania Wapro ERP w hurtowni „Emika” zajęła się firma IMAG Dariusz Biliński. Objęło system Wapro Mag dla Windows w wersji Prestiż na ośmiu stanowiskach, Wapro Mag Mobile 2 dla trzech mobilnych pracowników i internetowy system sprzedaży i obsługi Klienta MiStral Business B2B.
Prace wdrożeniowe wymagały szybkiego przeniesienia z poprzedniego systemu danych, takich jak: kartoteki towarów, kartoteki kontrahentów, stany magazynowe, należności. Przeniesiono je błyskawicznie i już na drugi dzień hurtownia w pełni funkcjonowała posługując się nowym oprogramowaniem.
Wdrożenie oprogramowania Wapro Mag Mobile 2 wraz z konsolami zarządzającymi dało możliwość pełnej obsługi Klienta poza siedzibą firmy na równie wysokim poziomie.
Internetowy system sprzedaży i obsługi Klienta MiStral Business zautomatyzował weryfikację zamówień Klienta składanych przez platformę B2B. Dzięki temu poprawiła się jakość pracy i poziom obsługi.
Korzyści
Wdrożone oprogramowanie znacznie zautomatyzowały działanie hurtowni, a także ułatwiły kontrolę wielu procesów związanych z pracami magazynowymi. Wszystkie dokonane zmiany i unowocześnienia wpłynęły pozytywnie na jakość i szybkość kontaktu z Klientem. Możliwość mobilnej obsługi spowodowała wzrost zamówień składanych na bieżąco u kierowców przedstawiających najnowsze propozycje.
Zmiana oprogramowania na Wapro ERP była bardzo dobrą decyzją. Wpłynęła pozytywnie na funkcjonowanie hurtowni „Emika”, usprawniła i zautomatyzowała wiele czynności, a także pozwoliła zaoferować Klientom wyższy poziom obsługi. Poprawiła się ogólna jakość pracy zarówno w siedzibie firmy, jak i w przypadku pracy mobilnej. Dzięki sprawnej współpracy z firmą IMAG korzyści ze zmian szybko stały się odczuwalne.