Firma X-COM zakończyła wdrożenie rozwiązań Wapro ERP Wapro Mag, Wapro Gang, Wapro Fakir w firmie Westerberg Komponenty

Branżaelektryczna, elektroniczna, teleinformatyczna
PartnerX-COM
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość, Kadry i płace
Firma X-COM zakończyła wdrożenie rozwiązań Wapro ERP Wapro Mag, Wapro Gang, Wapro Fakir w firmie Westerberg Komponenty

Szczególnie istotna dla nas była możliwość wymiany danych między modułami i integracji z innym oprogramowaniem, co pozwoliło nam na zautomatyzowanie wielu istotnych w naszej firmie procesów.

Westerberg Komponenty Sp. z o.o.
Westerberg Komponenty Sp. z o.o.

Profil działalności

Przedsiębiorstwo Westerberg Komponenty sp. z o.o., oddział uznanej firmy Westerberg Komponenter A/S z Danii, założonej w 1940 roku, specjalizuje się w dystrybucji komponentów dla sektora elektroniki i elektrotechniki. Firma poszerza swoją działalność nie tylko w Polsce, lecz także na terenie krajów nadbałtyckich i na Ukrainie.

Dlaczego Wapro ERP?

Decydującymi czynnikami, które przekonały Westerberg Komponenty do wyboru systemu Wapro ERP, były nowoczesna architektura, silna pozycja producenta na rynku oraz zdolność systemu do dostosowywania się do szybko zmieniających się przepisów. Wsparcie profesjonalnej pomocy i kompleksowej obsługi oferowanej przez firmę X-COM, obejmujące analizę, wdrożenie oraz serwis, również odegrało znaczącą rolę w podjęciu tej decyzji.

„Szczególnie istotna dla nas była możliwość wymiany danych między modułami i integracji z innym oprogramowaniem, co pozwoliło nam na zautomatyzowanie wielu istotnych w naszej firmie procesów.”
Jacek Bochenek – Prezes Zarządu

Opis wdrożenia

Firma X-COM sp.j. dostarczyła i wdrożyła systemy Wapro ERP, w tym:

  • Wapro Mag, jako główny system do zarządzania sprzedażą i magazynowaniem,
  • Wapro Gang, jako platformę do obsługi kadrowo-płacowej.

Korzyści

Wdrożenie systemu Wapro ERP pozwoliło firmie Westerberg Komponenty na standaryzację kluczowych procesów zarządzania, od obsługi zamówień po sprzedaż, oraz na zwiększenie efektywności obsługi klienta. Programy dla firm przyczyniły się do optymalizacji kosztów operacyjnych, wzrostu sprzedaży, zdobycia nowych klientów oraz ogólnej poprawy wydajności i jakości działania firmy.

Partner wdrażający: X-COM