Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP u klienta Polkemic sp. z o.o.
Branża | meblarska |
Partner | APROSYSTEM |
Obszar | Sprzedaż i magazyn |
Współpraca z Aprosystem, po raz kolejny dostarczyła mi skuteczne narzędzie do mojej codziennej pracy. Cenię sobie ich rzetelne podejście do wdrożeń oraz zaangażowanie w każde zadanie.
Profil działalności
Polkemic Sp. z o.o. założona w 1993 roku, przez pierwsze lata zajmowała się produkcją elementów do instalacji informatyczno-elektrycznych.
W 1997 roku przedstawili światu swój pierwszy produkt dla branży meblarskiej – Profil C. Produkt ekspresowo podbił krajowy jak i zagraniczny rynek meblarski.
Kolejne lata pracowali nad doskonaleniem i wzbogaceniem oferty o kolejne wzory.
Gwałtowny rozwój firmy oraz pozyskanie wielu kontrahentów sprawiły, iż w kolejnych latach rozbudowali swoją infrastrukturę o kolejne zakłady produkcyjne.
Cel projektu
W związku z szybkim tempem rozwoju i rozbudową bazy kontrahentów pojawiła się potrzeba ujednolicenia polityki cenowej i marżowości.
Skuteczne zarządzanie całym procesem sprzedażowym stanowiło niemałe wyzwanie, klientowi zależało również na ułatwieniu pracy przedstawicielom handlowym.
Opis wdrożenia
Poszukując odpowiedniej firmy do zrealizowania owego projektu skontaktowali się z firmą Aprosystem Sp z o.o. w celu stworzenia oprogramowania spełniającego ich wymagania.
Spotkaliśmy się z przedstawicielem firmy, przeanalizowaliśmy potrzeby klienta i zaproponowaliśmy stworzenie dedykowanej aplikacji o nazwie „moduł gospodarki cenami”.
Aplikację stworzyliśmy stosując się do wymagań klienta oraz specyfiki branży. Została zaimplementowana jako moduł dodatkowy do oprogramowania Wapro Mag.
Korzyści
Najważniejsze korzyści płynące z funkcjonalności nowego modułu:
- Swobodne zarządzanie cenami (zakupu, wdrożenia, domyślną ceną sprzedaży itp.)
- Wgląd w historię zmian cen
- Alerty walidacyjne
- Zarządzanie marżą
- Zarządzanie indywidualnymi warunkami cenowymi kontrahentów
- Bezproblemowe wprowadzanie zmian cen wyrobów gotowych – opcja filtrowania