Co to jest WAPRO B2C?
WAPRO B2C to nowoczesna platforma usługowa dla handlu internetowego. Dzięki niej uruchomienie sklepu internetowego przebiega szybko, sprawnie i bezproblemowo. Sklep WAPRO B2C jest w pełni zintegrowany z systemem WAPRO Mag. Oba rozwiązania wzajemnie się uzupełniają ułatwiając Ci prowadzenie biznesu. Platforma ma charakter usługowy – System as a Service. Oznacza to, że każdy uruchamiany sklep jest utrzymywany w naszej infrastrukturze (Data Center), przez co nie musisz martwić się o hosting, kopie bezpieczeństwa czy zapewnienie bezawaryjności. O to wszystko dbamy za Ciebie, a Ty możesz się skupić na swoim biznesie. Prowadzenie sklepu na platformie WAPRO B2C oferujemy Ci w wygodnym modelu abonamentowym z miesięcznym modelem rozliczeń.
- WAPRO B2C - kompletna platforma e-sprzedaży
- szybkie i proste uruchomienie systemu
- łatwe i intuicyjne prowadzenie sklepu internetowego
- integracja z aplikacją magazynowo-sprzedażową
- swobodne zarządzanie wyglądem sklepu i ofertą
- współpraca z aplikacjami zewnętrznymi
Dla kogo przeznaczony jest WAPRO B2C?
Jeśli jesteś już użytkownikiem systemu WAPRO Mag i chcesz rozszerzyć swoją dotychczasową działalność o prowadzenie sklepu internetowego, WAPRO B2C to rozwiązanie właśnie dla Ciebie! System przygotowaliśmy tak, aby maksymalnie ułatwić Ci proces zakładania sklepu i w pełni wykorzystać kompleksową synchronizację platformy z systemem WAPRO Mag. Dzięki takiej integracji dwóch narzędzi tego samego producenta swój sklep internetowy obsłużysz z łatwością i obniżysz koszty jego eksploatacji. Jednocześnie masz pewność, że obydwa systemy będą ze sobą zawsze poprawnie współpracowały, a rozwój jednego będzie szedł w parze z rozwojem drugiego.
Przewagi WAPRO B2C
Z WAPRO B2C efektywnie rozpoczniesz i poprowadzisz sprzedaż w Internecie. Zadbaliśmy o to, abyś mógł samodzielnie, nie posiadając specjalistycznej wiedzy zaprojektować swój sklep i zarządzać jego ofertą. Bezproblemowo także i bez specjalnych umiejętności będziesz w stanie zestawić intgerację sklepu z systemem WAPRO Mag. Wystarczy Ci więc parę chwil, by powstał sprawnie działający kanał sprzedaży online oraz narzędzie do organizacji i kontroli zaplecza magazynowo-sprzedażowego sklepu. Jednak to nie koniec listy wielu udogodnień, które stanowią ogromną przewagę konkurencyjną tego rozwiązania. Poznaj wszystkie atuty WAPRO B2C.
Rozwiń wszystkie grupy →
Pakiet WAPRO Mag i WAPRO B2C to optymalne zarządzanie magazynem i sprzedażą WAPRO
Mag to nowoczesny program sprzedażowo-magazynowy który pozwala na prowadzenie sprzedaży tradycyjnej i internetowej. Dzięki niemu możesz lepiej kontrolować faktyczny stan towarów prowadząc sprzedaż zarówno w sklepie internetowym jak i w sklepie tradycyjnym. Dzięki przyjaznemu interfejsowi możesz sprawnie przygotować atrakcyjna ofertę i szybko opublikować wybrane dane w sklepie WAPRO B2C. W jednym miejscu – w programie WAPRO Mag zarządzasz całą ofertą. Wszystkie niezbędne informacje o towarach, w opisy i zdjęcia, przesyłane są automatycznie do sklepu internetowego.
Z drugiej strony WAPRO Mag ułatwi ci analizę całości sprzedaży i zamawianie towarów zgodnie z realnymi potrzebami.
Korzyści
- łatwiejsze zarządzanie ofertą
- pełna kontrola stanów magazynowych
- proste zarządzania całością sprzedaży
- indywidualny poziom synchronizacji
- pełna automatyka
- wspólny rozwój obu aplikacji
Pełna integracja WAPRO Mag i WAPRO B2C
WAPRO Mag i WAPRO B2C to produkty tego samego dostawcy – Asseco Business Solutions S.A – dzięki czemu zawsze masz gwarancję pełnej zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie rozbudowanych możliwości WAPRO Mag pozwoli Ci na sprawnie i efektywnie zarządzania zarówno sklepem internetowym jaki i tradycyjnymi sposobami sprzedaży - w sklepie stacjonarnym i przez przedstawicieli handlowych. Wykorzystanie pakietu zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions pozwoli Ci skutecznie wystartować z nowymi kanałami sprzedaży i szybciej rozwinąć Twój biznes.
Sprzedaż pod kontrolą
Zakres konfiguracji połączenia platformy WAPRO B2C z systemem WAPRO Mag zależy tylko od Twoich potrzeb. To Ty decydujesz, jakie elementy mają podlegać synchronizacji, a jakie mają być z niej wyłączone i zarządzane tylko z poziomu WAPRO B2C. To przewaga konkurencyjna oferowanego rozwiązania, która zapewni Ci pełną elastyczność w prowadzeniu e-sklepu.
Dzięki pełnej integracji sklepu WAPRO B2C z WAPRO Mag i automatycznej wymianie danych, nowe oraz zmodyfikowane informacje są przesyłane pomiędzy systemami niemalże w czasie rzeczywistym. Dlatego zmiany dokonane w kartotece asortymentowej np. dodane zdjęcia, zmodyfikowane ceny czy opisy po stronie WAPRO Mag w ciągu kilkunastu sekund mają swoje odzwierciedlenie w e-sklepie. Również zamówienia składane przez Klientów w sklepie internetowym na bieżąco są rejestrowane w systemie sprzedażowym. Integracja działa więc w dwie strony – ze sklepu do WAPRO Mag i z powrotem.
To pozwala w pełni kontrolować stany magazynowe, ponieważ ilość dostępnych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Ale dzięki odpowiedniej konfiguracji można zezwolić także na sprzedaż poniżej stanu dostępnego asortymentu. Wszystko zależy od charakteru prowadzonej przez Ciebie działalności.
Nastaw się na rozwój
Pakiet zintegrowanych rozwiązań Asseco Business Solutions umożliwia rozwinięcie biznesu – lepsze wykorzystanie aktualnych kanałów sprzedaży i bezpieczne uruchomienie nowych. Analiza całości działania firmy – obrotów, marż i zysków dostępna w jednym programie, pozwala na dokładniejszą kontrolę i lepsze planowanie rozwoju firmy. Skalowalności i duże możliwości rozwoju programu WAPRO Mag, dostępne liczne moduły dodatkowe i rozwiązania specjalizowane , możliwość integracji z pozostałymi produktami Asseco Business Solutions zapewniają bezpieczeństwo i gwarancję rozwoju systemu wraz z rosnącymi potrzebami rosnącej i wszechstronnie rozwijającej się firmy.
Asseco Business Solutions - ekspert w zakresie integracji
Wieloletnie i bogate doświadczenie firmy Asseco Business Solutions w zakresie integracji danych sprawia, że zapewniamy Ci najwyższej jakości rozwiązania technologiczne. Wśród nich dostarczamy Ci również autorskich narzędzi integracyjnych, takich jak Platforma Connector, która odpowiada za codzienną wymianę milionów rekordów danych między kilkuset systemami informatycznymi.
WAPRO B2C posiada absolutnie unikalny, bardzo zaawansowany, a jednocześnie przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu. Wszystko to sprawia, że w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu.
Odróżnij się od konkurencji - indywidualny i atrakcyjny layout
- indywidualny wygląd Twojego sklepu
- bogaty wybór skórek graficznych
- samodzielna zmiana szaty graficznej
Projekt sklepu w Twoich rękach
HTML czy CSS nie muszą być Twoją mocną stroną, by sprawnie zaprojektować własny sklep. Bez znajomości zaawansowanych technologii, tylko przy pomocy interfejsu graficznego, z łatwością dokonasz konfiguracji wyglądu niemal każdego fragmentu e-sklepu. Możesz zmienić kolorystykę dowolnych elementów, krój czy rozmiar czcionek, wstawić dowolne grafiki, ustawiać tła, obramowania czy odstępy, a wszystko to bez znajomości jakichkolwiek technologii - wszystko zmienisz samodzielnie za pomocą myszki. Z WAPRO B2C bez trudu i umiejętności graficznych stworzysz efektowny pokaz slajdów eksponujący Twoje produkty, np. na stronie głównej. Dołożyliśmy bowiem wszelkich starań, aby graficzne projektowanie platformy sprzedażowej było intuicyjne i proste, abyś mógł to robić samodzielnie. To Ty najlepiej dostosujesz sklep do własnych potrzeb i wizji. Będziemy Cię jednak wspierać w tych działaniach, dostarczając schematy wyglądu – bazy do tworzenia indywidualnej szaty graficznej. Już na starcie otrzymujesz do dyspozycji kilkadziesiąt skórek systemowych, które możesz wykorzystać takimi jakie są lub potraktować jako bazę, do stworzenia własnej.
Własny arkusz stylów CSS
Z WAPRO B2C graficzne możliwości projektowania sklepu nie mają granic. Dla bardziej wymagających i zaawansowanych użytkowników przygotowaliśmy dodatkową opcję definiowania własnego arkusza stylów CSS. To funkcjonalność dostępna także dla Ciebie.
Wsparcie RWD (z ang. Responsive Web Design) czyli projektowanie responsywnych stron www w taki sposób aby były one prawidłowo wyświetlane na wszystkich typach urządzeń np. komputerach stacjonarnych, laptopach tabletach czy smartfonach powoduje, że platforma jest przyjazna zarówno właścicielom sklepu jak również klientom z nich korzystających. Właściciel sklepu otrzymuje zaawansowane możliwości wpływania na wygląd i funkcjonalność sklepu a także gotową w użyciu platformę e-commerce, która jest bardzo przyjazna dla jego klientów.
Klienci otrzymują profesjonalny sklep, który zachowuje swoją funkcjonalność na każdym urządzeniu bez względu na to czy klient korzysta ze sklepu na laptopie czy na smartfonie (responsywny sklep internetowy). Na każdym urządzeniu będzie zachowany efektywny wygląd sklepu oraz jego pełna funkcjonalność dostosowana do tego urządzenia, z którego aktualnie korzysta klient sklepu.
Korzyści
- pełna dostępność sklepu na wielu urządzeniach
- spójny, atrakcyjny wygląd na różnych urządzeniach (responsywność)
- lepsze pozycjonowanie responsywnego sklepu w Google
Szybkie wyszukiwanie produktów – tego Klienci sklepów internetowych oczekują najbardziej. Dlatego system WAPRO B2C wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostarcza wysokiej klasy wyszukiwarkę opartą na silniku indeksującym Apache Lucene. Dzięki niej system WAPRO B2C zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów, z którego będziesz zadowolony zarówno Ty, jak i Twoi Klienci.
Wiele możliwości
- zaawansowany mechanizm wyszukiwania tekstowego
- filtrowanie produktów po atrybutach
- filtrowanie po cenie
- filtrowanie po etykietach
- autopodpowiadanie w wyszukiwarce tekstowej
Wyszukiwanie
Funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługa pomyłek we wpisanych frazach i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem, takich jak nazwa, opis, indeks katalogowy czy wszystkie atrybuty – to wszystko sprawia, że Twoi Klienci szybko znajdą to, czego szukają.
Ponadto W WAPRO B2C Twój Klient nie musi błądzić w gąszczu bogatej oferty. Wzbogacenie serwisu o opcję wyszukiwania po dostępności produktu pozwala szybko wyselekcjonować interesujące go towary i sprawdzić ich dostępność.
Mechanizm filtrów
Twój sklep internetowy oparty na WAPRO B2C otrzyma w standardzie mechanizm filtrów, który dotychczas był dostępny jedynie w dedykowanych, indywidualnych rozwiązaniach. Z zaawansowanym i wysoce konfigurowalnym mechanizmem będziesz mógł budować filtry bazujące na atrybutach produktów dowolnych typów. Przewagę zyskasz też dzięki podpowiadaniu produktów w wyszukiwarce podczas wpisywania hasła. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi Klienci szybko i w atrakcyjny wizualnie sposób zweryfikują na bieżąco, czy wpisywana fraza pozwoli im znaleźć interesujący ich produkt.
Klienci sklepów internetowych poszukują promocji i rabatów. Z WAPRO B2C możesz proponować im specjalne okazje zakupowe dzięki modułowi akcji promocyjnych, który zachęci ich do zakupu, a Tobie przyniesie wymierne korzyści.
Proponuj swoim klientom specjalne okazje zakupowe
- promocje na wybrane produkty
- rabaty na zamówienia
- powiązanie z metodami płatności i dostawy
- ustalanie ram czasowych akcji promocyjnych
- kierowanie do wybranych grup klientów
Planuj promocje w sklepie
By promocja odniosła sukces, trzeba ją odpowiednio zorganizować. WAPRO B2C to narzędzie, które doskonale spełnia się przy zarządzaniu sprzedażą promocyjną. Cały pakiet funkcji parametryzujących umożliwia sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie takich akcji. Możliwości segmentacyjne modułu pozwalają natomiast na bardzo precyzyjne adresowanie ofert do konkretnej grupy docelowej. W ten sposób nie tylko proponujesz Klientom okazje zakupowe, ale także trafiasz w dziesiątkę na tarczy ich oczekiwań i potrzeb. Ponadto system daje Ci możliwość realizacji programu lojalnościowego czy partnerskiego z funkcją wysyłki newslettera i mailingu do zarejestrowanych Klientów sklepu. Z WAPRO B2C zorganizujesz także promocję cenową i przyznasz rabaty.
Definiuj rabaty
Rabaty w e-sklepie to wartość, która zachęci klientów do zakupów. Dlatego WAPRO B2C dostarcza Ci narzędzi do ich planowania. Rabaty w Twoim sklepie mogą być definiowane dla zamówień i tworzyć promocje związane z wysokością zamówienia lub kosztami dostawy. Z WAPRO B2C określisz też, dla jakich dostaw, płatności i wysokości zamówień rabat będzie aktywny. Z kolei rabaty dla produktów możesz wiązać z ich ceną i oferować klientom niższy koszt lub obniżkę procentową czy stałą. Masz również możliwość wskazania, z których kategorii i/lub etykiet musi pochodzić produkt, aby obowiązywał go rabat. Co więcej system WAPRO B2C jest w stanie automatycznie powiadamiać o progach rabatowych i wyświetlać Klientowi komunikaty typu: „Wydaj jeszcze 27 zł, a otrzymasz rabat 10%”. W ten sposób kusimy Twoich klientów do większych zakupów i pracujemy na Twoje zyski!.
WAPRO B2C oprócz innowacyjnych rozwiązań zapewnia Ci też wysokie standardy bezpieczeństwa. Każdy sklep internetowy założony na naszej platformie otrzymuje bezpłatną subdomenę w domenie *.abstore.pl. Gdy skorzystasz z tej domeny, system WAPRO B2C zapewni Ci bezpieczne, szyfrowane połączenie protokołem HTTPS i bezpłatny certyfikat SSL.
Korzyści
- szyfrowanie HTTPS
- bezpłatny certyfikat SSL
- możliwość wykorzystania własnego certyfikatu
Oferuj bezpieczne rozwiązanie Klientom
Jeśli chcesz prowadzić sklep pod własną domeną, a jednocześnie godzisz się, aby na czas operacji zabezpieczonych, tj. logowania i procesu zakupowego, sklep działał na domenie *.abstore.pl, możesz korzystać z opcji bezpłatnego certyfikatu SSL. Jeśli jednak zależy Ci, by sklep cały czas funkcjonował na Twoje własnej domenie, także w trakcie operacji zabezpieczonych, oferujemy Ci możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie WAPRO B2C. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online. Dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.
Sklepy internetowe tworzone na platformie WAPRO B2C mają unikalną możliwość nadawania produktom dowolnej ilości etykiet. Z wieloma etykietami (tagami) „przypiętymi” do produktów zyskujesz niepowtarzalną możliwość wielowymiarowej klasyfikacji asortymentu sklepu, zarówno do celów prezentacyjnych, jak i administracyjnych.
Dlaczego warto?
- wieloaspektowa klasyfikacja produktów
- zarządzanie widocznością produktów
Rodzaje etykiet
Oprócz etykiet własnych, które stworzysz sam jako administrator sklepu, system WAPRO B2C obsługuje trzy etykiety systemowe: Promocja, Nowość oraz Bestseller, a system sklepu dba o ich odpowiednie powiązanie. Co zyskujesz dzięki rozbudowanym możliwościom nadawania etykiet? Otóż na podstawie przynależności produktu do danej etykiety możesz sterować dostępnością promocji, kosztami przesyłki, widocznością dla porównywarek cen, wyświetlaniem produktów na stronie głównej czy w panelach bocznych. A to dopiero początek licznych możliwości, które staną przed Tobą otworem.
Platforma WAPRO B2C to Twoje okno na świat. Nasz system nie ogranicza się wyłącznie do jednego języka, ale umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych. Ponadto WAPRO B2C może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami. To nietuzinkowa wartość godna polecenia!
Wiele możliwości
- prowadzenie sprzedaży za granicą
- łatwe rozliczanie w obcych walutach
- wyszukiwanie produktów w różnych językach
Waluta i język
Moduł wielojęzykowy posiada wsparcie dla wyszukiwarek, dzięki czemu Twój sklep internetowy jest indeksowany przez mechanizmy wyszukiwarek w każdym języku z osobna. Dlatego osoba wyszukująca produkt w Internecie trafi na taką wersję językową sklepu, w jakim języku wpisuje wyszukiwane hasło. Swoją ofertę możesz więc z powodzeniem kierować do odbiorców z każdego kraju na świecie, a tym samym otworzyć się na zagraniczny rynek sprzedaży.
WAPRO B2C to system inny od wszystkich, ale i platforma dla wszystkich. WAPRO B2C zaprojektowaliśmy tak, by osoby odpowiedzialne za realizację strategii handlowej firmy, a jednocześnie nieposiadające wyspecjalizowanej wiedzy informatycznej, mogły bez problemu zarządzać tym systemem. Dlatego panel administracyjny wykonaliśmy w oparciu o najlepsze praktyki w zakresie tworzenia aplikacji webowych, by był on użyteczny i intuicyjny w obsłudze jak żaden inny.
Przyjazny dla użytkownika panel administracyjny sklepu
- przyjazny
- intuicyjny
- użyteczny
- ergonomiczny
- funkcjonalny
WAPRO B2C narzędziem dla biznesu
WAPRO B2C obfituje w wiele różnorakich funkcji: administracyjnych, konfiguracyjnych, zarządczych i innych. Jako administrator platformy masz dostęp do nich wszystkich z panelu administratora, skąd możesz wygodnie z nich korzystać i dowolnie nimi sterować według własnych potrzeb. WAPRO B2C jest więc pełnowartościowym narzędziem dla nowoczesnego biznesu – prostym w obsłudze i dostarczającym zaawansowanych możliwości.
Twoje zadowolenie z WAPRO B2C jest miarą naszego sukcesu. Dlatego dajemy Ci niepowtarzalną możliwość przeprowadzenia bezpłatnego testu naszej platformy. Wystarczy jedynie zarejestrować się na stronie https://admin.abstore.pl/register, by zyskać dostęp do WAPRO B2C w trybie testowym. Masz wtedy dostęp do panelu administracyjnego, konta poczty oraz konta sklepu i możesz skonfigurować parametry swojego sklepu, wprowadzić ofertę handlową czy zapoznać się z zakresem czy działaniem oferowanych przez nas funkcji. Oczywiście na tym etapie konfiguracji Twój e-sklep jest niewidoczny dla użytkowników końcowych. Jeśli jednak chcesz sprawdzić poprawność konfiguracji i wyświetlania sklepu, możesz czasowo odblokować dostęp do sklepu internetowego wyłącznie dla siebie przez użycie specjalnej opcji w panelu administracyjnym.
Sprawdź to sam
- szybka rejestracja
- testowa konfiguracja sklepu
- sprawdzenie oferty produktowej
- wybór layoutu
Ile trwa test?
WAPRO B2C działa w trybie testowym już od momentu przyjęcia przez nas Twojego zamówienia na świadczenie takiej usługi. Natomiast koniec testu jest równoznaczny z otrzymaniem przez nas podpisanej przez Ciebie umowy. Jednak testowanie WAPRO B2C nie trwa dłużej niż 30 dni. W przypadku gdy w tym terminie nie otrzymamy od Ciebie podpisanej umowy, usługa zostanie wyłączona, a wszystkie dane zapisane w trybie testowym zostaną automatycznie i bezpowrotnie usunięte.
Załóż swój sklep z Wapro B2C!
Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy Wapro B2C →
Masz już TRIAL lub
program Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2C działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Zarejestruj sklep
Przez 30 dni, bez żadnych opłat, możesz testować i konfigurować swój sklep, przygotowując go na wielkie otwarcie!
Nie masz jeszcze
programu Wapro Mag?
Pakiet rozwiązań dla e-Commerce
Pamiętaj, że Wapro B2C działa tylko w pakiecie z Wapro Mag.
Przetestuj Wapro Mag
Aby w pełni zarządzać wszystkimi funkcjonalnościami sklepu B2C, pobierz program sprzedażowy Wapro Mag w wersji TRIAL.