Category Aktualności

Zapraszamy na bezpłatne webinarium dotyczące KSeF 2.0. Już we wtorek, 21 października opowiemy (i jednocześnie przypomnimy) czym jest KSeF, jakie skutki pociąga za sobą jego wprowadzenie oraz jak jest (i będzie) realizowana wymiana dokumentów.

Ogłoszony przez Ministerstwo Finansów KSeF 2.0 to nie tylko zmiana wersji - to zmiana interfejsu, modelu komunikacji oraz podejścia do e-Faktur. Dla nas oznacza to pracę związaną z dostosowaniem oprogramowania, a dla klientów - pewność, że kolejny raz dostarczymy zaktualizowane wersje programów oraz platformy komunikacyjnej (bez żadnych dopłat - w cenie abonamentu).

Już od pierwszych wytycznych dotyczących KSeF, jesteśmy przygotowani do wsparcia klientów, a Wapro ERP było gotowe na komunikację z KSeF w każdym wyznaczonym terminie ustawowym. Wapro (Asseco Business Solutions) prowadzi komunikację z KSeF i sprawnie realizuje wymianę dokumentów przy pomocy tych samych, sprawdzonych narzędzi, które oferujemy naszym klientom.

Prowadzimy serwis informacyjny i nieustannie rozwijamy odpowiedzialną za komunikację platformę Businesslink, której sukcesywnie przybywa klientów korzystających nie tylko komunikacji z KSeF, ale też z innych możliwości tej usługi - np. OCR.

Zapraszamy też do zapoznania się z materiałami informacyjnymi - przede wszystkim zachęcamy do sprawdzania stale aktualizowanej dokumentacji (instrukcji obsługi), gdzie dokładnie wyjaśniamy, jak skonfigurować i korzystać z obsługi KSeF za pomocą portalu Businesslink i jak połączyć to z programami Wapro ERP:
Wapro KSeF serwis informacyjny
Instrukcje obsługi

Webinar "KSeF 2.0 - bądź z nami gotowy na nowe wyzwania"
Termin 21.10.2025 (wtorek), o godzinie 10.00.
Webinar poprowadzi Michał Wiliński, specjalista ds. oprogramowania z Działu Help Desk i Utrzymania Asseco WAPRO.

Liczba miejsc jest ograniczona. Jeśli nie uda Ci się zapisać lub nie masz możliwości dołączenia do webinaru w tym terminie, chętnie udostępnimy nagranie z webinaru w naszym newsletterze.
Dołącz do odbiorców naszego newslettera.