Przejście w tryb pracy zdalnej można zrealizować w dowolnym momencie pracy firmy przy użyciu bezpiecznej infrastruktury serwerowej oferowanej przez WAPRO ERP.

W tym celu wystarczy zakupić usługę WAPRO Online i dostarczyć nam obecnie użytkowaną bazę danych oprogramowania WAPRO. Kiedy praca zdalna przestanie być niezbędna, podejmą Państwo decyzję czy pozostać w tym nowoczesnym modelu czy też odebrać od nas bazę danych i wrócić do pracy w tradycyjnej formie.

Instrukcja krok po kroku:

1. Należy uruchomić usługę WAPRO Online – w tym celu proszę wypełnić formularz znajdujący się na stronie: https://wapro.pl/korzystaj-online.

2. W przypadku uruchamiania pierwszej usługi online otrzymasz od nas link do formularza umożliwiającego podpisanie umowy RODO.

3. Po otrzymaniu e-maila potwierdzającego uruchomienie usługi z linkiem do usługi należy się skontaktować z działem technicznym w celu uzyskania hasła do pliku z loginami.

4. Następnie należy przesłać do nas bazę zgodnie z instrukcją na stronie https://pomoc.wapro.pl/umowa-serwisowa

5. Po otrzymaniu bazy przez dział techniczny plik jest umieszczany na naszych serwerach.

6. Po dokonaniu tej procedury wysyłany jest e-mail potwierdzający możliwość rozpoczęcia pracy na przesłanej bazie.

7. Firma może rozpocząć pracę przez Internet, na swojej dotychczasowej bazie danych, zaktualizowanej przez nas do najnowszej wersji programu oraz MS SQL 2017.
W takiej również formie zostanie w przyszłości ewentualnie przekazana z powrotem, czyli w najnowszej wersji danej aplikacji oraz zgodna z serwerem MS SQL 2017 lub nowszym.

Filmy
instruktażowe
Pytania
i odpowiedzi
Menedżer
radzi
Nasze
szkolenia
POZOSTAŁE AKTUALNOŚCI:

Bądź na bieżąco:

Zapisz się na newsletter

W związku z przesłaniem przez Ciebie formularza dochodzi do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe, oraz jakie prawa Ci przysługują w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz w Klauzuli informacyjnej.

* Pole niezbędne, aby otrzymywać newsletter.