TaxOrder

System do zarządzania biurem rachunkowym

Cloud

Zorganizowana praca
biura rachunkowego

TaxOrder to system tworzony z myślą o biurach rachunkowych – porządkuje komunikację z klientami i zadania pracowników. Powstał w wyniku współpracy Wapro z ekspertami Kancelarii Podatkowej Skłodowscy – praktykami, którzy doskonale znają codzienne realia pracy w biurze rachunkowym. Dzięki temu, TaxOrder łączy zrozumienie wyzwań tej branży z doświadczeniem technologicznym Wapro, tworząc narzędzie, które realnie ułatwia zarządzanie biurem i usprawnia pracę. Z TaxOrder pożegnasz się z chaosem, a zyskasz porządek i kontrolę.

W jakich zadaniach pomaga TaxOrder?

Zarządzanie kontrahentami

Wygodnie sprawdzaj informacje o klientach, wspólnikach i powiązaniach. Łatwy dostęp do wszystkich danych, w jednym narzędziu.

Zarządzanie zespołem

Przypisuj klientów do dedykowanych opiekunów i zespołów. Definiuj role i odpowiedzialności, aby każdy wiedział, co ma robić. 

Automatyzacja obsługi spraw

Zyskaj kontrolę na obiegiem spraw. System sam generuje zadania cykliczne, a Ty łatwo możesz monitorować zadania jednorazowe. 

Wymiana danych z Wapro

Zadbaj o sprawny obieg informacji między Twoim biurem, klientem, a systemami ERP. Cała komunikacja w jednym systemie pozwala uniknąć chaosu.

Analiza rentowności

Ewidencjonuj czas pracy, a wreszcie dowiesz się, którzy klienci przynoszą największy zysk, a obsługa których jest najbardziej pracochłonna.  

Fakturowanie usług

Zapomnij o ręcznym wystawianiu FV i trudnych rozliczeniach. System  sam, na podstawie umowy, generuje faktury za usługi księgowe.

  • Zarządzanie kontrahentami

    Łatwy i szybki dostęp do wszystkich danych o klientach, wspólnikach i powiązaniach.

    Tworzenie i zarządzanie bazą danych firm, wspólników, udziałowców i osób powiązanych

    Rejestracja formy opodatkowania, statusu VAT, danych rejestrowych

    Oznaczanie powiązań właścicielskich i osobowych

    Integracja kartoteki z systemami Wapro ERP

  • Zarządzanie zespołem

    Dzięki TaxOrder każdy w zespole wie, jakie są jego obowiązki. 

    Tworzenie kont pracowników z przypisaniem do odpowiednich zespołów (księgowość, kadry)

    Definiowanie ról w obsłudze klienta: prowadzący, nadzorujący, wspierający

    Przypisywanie klientów do konkretnych opiekunów lub zespołów

    Monitorowanie postępów w czasie rzeczywistym.

  • Automatyzacja obsługi spraw

    Zyskaj kontrolę nad obiegiem spraw i pewność, że żaden termin nie zostanie pominięty. 

    Automatyczne generowanie spraw cyklicznych na podstawie typu klienta, formy opodatkowania i zakresu usług

    Zarządzanie obiegiem spraw w czasie rzeczywistym – widoczność statusów i odpowiedzialnych osób

    Obsługa spraw jednorazowych (np. przygotowanie wniosków, kontroli, interpretacji podatkowych).

    Przypomnienia o terminach, realizacja zadań zgodnie z planem

  • Wymiana danych z Wapro ERP

    Zadbaj o płynny obieg informacji między Twoim biurem, klientem, a systemami ERP.

    Automatyczne powiązanie efektów pracy z dokumentami i danymi z systemów ERP (m.in. KPiR, rejestry VAT, deklaracje)

    Uporządkowane przekazywanie wyników pracy do klientów

    Spójność danych między księgowością a systemami operacyjnymi klientów

  • Analiza rentowności

    Mierzenie pracochłonności obsługi klientów pozwala na podejmowanie świadomych decyzji. 

    Ewidencjonowanie czasu pracy na poziomie sprawy, klienta i pracownika

    Analiza pracochłonności obsługi poszczególnych klientów

    Możliwość optymalizacji kosztów i alokacji zasobów zespołu

  • Fakturowanie usług

    Zapomnij o ręcznym wystawianiu faktur i skomplikowanych rozliczeniach.

    Generowanie faktur za usługi księgowe na podstawie ustalonego modelu rozliczeń: ryczałt, rozliczenie godzinowe lub model mieszany

    Integracja z rozliczeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi klienta

    Wsparcie dla automatycznego obiegu dokumentów z klientem (w tym zgodność z KSeF)

  • Zakres funkcjonalny

    Możliwości programu różnią się w zależności od wybranego wariantu.

Co zyskuje Twoje biuro rachunkowe?

Lepsza efektywność i organizacja pracy

Dzięki automatyzacji, uporządkowanej, przejrzystej strukturze, zespół pracuje sprawniej i szybciej, dlatego łatwiej o dotrzymywanie terminów.

Monitoring zadań i terminów

System przypomina, co należy zrobić dla każdego klienta i umożliwia bieżące śledzenie realizacji zadań.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

System dostarczany przez doświadczonego producenta gwarantuje stabilność działania i bezpieczeństwo przetwarzanych danych – Twoje biuro działa zgodnie z RODO.

Rozliczanie pracy zespołu

Każda czynność wykonana przez pracownika jest rejestrowana – zyskujesz wgląd w efektywność zespołu i realny koszt obsługi klienta.

Transparentność  

Klient może na bieżąco śledzić postępy pracy biura – wie, co zostało wykonane, co jest w toku i jakie będą następne kroki. Ułatwia to także rozliczenie.

Lepsze doświadczenia klienta

Zorganizowana praca przekłada się na wyższą jakość usług i większe zadowolenie klientów.

  • Podcast

    Efektywne biuro rachunkowe

    Jak rozwijać swoje biuro, optymalizować koszty i zwiększać zyski?

Zaprojektowany, by ułatwiać, a nie komplikować

Sprawdzony w praktyce!

  • “TaxOrder to system zaprojektowany przez księgowych dla księgowych.”

    Eryk Skłodowski,
    Kancelaria Podatkowa Skłodowscy

Współpracuje z …

Rozszerz funkcjonalność – dobierz produkty dodatkowe oraz skorzystaj z naszych usług!

Korzystaj, jak chcesz!

TaxOrder dostępny w chmurze daje swobodę pracy z każdego miejsca i urządzenia. Skorzystaj z wygodnego miesięcznego abonamentu.

Idealnie dopasowany!

Możliwości programu różnią się w zależności od wybranego wariantu. TaxOrder oferuje 2 warianty – START oraz PRESTIŻ, każdy z nich dopasowany jest do wielkości i potrzeb różnych biur:

TaxOrder START

Podstawowy pakiet funkcjonalności – idealny dla mniejszych biur i firm, które chcą uporządkować pracę i zacząć korzystać z systemu do zarządzania zadaniami, fakturowania oraz pełnej integracji z ekosystemem Wapro ERP.

TaxOrder PRESTIŻ

Rozszerzony pakiet, oferujący pełne możliwości aplikacji, w tym zaawansowane funkcje analizy czasu pracy, fakturowania oraz pełnej integracji z ekosystemem Wapro ERP.

  • Anywhere Cloud

    Dobrze znane Wapro ERP w nowej odsłonie!

    Nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą w modelu 30-dniowego abonamentu, która umożliwia pracę na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę internetową.

    Najważniejsze korzyści:.

    • Dostęp na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym
    • Swobodny dostęp z dowolnego miejsca
    • Nowoczesny interfejs z dashboardami i tablicą Kanban
    • Miesięczne rozliczenia
    • Aktualizacje w cenie
    • Elastyczne zarzadzanie licencjami
    • Technologia AI
    • Bezpłatne wsparcie techniczne
  • Anywhere Online

    Dobrze znane Wapro ERP w nowej odsłonie!

    Nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą w modelu 30-dniowego abonamentu, która umożliwia pracę na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę internetową.

    Najważniejsze korzyści:.

    • Dostęp na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym
    • Swobodny dostęp z dowolnego miejsca
    • Nowoczesny interfejs z dashboardami i tablicą Kanban
    • Miesięczne rozliczenia
    • Aktualizacje w cenie
    • Elastyczne zarzadzanie licencjami
    • Technologia AI
    • Bezpłatne wsparcie techniczne
  • WAPRO 30

    Dobrze znane Wapro ERP w nowej odsłonie!

    Nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą w modelu 30-dniowego abonamentu, która umożliwia pracę na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę internetową.

    Najważniejsze korzyści:.

    • Dostęp na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym
    • Swobodny dostęp z dowolnego miejsca
    • Nowoczesny interfejs z dashboardami i tablicą Kanban
    • Miesięczne rozliczenia
    • Aktualizacje w cenie
    • Elastyczne zarzadzanie licencjami
    • Technologia AI
    • Bezpłatne wsparcie techniczne
  • WAPRO 365

    Dobrze znane Wapro ERP w nowej odsłonie!

    Nowoczesna linia produktów do zarządzania firmą w modelu 30-dniowego abonamentu, która umożliwia pracę na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę internetową.

    Najważniejsze korzyści:.

    • Dostęp na dowolnym urządzeniu i systemie operacyjnym
    • Swobodny dostęp z dowolnego miejsca
    • Nowoczesny interfejs z dashboardami i tablicą Kanban
    • Miesięczne rozliczenia
    • Aktualizacje w cenie
    • Elastyczne zarzadzanie licencjami
    • Technologia AI
    • Bezpłatne wsparcie techniczne
Zobacz wersję DEMO