

TaxOrder
System do zarządzania biurem rachunkowym
Cloud
Zorganizowana praca
biura rachunkowego
TaxOrder to system tworzony z myślą o biurach rachunkowych – porządkuje komunikację z klientami i zadania pracowników. Powstał w wyniku współpracy Wapro z ekspertami Kancelarii Podatkowej Skłodowscy – praktykami, którzy doskonale znają codzienne realia pracy w biurze rachunkowym. Dzięki temu, TaxOrder łączy zrozumienie wyzwań tej branży z doświadczeniem technologicznym Wapro, tworząc narzędzie, które realnie ułatwia zarządzanie biurem i usprawnia pracę. Z TaxOrder pożegnasz się z chaosem, a zyskasz porządek i kontrolę.
W jakich zadaniach pomaga TaxOrder?

Zarządzanie kontrahentami
Wygodnie sprawdzaj informacje o klientach, wspólnikach i powiązaniach. Łatwy dostęp do wszystkich danych, w jednym narzędziu.

Zarządzanie zespołem
Przypisuj klientów do dedykowanych opiekunów i zespołów. Definiuj role i odpowiedzialności, aby każdy wiedział, co ma robić.

Automatyzacja obsługi spraw
Zyskaj kontrolę na obiegiem spraw. System sam generuje zadania cykliczne, a Ty łatwo możesz monitorować zadania jednorazowe.

Wymiana danych z Wapro
Zadbaj o sprawny obieg informacji między Twoim biurem, klientem, a systemami ERP. Cała komunikacja w jednym systemie pozwala uniknąć chaosu.

Analiza rentowności
Ewidencjonuj czas pracy, a wreszcie dowiesz się, którzy klienci przynoszą największy zysk, a obsługa których jest najbardziej pracochłonna.

Fakturowanie usług
Zapomnij o ręcznym wystawianiu FV i trudnych rozliczeniach. System sam, na podstawie umowy, generuje faktury za usługi księgowe.
Co zyskuje Twoje biuro rachunkowe?
Lepsza efektywność i organizacja pracy
Dzięki automatyzacji, uporządkowanej, przejrzystej strukturze, zespół pracuje sprawniej i szybciej, dlatego łatwiej o dotrzymywanie terminów.
Monitoring zadań i terminów
System przypomina, co należy zrobić dla każdego klienta i umożliwia bieżące śledzenie realizacji zadań.
Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
System dostarczany przez doświadczonego producenta gwarantuje stabilność działania i bezpieczeństwo przetwarzanych danych – Twoje biuro działa zgodnie z RODO.
Rozliczanie pracy zespołu
Każda czynność wykonana przez pracownika jest rejestrowana – zyskujesz wgląd w efektywność zespołu i realny koszt obsługi klienta.
Transparentność
Klient może na bieżąco śledzić postępy pracy biura – wie, co zostało wykonane, co jest w toku i jakie będą następne kroki. Ułatwia to także rozliczenie.
Lepsze doświadczenia klienta
Zorganizowana praca przekłada się na wyższą jakość usług i większe zadowolenie klientów.
TaxOrder od środka
Zaprojektowany, by ułatwiać, a nie komplikować
Sprawdź, jak zarządzać klientami bez excela
Współpracuje z …
Rozszerz funkcjonalność – dobierz produkty dodatkowe oraz skorzystaj z naszych usług!
Rozwiązania dla obszarów:
Produkty uzupełniające:
Korzystaj, jak chcesz!
TaxOrder dostępny w chmurze daje swobodę pracy z każdego miejsca i urządzenia. Skorzystaj z wygodnego miesięcznego abonamentu.
Idealnie dopasowany!
Możliwości programu różnią się w zależności od wybranego wariantu. TaxOrder oferuje 2 warianty – START oraz PRESTIŻ, każdy z nich dopasowany jest do wielkości i potrzeb różnych biur:
TaxOrder START
Podstawowy pakiet funkcjonalności – idealny dla mniejszych biur i firm, które chcą uporządkować pracę i zacząć korzystać z systemu do zarządzania zadaniami, fakturowania oraz pełnej integracji z ekosystemem Wapro ERP.
TaxOrder PRESTIŻ
Rozszerzony pakiet, oferujący pełne możliwości aplikacji, w tym zaawansowane funkcje analizy czasu pracy, fakturowania oraz pełnej integracji z ekosystemem Wapro ERP.