Wapro ERP u klienta Serwiskawowy.pl
Branża | spożywcza |
Partner | APROSYSTEM |
Obszar | Sprzedaż i magazyn |
Wapro Mag dostosowany do naszych wymagań oferuje wszystkie potrzebne funkcje w jednym programie.
Profil działalności
Serwiskawowy.pl s.c. to firma, która oferuje szeroki zakres usług związanych z ekspresami do kawy.
Zajmują się obsługą firm, biur, cateringów, restauracji oraz innych instytucji. Wyróżnia ich elastyczność, wieloletnie doświadczenie oraz pełen profesjonalizm.
Oferują również serwis urządzeń do kawy. Zajmują się naprawami gwarancyjnymi jaki pogwarancyjnymi urządzeń marek takich jak: Saeco, Gaggia, Philips oraz Necta.
Cel projektu
Wdrożenie oprogramowania do zarządzania sprzedażą i magazynem.
Dostosowanie systemu do potrzeb klienta tj.: modyfikacja formularzy, raportów oraz stworzenie dodatkowych narzędzi.
Opis wdrożenia
Klient skontaktował się z nami, aby skonsultować wdrożenie oprogramowania.
Poprzedni system opierał się na kilku osobnych programach. Zależało im na uproszczeniu i zintegrowaniu funkcjonalności w obrębie jednego programu.
Wybrane oprogramowanie to Wapro Mag w wersji Prestiż, w związku z jego wieloma funkcjami i możliwością dostosowania go do specyficznych wymagań klienta.
Zespół wdrożeniowy APROSYSTEM Sp. z o.o. przeprowadził instalację oprogramowania, a następie zajął się dostosowaniem oraz tworzeniem nowych funkcjonalności według ustalonych wymagań.
Zakres prac objął:
- modyfikacje w obrębie raportów kart serwisowych, zamówień oraz etykiet,
- wprowadzenie dodatkowych pól tekstowych na między innymi.: nr. seryjne urządzeń czy nr. zamówień,
- stworzenie raportu w MS Excel z tabelą przestawną dla techników,
import danych z poprzedniego systemu, - szkolenie w zakresie obsługi oprogramowania.
Korzyści
- Jeden system łączący wiele funkcjonalności, który zastąpił dotychczas użytkowane programy tj.: handel, magazyn i serwis w jednym miejscu
- Możliwość dostosowania programu o dedykowane funkcje, pola tekstowe i raporty.