Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w hurtowni artykułów papierniczych i biurowych Biurpap

Branżainna
PartnerIMAG
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość, Analiza danych
Wdrożenie oprogramowania Wapro ERP w hurtowni artykułów papierniczych i biurowych Biurpap

Stworzony specjalnie dla nas Moduł Paczkowania pozwala na pełną kontrolę poszczególnych procesów od momentu przyjęcia zamówienia, przez jego realizację, po dostarczenie do zamawiającego.

Biurpap
Biurpap

Profil działalności

Firma Biurpap od 1992 roku specjalizuje się w obsłudze korporacji międzynarodowych, sieci handlowych, jednostek strefy budżetowej oraz firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Nadrzędnym celem firmy jest dostarczanie materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych oraz chemicznych do biur spełniając wszelkie potrzeby klientów. Biurpap zaopatruje się tylko u dostawców gwarantujących dostawy zgodne z licznymi wymaganiami w tym jakościowymi.

Dlaczego Wapro ERP?

W związku ze stałym rozwojem firmy potrzebne było oprogramowanie umożliwiające dostosowanie funkcji do indywidualnych potrzeb użytkowników. Firma Biurpap zdecydowała się na zakup systemu Wapro Mag w wariancie PRESTIŻ już kilka lat temu mając pewność, że program można rozwijać wraz z rozwojem firmy. Właśnie zakończyło się wdrożenie dedykowanego dla klienta Modułu Paczkowania, a także całej gamy tabel dodatkowych i gniazd rozszerzeń. System bardzo dobrze się sprawdza spełniając oczekiwania użytkowników, potwierdzając tym samym wybór właściwego oprogramowania.

Opis wdrożenia

Wdrożenie objęło modyfikację i konfigurację Wapro Mag’a po przejściu do wersji PRESTIŻ. Dostosowanie systemu do potrzeb klienta wymagało napisania wielu dodatkowych raportów rozszerzeń i stworzenia nowego Modułu Paczkowania. Powstał również Moduł Ewidencji Czasu Pracy.

Klient korzysta również z programu Wapro Fakir w wariancie BIZNES, w którym wykonano aktualizację. Ostatnim zakupem z oferty Wapro jest system Wapro Analizy w wariancie PRESTIŻ umożliwiający tworzenie wszechstronnych i dynamicznych analiz przedstawianych w postaci tabelarycznych zestawień i wykresów.

Korzyści

Wdrożone rozwiązanie pozwoliło lepiej zorganizować prace związane z kompletacją i transportem zamówień. Moduł kontroluje wszystkie działania towarzyszące obsłudze klienta od momentu przyjęcia zamówienia, aż do wysyłki zrealizowanego zamówienie pod wskazany przez kupującego adres.

Wprowadzenie kart do logowania daje dokładny obraz pobrań z magazynu. Widać kto, kiedy i jaką ilość towaru pobrał oraz jakie zamówienia zrealizował. Następnie tworzone są plany tras z odpowiednimi komentarzami.

Dzięki systemowi Wapro Analizy możliwe jest tworzenie zestawień i wykresów analizujących dane zgromadzone w poszczególnych bazach systemu. Program przedstawia szczegółowy obraz firmy i ułatwia szybkość podejmowania kluczowych decyzji.

Klient jest bardzo zadowolony z wdrożonego rozwiązania, dokładnie odpowiada ono wszystkim potrzebom firmy. Współpraca z firmą IMAG okazała się trafionym wyborem – dzięki profesjonalnemu podejściu i wiedzy, jaką posiadają programiści, indywidualne rozwiązanie wpasowało się idealnie w oczekiwania użytkowników. Obsługa serwisowa bez zarzutu, firma naprawdę jest godna polecenia.

Partner wdrażający: IMAG