System Wapro ERP wspiera działalnia firmy HUT-PUS

Branżaspożywcza
PartnerAPROSYSTEM
ObszarSprzedaż i magazyn, Finanse i księgowość, Środki trwałe
System Wapro ERP wspiera działalnia firmy HUT-PUS

W chwili obecnej jesteśmy zadowoleni z efektów wdrożenia i wspólnej wspołpracy.

HUT-PUS S.A.
HUT-PUS S.A.

Profil działalności

HUT-PUS S.A. jako spółka działa od 1992 roku. Zajmuje się prowadzeniem stołówek pracowniczych, barów, kiosków detalicznej sprzedaży artykułów spożywczych, prowadzeniu sklepów przemysłowych, hoteli pracowniczych oraz różnego rodzaju punktów usługowych.

Dlaczego Wapro ERP?

Programy Wapro ERP to kompletna układanka programów, za pomocą których firma może połączyć dział sprzedaży i księgowości. Programy Wapro Mag i Wapro Fakir to sprawdzone na rynku programy, które mają dobrą opinię wśród użytkowników. Nacisk został położony na dział księgowy i jego specyficzne potrzeby. Niewątpliwie dodatkowym plusem była możliwość podjęcia współpracy z firmą Dabkomp, co gwarantowało pełne wsparcie i szybką pomoc telefoniczną.

Opis wdrożenia

Wdrożenie wykonane przez firmę Dabkomp obejmowało 11 stanowisk Wapro Fakir PRESTIŻ, 6 stanowisk Wapro Mag PRESTIŻ oraz Wapro Best BIURO. Całe prace przebiegły szybko i sprawnie na przełomie 2010/2011 roku. Polegały one na przeniesieniu bazy ze starego systemu do Wapro Fakir’a. System został dostosowany do specyficznych wymagań i zadań wykonywanych przez pracowników spółki. Przykładem mogą być dodatkowe raporty handlowe dla odbiorców czy dla kadry zarządzającej.

Korzyści

Dzięki wdrożeniu oprogramowania Wapro ERP firma może w pełni kontrolować swoje finanse. To duży plus nie tylko dla samej firmy, ale także dla wszystkich obsługiwanych klientów. Usprawniając dział handlowy firmy klienci mogą być pewni, że zostaną obsłużeni fachowo i szybko co odzwierciedla się oczywiście w wynikach przedsiębiorstwa. Odkąd w firmie wdrożone zostało oprogramowanie Wapro ERP polepszyła się również jakość i standard pracy w księgowości. Przede wszystkim dało się zauważyć znaczny wzrost wydajności w pracy tego działu oraz polepszenie współpracy z innymi komórkami firmy.

Oprogramowanie funkcjonujące w firmie okazało się optymalnym rozwiązaniem. Automatyzacja działów sprawiła, że praca jest efektywniejsza i łatwiejsza. Wdrożenie sprawiło, że da się zauważyć polepszoną jakość obsługi klientów i efektywność poszczególnych działów objętych wdrożeniem. Dzięki temu, że tak ważne kwestie powierzone zostały firmie Dabkomp jest pewne, że wszystko jest zrobione z „zegarmistrzowską” starannością a prośby i sugestie dotyczące wdrożonego oprogramowania nigdy nie pozostają bez echa.

Partner wdrażający: APROSYSTEM