Firma Księgarnie NOVA zarządza z pomocą oprogramowania Wapro ERP

Branżawydawnicza, księgarska
PartnerINFOX
ObszarKadry i płace
Wdrożone produkty: Kadry i płace - wapro gang
Firma Księgarnie NOVA zarządza z pomocą oprogramowania Wapro ERP

Dzięki sprawnemu wdrożeniu systemu, pracownicy firmy Nova szybko rozpoczęli pracę z systemem. Dzięki bogatej funkcjonalności oraz wysokiej jakości aplikacji Wapro ERP oraz wykorzystaniu podczas wdrożenia możliwości dostosowania systemu, Wapro Gang spełniły wymagania postawione przez klienta a automatyzacja prac w firmie z pewnością skróci czas wykonywania niektórych czynności i pozwoli zminimalizować ilość błędów w obszarze kadrowo-płacowym.

Księgarnie NOVA
Księgarnie NOVA

Profil działalności

Firma Księgarnie NOVA zajmuje sie hurtowa i detaliczna sprzedażą książek na terenie południowo-wschodniej Polski. Firma NOVA posiada 23 księgarnie własne zlokalizowane na terenie województwa podkarpackiego, w tym 7 księgarni w Rzeszowie. Oferuje wiele możliwości składania zamówień mi.inn: poprzez Internet, faksem, telefonicznie lub osobiście. Obsługuje ponad 100 placówek księgarskich do których dojeżdżają przedstawiciele handlowi. priorytetem firmy jest szybkie dostarczanie książek – w ciągu 24 godzin pod wskazany adres.

Dlaczego Wapro ERP?

Oprogramowanie Wapro ERP jest łatwym i intuicyjnym systemem, który sprawdził sie już w wielu firmach a wypracowane rozwiązania w 100% spełniają oczekiwania Klientów. Firma Księgarnie Nova dokonała wyboru rozwiązania Wapro ERP opierając się na rekomendacji uzyskanej od partnerów, działających na tym oprogramowaniu.

Opis wdrożenia

Program dostosowano do specyfikacji wymagań klienta, modyfikując kartoteki, składniki oraz wydruki płacowe. Dużym ułatwieniem okazało się wprowadzenie mechanizmu naliczania niedoborów pracowników, który korzysta z utworzonej kartoteki niedoborów oraz pobiera wysokość raty spłaty niedoboru w zależności od założonych przez klienta parametrów. Mechanizm ułatwia pracę w dziale kadr, eliminując konieczność kontroli rat spłacanych przez poszczególnych pracowników. Istotnym ułatwieniem było również wprowadzenie składnika płacowego automatyzującego naliczanie prowizji dla pracowników
Wykorzystując posiadana wiedze oraz analizując potrzeby klienta stworzono system płacowy spełniający indywidualne potrzeby wymagającego klienta.

Korzyści

Wdrożenie pozwoliło pomyślnie skonfigurować oraz rozbudować system kadrowy, dostosowując go do faktycznych potrzeb klienta. Nowy system znacznie ułatwił pracę osoby nadzorującej spłaty zobowiązań pracowniczych. Zmodyfikowanie i dostosowanie zestawień i wydruki do specyficznych potrzeb w znaczącym stopniu wpłynęły na efektywność pracy w dziale księgowym.

Partner wdrażający: INFOX