Pełny zakres funkcjonalny

Możliwości programu Wapro Mag różnią się w zależności od wybranego wariantu.

Usługi subkrypcyjne
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Obsługa sprawdzenia podatnika w wykazie VAT
Wysyłka wiadomości SMS z wykorzystaniem integracji z SMSApi (www.smsapi.pl)
Obsługa paczek kurierskich
Integracja z płatnościami online Przelewy 24
Wapro RODO

Usługi subskrypcyjne – jako usługi subskrypcyjne w ramach licencji na użytkowanie pakietu Wapro ERP określane są funkcje, które dostępne są dla użytkowników, którzy posiadają aktualną wersję programu. Ich wygaśnięcie następuje z końcem roku kalendarzowego w ramach, którego kończy się podstawowe wsparcie dla danej wersji.

Wapro JPK
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość generowania deklaracji JPK z danych Wapro Mag poprzez bezpłatny moduł Wapro JPK
Integracja z Coface
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość weryfikacji wiarygodności kontrahenta za pośrednictwem firmy Coface
Sklep internetowy
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Integracja z platformą e-commerce
Ilość sklepówbez limitubez limitubez limitubez limitubez limitu
Usługa SMS
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Integracja z SMSAPI
Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów
Wysyłanie SMS dla zaznaczonych rozrachunków
Wysyłanie SMS dla zaznaczonych zamówień
Automatyczne wysyłanie SMS przy zmianie statusu zamówienia
Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów przypisanych do zadania CRM
Wysyłanie SMS ze śledzeniem adresu URL oraz sprawdzeniem konwersji kliknięć
e-Poczta
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości email za pomocą wbudowanego klienta poczty
e-Dokumenty
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość automatycznego zapisywania załączników w wersji elektronicznej we wbudowanym module e-Dokumenty
Ogólne
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość pracy w sieci
tylko na lokalnym serwerze jedna baza danych
Optymalizacja pracy terminalowej poprzez wyłączanie grafik w programie
Możliwość zapisywania filtrów użytkownika
Automatyczne pobieranie kursów walut z NBP
Automatyczne pobieranie kursów walut z ECB
Listy szczegółów na oknach dokumentów i kartotekach
Możliwość blokowania kolumn na listach pozycji podczas przewijania
Zapisywanie logo do wydruków w bazie programu
Magazyny
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Liczba magazynów i oddziałów
1
bez limitu
bez limitu
bez limitu
bez limitu
Możliwość prowadzenia wielu firm w programie (każda firma musi nabyć odrębną licencję)
Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do magazynu
Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do waluty
Sprawdzenie stanów magazynowych w innych magazynach indywidualnie dla asortymentu
Możliwość przeglądania całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu
Przesunięcie międzymagazynowe
Dokumenty przesunięć międzymagazynowych odłożone w czasie
Możliwość wzajemnego kasowania i modyfikacji dokumentów MM w magazynach
Możliwość definiowania nagłówków tekstowych do wydruku na dokumentach
Dokumenty handlowe
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Wsparcie dla różnego rodzaju dokumentów handlowych (faktury, paragony rachunki itp.)
Moduł szybkiej sprzedaży detalicznej
Generator dokumentów seryjnych (faktury abonamentowe)
Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów
Możliwość blokowania dokumentów przed edycją
Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy
Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów
Faktury uproszczone
Faktury RR
Faktury zaliczkowe
Faktura zaliczkowa krajowa w walucie
Faktura zaliczkowa niekrajowa w walucie
Możliwość modyfikacji specyfikacji faktury końcowej do faktury zaliczkowej
Faktury krajowe w walucie
Naliczanie kosztów dodatkowych dla faktur krajowych zakupu w walucie
Obsługa zagranicznych stawek VAT (UE)
tylko wariant 365tylko wariant 365
Obsługa transakcji transgranicznych OSS/IOSS
tylko wariant 365tylko wariant 365
Faktury marża
Faktura nieobrotowa
Faktura ProForma
Faktury MP – Metoda kasowa
Faktura MP
Obsługa wielu momentów podatkowych VAT
Eksport/import faktur w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD
Automatyczne/ręczne generowanie deklaracji Intrastat
Eksport deklaracji Intrastat do pliku XML
Oferty
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Możliwość dodawania dokumentów ofert dla kontrahentów
Możliwość tworzenie wielu wersji tej samej oferty z zachowaniem poprzedniej
Możliwość realizacji wielu ofert na jedno zamówienie
Możliwość tworzenia grupowo jednego zamówienia do jednej oferty dla zaznaczonych ofert
Możliwość konfiguracji statusów i numeracji dokumentów dla ofert
Możliwość automatycznej wysyłki powiadomień
Dokumenty
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Moduł obsługi akcyzy od wyrobów węglowych
Dokumenty dostawy na wyroby węglowe
Automatyczne przygotowanie i drukowanie deklaracji AKC-WW
Zestawienie dokumentów dostaw wyrobów węglowych
Automatyczne tworzenie dokumentów dostaw wyrobów węglowych na podstawie dokumentów magazynowych / handlowych
Zestawienie zużytych wyrobów węglowych
Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość akcyzy
Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość marży
Tworzenie własnych typów dokumentów magazynowych
Dokumenty SAD i praca w innych walutach
Dokumenty SAD z opcją Przychód odłożony w czasie
Dokumenty PZ odłożone w czasie
Eksport/ import dokumentów między oddziałami
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymagazynowych i zamówień)
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymagazynowych i zamówień)
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymagazynowych i zamówień)
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzymagazynowych i zamówień)
Definiowalne klasyfikacje dokumentów
Transakcje wewnątrzwspólnotowe (UE)
Możliwość automatycznego rozchodowania dostępnej ilości dla zaznaczonych towarów
Alokowanie dostawy w momencie zatwierdzania pozycji, co pozwala zwiększyć bezpieczeństwo przy jednoczesnej pracy wielu użytkowników w jednym systemie
Tworzenie remanentu oraz bilansu otwarcia
Remanent cząstkowy (możliwość sprzedawania towarów nie uwzględnionych w remanencie podczas prowadzenia remanentu w magazynie)
Konfiguracja numeracji wszelkiego rodzaju dokumentów (handlowe, magazynowe itp.) z możliwością rozbicia numeracji dla poszczególnych magazynów oraz możliwością zmiany w dowolnym momencie w roku
Możliwość wyboru numeracji ręcznej lub automatycznej
Powielanie wystawionych dokumentów
Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
Asortyment
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Tworzenie kartotek z wykorzystaniem kategorii towarowych oraz kategorii wielopoziomowych
Powielanie asortymentu
Obsługa numerów serii i dat ważności
Obsługa metod rozchodu FIFO,LIFO,FEFO
Obsługa metody rozchodu wg nr serii, daty ważności, FIFO oraz wg nr serii, daty ważności, LIFO
Obsługa kodów egzemplarzowych
Import artykułów z pliku CSV
Eksport / import kartoteki asortymentu w wewnętrznym formacie TXT
Możliwość wykorzystania wbudowanych operacji dodatkowych dla towarów (np. grupowa zmiana cena dla zaznaczonych pozycji)
Zaawansowane grupowe operacje zmiany cen oraz danych handlowych dla zaznaczonych towarów
Nieograniczona ilość rubryk cenowych dla towarów
Eksport / import cen sprzedaży z pliku Excel
Zależność cen: procentowa, kwotowa, walutowa
Definiowanie cen promocyjnych
Definiowanie minimalnego narzutu dla towaru
Możliwość blokowania rabatowania pozycji
Możliwość podpinania zdjęć pod asortyment
Eksport do MS Excel
Możliwość konfiguracji kolumn w kartotekach
Definiowanie atrybutów dla towaru do automatycznego generowania deklaracji Intrastat
Możliwość tworzenia i drukowania etykiet towarowych
Protokoły przecen
Analiza historii przychodów i rozchodów towarów
Prezentowanie szczegółów asortymentu na listach szczegółów
Analiza płynności towarów
Analiza dostaw i pozostałych ilości z danej dostawy
Definiowanie zamienników
Definiowanie sprzedaży wiązanej
Obrót opakowań zwrotnych
Okno szybkiego podglądu szczegółów
Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności
Personalizacja konfiguracji kolumn
Personalizacja kolorów na liście artykułów dla stanów min/max lub ceny promocyjnej
Opcja planowane dostawy i planowane odbiory
Wydruk etykiet towarowych
Kontrahenci
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Sprawdzanie zaznaczonych w kartotece kontrahentów czy są czynnymi podatnikami VAT
Automatyczne sprawdzanie czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT podczas wystawiania dokumentu handlowego
Pobieranie danych o kontrahencie z GUS
Sprawdzanie poprawności nipu UE kontrahenta w systemie EU Vies
Możliwość tworzenia kartoteki kontrahentów z podziałem na różne klasyfikacje
Możliwość stosowania wirtualnych schematów rachunków bankowych dla kontrahentów
Specjalny typ kontrahenta „Operator płatności” ułatwiający rozliczenia z operatorami płatności np. Poczta Polska czy operatorzy płatności elektronicznych
Wbudowane operacje grupowe dla kontrahentów
Możliwość stosowania cenników indywidualnych
Eksport / import kartoteki kontrahentów w wewnętrznym formacie TXT
Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów
Cenniki indywidualne dla wybranych kontrahentów
Możliwość kopiowania cenników indywidualnych pomiędzy kontrahentami
Cenniki indywidualne w walucie dla wybranych kontrahentów oraz dla grup kontrahentów
Możliwość blokowania sprzedaży dla założonych kryteriów np. przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie
Tworzenie i drukowanie etykiet adresowych
Program lojalnościowy
Okno szybkiego podglądu szczegółów
Prezentowanie szczegółów kontrahentów na listach szczegółów
Personalizacja konfiguracji kolumn
Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta na dokument np. o specjalnych warunkach sprzedaży
Wydruk etykiet adresowych
CRM
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
CRM (moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem)
Wykorzystanie wbudowanego programu pocztowego – e-Poczta
Funkcja kalendarza prezentująca zadania
Kalendarze zadań w stylu Outlook Office
Wysyłanie wiadomości email do kontaktów przydzielonych w zadaniu
Powielanie zadań
Tabele dodatkowe dla zadań CRM
Pola dodatkowe do zadań CRM
Moduł Serwisu
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Moduł Serwisu pozwalający realizować obsługę serwisową towarów
Tworzenie grup urządzeń
Tworzenie urządzeń serwisowanych – mogą one pobierać dane z wybranej kartoteki towarowej lub być wprowadzone ręcznie
Możliwość definiowania typów zleceń serwisowych
Dodawanie zleceń serwisowych
Obsługa pól dodatkowych na zleceniach serwisowych
Pola dodatkowe Urządzeń serwisowych
Pola dodatkowe Kosztorysu zlecenia
Pola dodatkowe zlecenia serwisowego
Tabele dodatkowe pozycji kosztorysu zlecenia serwisowego
Tabele dodatkowe urządzenia serwisowego
Tabele dodatkowe zlecenia serwisowego
Obsługę kosztorysu zlecenia
Możliwość generowania faktur
Obsługa e-Dokumentów dla zleceń serwisowych
Generowania zadań CRM dla pracowników realizujących zlecenie wraz z opcją automatycznej synchronizacji stanu realizacji zlecenia
Automatyczne wysyłanie SMS do klienta po zmianie statusu zlecenia
Rozrachunki
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza
Dokumenty finansowe
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Tworzenie dokumentów kasowych oraz bankowych wraz z możliwością tworzenia raportów kasowych i bankowych
Definiowanie własnych form płatności
Elektroniczne polecenie przelewu dla zaznaczonych dokumentów
Możliwość tworzenia/modyfikowania schematów elektronicznego polecenia przelewu
Paczki kurierskie
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Integracja z DHL
Integracja z Pocztą Polską
Integracja z Paczkomaty Inpost
Integracja z Paczka w RUCHu
Integracja z aPaczka.pl
Integracja z DPD
Integracja z GLS
Integracja z FEDEX
Integracja z UPS
Nadawanie paczek
Pobieranie etykiet (pojedyncze/grupowe)
Anulowanie paczek
Pobieranie statusu paczki
Zamawianie kuriera
Współpraca z innymi programami Wapro ERP
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Współpraca z systemem Wapro Aukcje
Współpraca z systemami finansowo-księgowymi
Wapro Fakir, Wapro Kaper
Wapro Fakir, Wapro Kaper
Wapro Fakir, Wapro Kaper
Wapro Fakir, Wapro Kaper
Wapro Fakir, Wapro Kaper
Współpraca z systemem Wapro Analizy
Możliwość publikacji analiz jako natywne raporty programów w Wapro Mag oraz Wapro Fakir
Zamówienia
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Zamówienia
Możliwość zmiany statusów zamówień
Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania
Możliwość definiowania własnych statusów zamówień
Historia zmian statusów zamówienia
Analiza zamówień i rezerwacji
Zaawansowana analiza zamówień oraz automatyczny generator zamówień do dostawców
Automatyczna realizacja zamówień na dokument magazynowy lub handlowy
Zamówienia walutowe
Możliwość realizacji zamówień z różnych magazynów na jeden dokument handlowy
Oferta imienna
Realizacja wielu zamówień na wybrany dokument handlowy (fakturę) lub magazynowy
Grupowe realizowanie zaznaczonych zamówień na dokumenty handlowe w modelu jedno zamówienie = jeden dokument handlowy lub wiele zamówień na jeden dokument handlowy z grupowaniem zamówień względem kontrahenta.
Zestawienie sumaryczne stany zamówień i rezerwacji
Zaawansowane operacje grupowe na zamówieniach (np. grupowe rezerwowanie towarów lub zdjęcie rezerwacji)
Automatyczne generowanie zlecenia montażu na zamówione produkty
Eksport/import zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD
Eksport/import zamówień do pliku TXT
Eksport/import pozycji zamówienia do pliki TXT
Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów
Moduł przenoszenia rezerwacji pomiędzy zamówieniami
Schowek pozycji zamówień
Kompletacja produktów
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Moduł kompletacji produktów
Możliwość automatycznego generowania zamówień na brakujące składniki
Możliwość automatycznego przeliczania cen produktu względem cen zakupu
Zlecenia produkcyjne odłożone w czasie
Możliwość zakładania wielu wariantów produktów dla tego samego towaru z różnymi definicjami
Generowanie zleceń produkcyjnych z wybranych dostaw
Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych
Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych z wykorzystaniem zamienników
Zestawienie zapotrzebowanie na składniki (zbiorcze/indywidualne)
Zestawienie występowanie składnika w produktach
Transport i logistyka
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Trasówki
Elementy obsługi spedycji
Intrastat
Dokumenty cykliczne
Raporty i zestawienia
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystal Reports
Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Reporting Services
Kreator zestawień
(z możliwością zapisu do 3 zestawień)
Elastyczne metody filtrowania do generowania zestawień
Automatyczny transfer zestawień do formatu PDF i RTF
Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów
Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników
Możliwość oznaczania zestawień jako ulubione
Dodatkowa konfiguracja raportów wbudowanych
Możliwość wskazania pliku z logo firmy do umieszczenia na wydrukach
Użytkownicy i uprawnienia
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Liczba użytkowników1
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
Możliwość nadawania uprawnień dla grup
Definiowanie uprawnień warunkowych dla poszczególnych magazynów lub operacji
Blokowanie oglądania cen zakupu
Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi
Analiza aktywności użytkowników
Urządzenia zewnętrzne
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Współpraca z terminalami płatniczymi
Współpraca z centralą telefoniczną VOIP SLICAN (protokół XML)
Współpraca z kolektorami danych
Współpraca z wagami elektronicznymi
Współpraca z kasami fiskalnymi
Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych
Współpraca z drukarkami etykietującymi
Dodatkowe rozszerzenia
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe)
Tabele dodatkowe – tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports
Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów
Gniazda rozszerzeń – możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonalności (również wykorzystujących tabele dodatkowe)
Definiowanie pól dodatkowych (10) w różnych miejscach w programie
Definiowanie słowników dodatkowych dla pól dodatkowych
Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów
Inne
startbiznesbiuroprestiżprestiż plus
Dostępny administrator baz danych do zarządzania bazami programu
Dostępny archiwizator baz danych z możliwością kompresji ZIP oraz automatycznego tworzenia backupów, w połączeniu z harmonogramem systemowym
Dostępny konfigurator SQL – pozwala automatycznie skonfigurować serwer do pracy z programem
Dostępne mechanizmy kontroli poprawności danych