Współczesny HR staje przed wieloma wyzwaniami. Najbardziej wymagające z nich to: obsługa procesów kadrowych z uwzględnieniem pracy zdalnej, wymogi nowych mediów komunikacyjnych oraz ciągle zmieniające się oczekiwania coraz to młodszych pokoleń pracowników.
Portal HR jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby zarządzania ludzką stroną biznesu. Zbudowany na nowoczesnej technologii i wyposażony w cały wachlarz funkcjonalności, pozwala:
- zaoszczędzić czas pracowników i menedżerów dzięki obsłudze wniosków, nieobecności, zgłoszeń i dokumentów;
- poprawić komunikację i relacje w firmie, przy użyciu zaawansowanego komunikatora z działem kadr, newsletterów, wyszukiwarki pracowników, kalendarzy oraz tablicy ogłoszeń i ulepszeń;
- zaangażować pracowników w życie firmy i pomóc im w pracy, dzięki bazie wiedzy oraz dokumentów, danym analitycznym i innym narzędziom zebranym w jednym miejscu.
W drugiej wersji portalu przygotowaliśmy funkcjonalności, które sprawiają, że Portal HR jest jeszcze bardziej przyjazny i użyteczny.
Oto one:
- Samouczki. Zawierają filmy instruktażowe, które wyjaśniają obsługę portalu nowym pracownikom. Oprócz wskazówek, jak korzystać z portalu oraz informacji o portalowych nowościach, w samouczku firma może również udostępnić pracownikom własne treści.
- Interfejs portalu w języku angielskim. Wersja interfejsu znacząco ułatwia obsługę portalu pracownikom obcojęzycznym. Użytkownik logując się do portalu może wybrać wersję językową interfejsu: polską lub angielską.
- Powiadomienia PUSH. Powiadomienia działają na urządzeniach mobilnych, a więc pracownik otrzyma informacje o zdarzeniach nawet wtedy, gdy w danej chwili nie korzysta z aplikacji.
- Praca w trybie kiosku. Nowa wersja portalu z funkcją automatycznego wylogowania pozwala zorganizować bezpieczny dostęp pracowników do portalu na publicznie udostępnionych stacjach roboczych.
Więcej o nowych możliwościach Portalu HR opowiada Aleksandra w materiale video:
Jak skorzystać z nowych możliwości Portalu HR 2.0?
Uruchomienie wymienionych funkcjonalności zależy od posiadanych przez Twoją firmę licencji, konfiguracji portalu lub systemu kadrowo-płacowego i posiadanych uprawnień. Część z tych zmian może również wymagać dodatkowych prac wdrożeniowych.
Jeżeli zainteresował Cię Portal HR w wersji 2.0 zapraszamy do kontaktu z lokalnym przedstawicielem sieci sprzedaży, lub z Działem Sprzedaży WAPRO.