Informujemy osoby, które mają problem z odbiorem UPO do poprawnie wysłanych plików JPK_VAT na środowisko produkcyjne JPK od 23 sierpnia, że przyczyną może być wysłanie pliku przed zainstalowaniem w programie WAPRO JPK nowego certyfikatu klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK. W takim przypadku należy sprawdzić w programie WAPRO Update czy certyfikat został zaktualizowany, jeżeli nie, zaktualizować program i ponownie wysłać plik JPK_VAT.

Informujemy, że w dniu 23 sierpnia 2019 roku Ministerstwo Finansów poinformowało, że tego samego dnia zmieniony został certyfikat klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK. W związku z tym opublikowaliśmy aktualizację programu WAPRO JPK zmieniającą powyższy certyfikat, jednak Ci z Państwa, którzy wysłali pliki JPK_VAT wcześniej, mogą mieć opisany wyżej problem.

Filmy
instruktażowe

Pytania
i odpowiedzi

Menedżer
radzi

Nasze
szkolenia

POZOSTAŁE AKTUALNOŚCI:

Bądź na bieżąco:

Zapisz się na newsletter

W związku z przesłaniem przez Ciebie formularza dochodzi do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe, oraz jakie prawa Ci przysługują w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz w Klauzuli informacyjnej.

* Pole niezbędne, aby otrzymywać newsletter.