Już jutro wystartuje seria webinarów “Akademia TaxOrder”, podczas których pokażemy, jak zarządzać nowoczesnym biurem rachunkowym z oprogramowaniem TaxOrder.
Webinary są organizowane przez naszego partnera Tax Order Sp. z o.o., a zostaną poprowadzone przez ekspertów z Kancelarii Podatkowej Skłodowscy.
Nasz najnowszy produkt - TaxOrder - powstał na bazie autorskiego programu Kancelarii, którego Skłodowscy używali przez ponad 20 lat. To właśnie on umożliwił rozwój ich biura do obecnej skali, pozwalając nie tylko na oszczędność czasu i pieniędzy, ale także lepsze zrozumienie sytuacji biura na co dzień. Na rynku od lat istnieją narzędzia do wykonywania czynności księgowych. TaxOrder służy do czegoś innego: zarządzania biurem, jako biznesem. I rozwijania go, jak biznes.
Już dziś przedstawiamy zagadnienia poruszane w ramach spotkań Akademii do końca roku:
22.10: Rewolucja w zarządzaniu biurem rachunkowym: co to jest TaxOrder?
29.10: Serce zarządzania informacją o Klientach biura
05.11: Rejestracja czasu pracy
12.11: Sprawy jednorazowe na przykładzie zawieszenia firmy Klienta
19.11: Q&A
26.11: Sprawy cykliczne
03.12: Elementy wyceny usług biura w oparciu o dane i ewidencje
10.12: Fakturowanie automatyczne za usługi księgowe kadrowe i dodatkowe
17.12: Q&A i plany funkcjonalności na 2026
DLA KOGO: dla wszystkich właścicieli biur rachunkowych, kadry zarządzającej, a także pracowników biur, którzy szukają usprawnień i chcą mieć wpływ na poprawę wyników biura oraz komfortu pracy.
KIEDY: w środy o godz. 11:00
PIERWSZY WEBINAR: 22 października 2025 o godz. 11:00
Zapraszamy do udziału w Akademii.