Wybraliśmy oprogramowanie WAPRO Mag Biznes ponieważ spełniało nasze wymagania, a ponadto umożliwi nam w przyszłości, wraz z rozwojem firmy łatwą rozbudowę oraz automatyzację wielu wykonywanych zadań.
— Szafa Części Sp. z o.o.
Profil
działalności
Szafa Części Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się firma z branży motoryzacyjnej zajmująca się sprzedażą części samochodowych, motocyklowych, olejów oraz szerokiej gamy motoryzacyjnych akcesoriów, preparatów chemicznych i kosmetyków.
Dlaczego
WAPRO ERP?
Najważniejszym kryterium wyboru oprogramowania było sprawne utrzymywanie i rozliczanie magazynu oraz szybkie i nieskomplikowane wystawianie dokumentów handlowych. Dlatego wybrana została wersja Biznes programu do obsługi sprzedaży i magazynu WAPRO Mag, która łączy łatwość obsługi z wieloma funkcjonalnościami ułatwiającymi codzienna pracę. Dodatkowym atutem była możliwość generowania eksportu zestawień w standardzie MF JPK, w sposób automatyczny i aktualizowany na bieżąco wraz ze zmieniającymi się przepisami. Istotnym warunkiem wyboru tego oprogramowania była również pewność szybkiego i solidnego wsparcia w razie problemów z obsługą systemu, które zagwarantowała firma PANORAM.
Opis
wdrożenia
Usługa wdrożenia wykonana przez firmę PANORAM polegała na przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, której skutkiem było przygotowanie wymaganych dodatkowych funkcjonalności oraz zaplanowanie poszczególnych etapów wdrożenia. Zainstalowano WAPRO Mag w wersji Biznes oraz zainstalowano i skonfigurowano drukarkę fiskalną z możliwością drukowania faktur fiskalnych podczas pracy mobilnej. Wdrożono współpracę z systemem sprzedaży internetowej i współpracującym biurem rachunkowym.
Korzyści
Wdrożenie oprogramowania WAPRO ERP pozwoliło na efektywne zarządzanie magazynem i bieżącą kontrolę stanów magazynowych i cen artykułów. Pozwoliło to na utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych. Podczas sprzedaży zapewniona jest pełna kontrola etapów zamówienia oraz szybkie wystawianie dokumentów handlowych. Rozbudowana funkcjonalność modułu rozrachunków umożliwiła sprawną kontrolę przepływów pieniężnych i półautomatyczną miękką windykację za pomocą SMS i e-maili. Wyeliminowano wiele błędów powstających podczas obsługi zamówień i wystawiania paragonów fiskalnych. Prosta w obsłudze wymiana danych z biurem rachunkowym za pomocą plików JPK przyspieszyła uzyskiwanie zestawień finansowo – podatkowych.