Salon wyposażenia wnętrz VEIN 2 wykorzystuje Wapro Mag dla Windows PRESTIŻ

Branżabudowlana, wyposażenia
PartnerX-COM
ObszarSprzedaż i magazyn
Wdrożone produkty: Sprzedaż i magazyn - wapro mag
Salon wyposażenia wnętrz VEIN 2 wykorzystuje Wapro Mag dla Windows PRESTIŻ

Jesteśmy zadowoleni z oprogramowania Wapro ERP i współpracy z firmą X-COM.

Salon wyposażenia wnętrz VEIN 2
Salon wyposażenia wnętrz VEIN 2

Profil działalności

alon wyposażenia wnętrz VEIN 2 zajmuje się sprzedażą wysokiej klasy artykułów takich jak: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna, meble łazienkowe renomowanych producentów krajowych i zagranicznych. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferuje kompleksową obsługę: fachową pomoc, szeroki wybór proponowanego asortymentu oraz organizację dostawy towaru do klienta pod wskazany adres.
W swojej ofercie poleca płytki ceramiczne, klinkierowe, kamień naturalny oraz dekoracje, mozaiki i grafiki szklane takich firm jak: Opoczno, Paradyż, Tubądzin, Cersanit, Stargres, Ceramika Gres, Geo Ceramika, Nova Gala, Kwadro, Domino, Venus, Iryda, Tincana, My Way, Azteca, Dunin, Dune, Midas, Baldocer, Ceramica Picasa, Deutsche Fliese, Meissen, Korzilius, Incana, Interbau, Cifre, Undefasa, Everglass.

Dlaczego Wapro ERP?

Oprogramowanie Wapro ERP w postaci Wapro Mag dla Windows PRESIIŻ spełnia wymogi klienta w zakresie obsługi wielu cenników oraz wieloetapowości obsługi zamówień do dostawców oraz od odbiorców. Argumentem dla klienta był model współpracy w postaci zdalnego dostępu do aplikacji realizowanego na serwerach X-COM.

Opis wdrożenia

W firmie VEIN 2 wdrożono: Wapro Mag dla Windows PRESTIŻ – jako dedykowany system do obsługi gospodarki magazynowej, działu sprzedaży oraz logistyki dostaw.
Całość oprogramowania została zainstalowana na serwerach X-COM w modelu zdalnego dostępu do aplikacji.

Korzyści

  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów,
  • Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej,
  • Przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów,
  • Przyspieszenie procesu realizacji zamówień,
  • Wprowadzenie kontroli i zmniejszenie ilości pomyłek przy realizacji zamówień i przyjmowani dostaw,
  • Wprowadzenie analiz chodliwości i rotacji towarów,
  • Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności,
  • Usprawnienie procesu obiegu dokumentów – jeden scentralizowany system.

Partner wdrażający: X-COM