Category Referencje


Partner:
X-COM
Województwo: śląskie
Miasto: Wilkowice

Wdrożenie u klienta:
Nacomi
Typ działalności: produkcja
Branża: chemiczna, kosmetyczna

Dzięki wdrożonym rozwiązaniom firma osiągnęła wzrosty zarówno w warstwie szybkiej oraz skutecznej komplementacji zamówień, jak i wielu innych procesach usprawniających działanie naszego magazynu i planowaniu produkcji.

Kamil Gawliński, Nacomi

Profil
działalności

Polska firma rodzinna będąca producentem kosmetyków naturalnych stworzonych wyłącznie z najwyższej jakości surowców ekologicznych i organicznych. Inspiracją jest natura, zdrowy tryb życia i naturalne piękno. Łącząc dobroczynne składniki ekologiczne z pięknymi zapachami oraz idealnie dobierając konsystencję produktów, firma sprawia, że każda kobieta może delektować się pielęgnacją własnego ciała i włosów, bez obaw o swoje zdrowie. Pasja tworzenia naturalnych kosmetyków, napędzana zadowoleniem klientów, sprawia, że Nacomi nieustannie poszerza gamę produktów, dbając nie tylko o kobiety, ale również o mężczyzn, a co najważniejsze dzieci.

Obecnie produkty Nacomi są dostępne w całej Europie, a czołowi dystrybutorzy i sieci handlowe chwalą się współpracą z marką.

Informacje
o partnerze

Od 1996 roku firma X-COM wdraża i integruje oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o produkty firmy Asseco WA-PRO jako Złoty Partner, Autoryzowane Centrum Serwisowe, Autoryzowane Centrum Szkoleniowe, Autoryzowany Serwis Abstore oraz Microsoft Partner. Przeszło 20 letnie doświadczenie pozwala zaoferować kompleksową ofertę oprogramowania wraz z usługami wdrożeniowymi, szkoleniowymi, serwisowymi oraz szybkiej usługi hotline. Dodatkowym atutem jest zespół programistów X-COM, który w oparciu o nowoczesne języki programowania tworzy moduły dodatkowe pod specjalne potrzeby klientów.

Potrzeby
klienta

Wymagania:

  • Rozbudowany system gospodarki magazynowej, wspierający procesy produkcyjne.
  • System pobierający zamówienia z wielu e-sklepów i platform handlowych.
  • Integracja z zarzadzaniem produkcją.
  • Integracja z systemem WMS.
  • Integracja z systemami automatycznych regałów magazynowych Kardex.
  • Rozbudowany system raportowania – zarówno pod kątem wymagań sprawozdawczości finansowo-księgowej, jak również potrzeb zarządzania i planowania procesami handlowymi.

Opis
wdrożenia

Wdrożone rozwiązania:

  • Oprogramowanie WAPRO Mag Prestiż Plus 365 z wykorzystaniem dodatkowo zdefiniowanych wielu tabel i gniazd rozszerzeń.
  • Indywidulane raporty w technologii Crystal Reports i Reporting Services – wiele raportów jest generowanych automatycznie wg zdefiniowanych harmonogramów i rozsyłanych na wyznaczone adresy w formie widomości email.
  • Połączenie z Microsoft Power BI jako platformy analitycznej.
  • Opracowanie i wdrożenie integracji z systemem Easy WMS na poziome gniazd rozszerzeń, za pomocą których wszelkie czynności realizowane w systemie WMS są automatycznie odzwierciedlane na dokumentach gospodarki magazynowej WAPRO Mag, jak również w kierunku odwrotnym.
  • Opracowanie i wdrożenie integracji z systemem automatycznych regałów magazynowych Kardex w formie pełnej automatyzacji procesów magazynowych, związanych z zasilaniem danymi oprogramowania systemowego regałów.

Produkcja
dla WAPRO Mag

Elementy realizowane przez moduł produkcja:

  • Zaawansowane modelowanie procesów produkcyjnych (technologia, etapowość produkcji, kontrola urządzeń produkcyjnych).
  • Kontrola nad poszczególnymi etapami produkcji.
  • Planowanie produkcji z uwzględnieniem dostępnych zasobów produkcyjnych (moce przerobowe urządzeń oraz dostępny personel).
  • Kontrola dostępności surowców i półproduktów.
  • Kontrola pracowników produkcyjnych w zakresie wydajności i utrzymywania norm produkcyjnych.
  • Odwzorowanie w systemie WAPRO Mag faktycznych etapów produkcji.
  • Raportowanie wydajności pracowników.
  • Ograniczenie zbędnych plików i papierów dzięki przeniesieniu dokumentacji technologicznej do systemu z łatwym dostępem dla personelu produkcyjnego.

Korzyści

Dzięki wprowadzonym zmianom firma Nacomi:

  • zoptymalizowała organizację procesów produkcyjnych,
  • osiągnęła lepszą organizację sprzedaży przez kanały internetowe zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym,
  • wsparła całą strukturę swojej firmy niezwykle wydajnym oprogramowaniem magazynowo-handlowym, wprowadzając optymalne działanie na wszystkich poziomach.

Wdrożenie systemów zaowocowało realnymi korzyściami biznesowymi, a co najważniejsze - zadowoleniem klientów.

Pobierz
wersję próbną
Pobierz
aktualizację
Jak
kupić?
Korzystaj
online
POZOSTAŁE REFERENCJE: