System do sprzedaży mobilnej WAPRO Mobile
Mobilny handlowiec WAPRO Mobile to nowoczesna aplikacja dla handlowców mobilnych.
Zdalny dostęp do informacji
WAPRO Mobile to oferta dla firm z segmentu MSP, które dostrzegają korzyści z zastosowania technologii mobilnej - ułatwia sprzedaż i zapewnia szybki, zdalny dostęp do informacji niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.
Nowoczesne rozwiązanie dla presellerów i vansellerów
Wykorzystując możliwości komunikacji takie jak GPRS, internet oraz nowoczesną technologię bazodanową i programistyczną, program pozwala małym i średnim firmom wyposażyć pracowników terenowych w zaawansowane rozwiązania w adekwatnej dla sektora MSP cenie.
Optymalizacja pracy przedstawicieli handlowych
Możliwość planowania tras i zadań oraz ustalania targetów dla handlowców pozwala lepiej zarządzać pracą oraz motywować pracowników działających w terenie.
Inteligentne rozwiązania w systemach mobilnych
Nowe funkcje pozwalają m.in. na automatyczne przetwarzanie uwag z dokumentów oraz bezpośrednie przyjmowanie e-płatności na urządzeniach mobilnych, ułatwiając rozliczenia i regulowanie zaległych faktur w czasie rzeczywistym.
Łatwiejsze rozliczenia z klientami
Dostęp online handlowców mobilnych do informacji o rozrachunkach i zaległościach finansowych klientów pozwala na sprawniejszą windykację należności.
Wapro eBiuro - nowy wymiar księgowości
Portal księgowego i klienta to
nowoczesne narzędzie, które usprawnia
pracę biur rachunkowych i firm.
Wapro Anywhere Cloud
Dobrze znane Wapro ERP z nowym interfejsem HTML, dostępne w chmurze z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu.
Wapro ERP 2025 - nowe wersje
Czas zmian, czas rozwoju, czas przewagi i nowa jakość bezpieczeństwa w programach Wapro ERP by Asseco!
Świętujemy 30 lat Wapro ERP
Skorzystaj i odbierz nawet 60% rabatu na nowe abonamenty
Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!
Poznaj potężny pakiet korzyści do TPT 360,
zapewniający szybki start nowego pracownika.
Zalety programu WAPRO Mobile
Zwiększenie sprzedaży
Większa efektywność pracy handlowców jest możliwa dzięki automatycznemu dostarczaniu zamówień do centrali. Sprzedawca może poświęcić swój czas na zbieranie zamówień i realizację wizyt u klientów.
Oszczędność czasu
Przeglądanie oferty i cenników wraz z klientem w jego biurze pozwala na szybsze skompletowanie zamówienia, a automatyczna synchronizacja danych przyspiesza jego realizację.
Stały dostęp do danych
Pracownik otrzymuje natychmiastowy dostęp do aktualnych, kompletnych i bieżących informacji, takich jak aktualne cenniki, stany magazynowe, informacje handlowe, itp. bez potrzeby dodatkowego komunikowania się z firmą.
Więcej czasu dla klientów
Większa ilość zrealizowanych wizyt i obsłużonych klientów jest możliwa dzięki warsztatowi pracy w kieszeni. Daje to handlowcom niezależność od centrali i zwalnia z obowiązku odbywania częstych wizyt w biurze.
Mniej błędów w dokumentach
Wyeliminowanie dokumentów papierowych pozwala uniknąć problemów z zagubionymi lub nieczytelnymi materiałami, pomyłkami w przepisywaniu, czy przeoczeniami przy fakturowaniu.
Lepsza obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klientów w terenie, szybkość i niezawodność działania - dzięki temu firma będzie lepiej postrzegana przez kontrahentów.
#DziękiWAPROERP
The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.
Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight
Z WAPRO ERP od 21 lat