Z dniem 1 lipca 2021 w ofercie Wapro dla e-commerce pojawił się nowy produkt: Platforma sprzedażowa B2M Wapro Hybrid.

Wapro Hybrid to nowatorskie rozwiązanie skupiające w jednym sklepie obsługę kanału sprzedaży detalicznej i hurtowej i łączące zalety i funkcjonalności systemów Wapro B2B i Wapro B2C. Już nie musisz prowadzić dwóch odrębnych sklepów – dzięki rozwiązaniu Wapro Hybrid dotrzesz do obydwu grup klientów z jednej platformy sprzedażowej.

System pozwala w prosty sposób spersonalizować treści prezentowane w sklepie dla odbiorców detalicznych (B2C) i kontrahentów biznesowych (B2B), łatwo zarządzać ofertą, cenami i promocjami. Pozwala zaoszczędzać czas i pieniądze,

Główne zalety rozwiązania Wapro Hybrid:

  • Utrzymujesz jeden sklep.
  • Utrzymujesz, aktualizujesz i zarządzasz bazą produktową w jednym miejscu.
  • Obsługujesz sprzedaż z obu kanałów (B2B i B2C) w jednym panelu administracyjnym.
  • Oszczędzasz czas i pieniądze pozycjonując i promując jeden sklep.
  • Jesteś w stanie szybko wdrożyć sprzedaż dla drugiego kanału sprzedaży.

Więcej informacji o Wapro Hybrid znajdziesz na stronie wapro.pl/erp/hybrid