Polityka prywatności dla Wapro ERP

Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do aplikacji Wapro ERP.

Postanowienia ogólne

Przetwarzając Państwa dane osobowe zawsze działamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”.

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe były prawidłowo zabezpieczone w oparciu o najnowsze technologie. Szkolimy naszych pracowników i zwiększamy ich świadomość w obszarze bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych.

Zależy nam również na tym, aby działać jawnie i przejrzyście. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa niniejszą Politykę, w której znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat przetwarzania przez nas danych osobowych i plikach cookies.

W przypadku pytań odnośnie sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych i plików cookies przez Asseco Business Solutions S.A., a także przysługujących uprawnień, prosimy o kontakt z Asseco Business Solutions S.A. na adres ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin bądź z inspektorem danych osobowych – Panią Ewą Iwanko – za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: odo@assecobs.pl.

 

Administrator danych

Administratorem danych osobowych użytkowników jest producent aplikacji:

Asseco Business Solutions S.A.
ul. Konrada Wallenroda 4c
20-607 Lublin
tel.: +48 81 535 30 00
fax: +48 81 535 30 05
e-mail: odo@assecobs.pl,

www.assecobs.pl

www.wapro.pl

 

Cel zbierania danych osobowych i ich zakres

Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu i na potrzeby zawarcia lub wykonania umowy zawartej z Asseco BS, w tym w szczególności w celu:

- zapewnienia poprawnego działania aplikacji, z której Państwo korzystacie, w tym przetwarzanie danych przesłanych w formularzach aplikacji na serwer celem wykonania zapisu do bazy danych  aplikacji Wapro ERP,

- zawarcia, zmiany lub wykonania umowy zawartej z Państwem (w tym składania oświadczeń woli wynikających z tej umowy),

- wypełniania obowiązków prawnych związanych z regulowaniem zobowiązań podatkowych, w tym prowadzenia i przechowywania ksiąg rachunkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych,

- przeprowadzenia, w uzasadnionych przypadkach, Państwa weryfikacji jako drugiej strony umowy z tzw. Białą Listą Podatników Vat prowadzoną przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, jak też innymi powszechnie dostępnymi bazami (CEiDG, REGON, itp.), jak też

- rozpatrywania reklamacji oraz obrony przez ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą przez Asseco BS z jej kontrahentem (którego Państwo jesteście reprezentantem/przedstawicielem).

 

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:

- art. 6.1.b RODO, czyli wykonanie umowy, której stroną jesteś lub podjęcia, na Twoje żądanie, działań przed zawarciem umowy,

- art. 6.1.c RODO, czyli wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Asseco BS, wskazanych w ust. 4 (tiret 3),

- art. 6.1.f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Asseco BS, wskazany w ust. 4 (tiret 4 i 5).

 

Retencja przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wykonywania umowy zawartej z Asseco BS, a także przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z ww. umowy. Państwa dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej będziemy przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych, wynikających z przepisów prawa (podatkowych i przepisów o rachunkowości).

 

Przekazywanie danych Stronom Trzecim oraz miejsce przetwarzania

Przekazujemy dane osobowe innym podmiotom tylko wtedy, gdy zezwalają nam na to przepisy. W takim przypadku przewidujemy postanowienia i mechanizmy bezpieczeństwa w celu ochrony danych oraz zachowania naszych standardów w zakresie ochrony danych, ich poufności i bezpieczeństwa.

Państwa dane osobowe będą przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej i mogą być przekazane na podstawie standardowych klauzul ochrony danych - do państwa trzeciego w związku z korzystaniem przez administratora z rozwiązań chmurowych dostarczanych przez firmy zewnętrzne. Organizacje zewnętrzne, które świadczą dla nas usługi (np. dostawcy aplikacji biznesowych) są poddawane weryfikacji przed nawiązaniem z nami współpracy pod kątem właściwego poziomu zabezpieczenia danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

 

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

W żadnym razie Administrator nie będzie wykorzystywać Państwa danych osobowych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na Państwa sytuację prawną. Jednakże podane dane osobowe mogą być przetwarzane w celu dostosowania przesyłanych przez nas treści marketingowych, ofert lub informacji do Państwa zainteresowań oraz działalności gospodarczej lub zawodowej. W przypadku korzystania z naszych profili, stron, kanałów w mediach społecznościowych Państwa dane osobowe mogą być profilowane zgodnie z założeniami wynikającymi z regulaminów operatorów portali społecznościowych.

 

Uprawnienia  osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

Każda osoba ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • sprostowania danych osobowych,
  • usunięcia danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i  przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi, w zakresie przetwarzania danych na podstawie umowy,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Pliki cookies i podobna technologia

Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Serwisie i dokonywanych przez niego czynności.

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie to pliki cookie, które są obligatoryjne do prawidłowego działania strony internetowej, świadczenia usług online lub są wykorzystywane wyłącznie do przeprowadzania lub ułatwiania transmisji komunikacji przez sieć. Bez nich odwiedzający stronę internetową mogą nie mieć dostępu do różnych podstawowych funkcji strony internetowej.

Wzorzec nazwy pliku cookieRolaWymagane
.TGCSesyjneTak
SESSIONSesyjneTak

 

Funkcjonalne pliki cookie

Funkcjonalne pliki cookie umożliwiają stronom internetowym zapamiętywanie preferencji użytkownika, takich jak nazwa użytkownika, region i wybrany język. W przeciwieństwie do niezbędnych plików cookie, te pliki obsługują dodatkowe funkcje i pozwalają na otrzymywanie spersonalizowanych wyników, takich jak lokalne wiadomości i informacje o pogodzie. Funkcjonalne pliki cookie są anonimowe i nie śledzą aktywności użytkowników.

Aplikacja Wapro ERP nie używa funkcjonalnych plików cookies.