Historia zmian

Zapoznaj się z historią zmian w wersjach programu WAPRO Gang. Wybierz wariant programu.

ZMIANY TECHNICZNE
  • Do „Ustawień użytkownika” dodano parametr „Kontrola e-mail przy wysyłce PIT”. Ustawienie parametru na „Tak” powoduje włączenie komunikatu o braku adresu e-mail osoby, którą zaznaczono do operacji wysyłki deklaracji PIT pocztą elektroniczną. Ustawienie parametru na „Nie” powoduje wyłączenie komunikatu przy jednoczesnym pomijaniu osoby w tworzeniu maila z deklaracją PIT.
  • W oknie „Osoby na liście płac” pod prawym przyciskiem myszy dodano opcję „Oznacz jako naliczony”. Opcja działa dla pojedynczego rekordu lub dla wszystkich zaznaczonych. Opcja powstała w celu prawidłowego działania programu w przypadku zmiany wartości składnika płacowego, po którym nie następuje przeliczenie osoby i przy włączonym mechanizmie kontroli, która ustala status pracownika na liście jako niepoliczony przy manualnej zmianie wartości składnika – parametr „Zmienić status naliczony na nienaliczony po modyfikacji składnika”.
  • Zmieniono mechanizm uruchamiana pomocy –wyświetla się na pulpicie i korzysta z plików online.
  • W obliczeniach list płac wprowadzono mechanizm kontroli i blokowania naliczenia aktualnej listy płac, jeżeli osoba jest na niezamkniętej liście, wypłaconej w aktualnym lub poprzednim miesiącu. Kontrolę można wyłączyć za pomocą parametru konfiguracyjnego „Zezwól na naliczanie przy niezamkniętych listach” w kategorii „Obliczenia list płac”.
  • „Kreator składników płacowych” rozbudowano o możliwość tworzenia pary składników: przychodowego i potrąceniowego. Kwota wprowadzona do składnika przychodowego powielana jest w składniku potrąceniowym. Para takich składników służy do rozliczenia świadczeń rzeczowych, obciążających pracownika podatkiem i ewentualnie składkami na ubezpieczenie społeczne.
  • W menu „Inne dane/ Wydruki płacowe” uruchamianym dla osób z zewnątrz, dodano możliwość utworzenia deklaracji PIT-11.
ZMIANY MERYTORYCZNE:
  • Zmieniono mechanizm pobierania informacji o wspólnym opodatkowaniu z małżonkiem, rezygnacji z ulgi dla osób poniżej 26 roku życia, rezygnacji z ulgi w danym roku podatkowym. Zapisy wprowadzone przed 2023 rokiem są pomijane podczas obliczeń list wypłaconych w roku 2023 i latach następnych. (WU)
  • Włączono naliczenie składek na FP i FGŚP dla osób, które powróciły z urlopu rodzicielskiego drugiego rodzica. (WU)
  • Uaktualniono i dodano wersję graficzną formularza „Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy Z-06” do wzoru składanego za rok 2023. Na potrzeby wypełnienia działu 6 formularza „Pracujący w miastach i gminach w głównym miejscu pracy według faktycznego miejsca pracy - stan w dniu 31 XII” do systemu dodano kartotekę firmy "Główne miejsca pracy GUS". Służy ona do powiązania miejsca pracy pracowników z kartoteki umów o pracę z danymi, które mają się pojawić na sprawozdaniu. W celu ułatwienia wprowadzania danych przyjęto założenie, że brak danych w kartotece „Dane do zestawień GUS” oznacza „Główne miejsce pracy” pracownika. (WU)
  • Do typu listy „Rady” dodano składnik „Wynagrodzenie osoby powołanej”, który jest opodatkowany i stanowi podstawę składek na ubezpieczenie zdrowotne. Dla osób, którym wypłacono wynagrodzenie za pomocą tego składnika jest tworzony raport ZUS RCA z kodem 2250xx.
  • Zmieniono sposób wliczania do podstawy zasiłków umów wykonywanych w okresie zatrudnienia na etacie. Do podstawy wliczane są umowy zlecenia i o dzieło, których „Okres wykonywania umowy - Od dnia” zawiera się w okresie zatrudnienia na etacie.
  • W raportach „RMUA dla ubezpieczonego”, „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły” i „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły DUPLEX” rozwiązano problem z błędnym kodem ubezpieczenia oraz nadmiarową sekcją „Zestawienie składek” dla członków zarządów otrzymujących wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji, od którego potrącana jest składka zdrowotna rozliczana na listach rady.
  • W wydrukach „Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem” i „Rozwiązanie umowy o pracę ze skróconym wypowiedz” dodano możliwość wyboru dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia.
  • Zmieniono domyślną treść informacji o terminie wypłaty wynagrodzenia w kartotece „Informacje regulaminowe firmy” na „raz w miesiącu z dołu, 10 dnia następnego”. Zmiana dotyczy nowo wprowadzanych zapisów oraz istniejących w kartotece zapisów o domyślnej treści.
  • W wydruku kartoteki nieobecności uwzględniono dwuznakowe kody nieobecności PZ i PO.
  • W zdarzeniu kadrowym kontrolującym minimalne wynagrodzenie zmieniono zasady kontroli dla osób o wynagrodzeniu innym niż miesięczny i prowizyjny. Obecnie porównywana będzie stawka godzinowa wpisana w angaż ze stawką godzinową z kartoteki „Płaca minimalna” (zamiast wyznaczania teoretycznej płacy na podstawie stawki godzinowej pracownika i ilości dni z kalendarza). Dodano również możliwość wyłączenia kontroli minimalnego wynagrodzenia dla pracowników wynagradzanych w systemie akordowym i godzinowo – akordowym. Do wyłączenia kontroli służy parametr „Pomijaj akord w kontroli wynagrodzenia” w kategorii „Ogólne”.
  • W wydrukach świadectw pracy „Świadectwo pracy – zbiorcze”, „Świadectwo pracy” i „Świadectwo pracy CR” w punkcie 6.2 uzupełniono okresy urlopu rodzicielskiego rejestrowanego w ewidencji nieobecności za pomocą kodu H, ograniczono wykazywanie ilości dni urlopu opiekuńczego (UO) i dni pracy zdalnej okazjonalnej (PO) do roku zwolnienia z pracy.
  • Wprowadzono nową wersję elektronicznej deklaracji PIT-11 (29) zgodnie ze wzorem 2024/02/21/13316 opublikowanym na stronie epuap.gov.pl.
  • Opcję w menu „Zestawienie składek wg ubezpieczonych” zastąpiono opcją „Zestawienie ubezpieczonych”, w której dla wydruków za okres od 2022 roku wprowadzono szereg zmian, w tym usunięcie składki zdrowotnej odliczanej od podatku. Dodano również informacje o składkach osób współpracujących (kod tytułu 0511xx).
ZMIANY DLA PORTALU HR:
  • Uruchomiono mechanizm wysyłania powiadomień dla wniosków urlopowych odrzuconych przez przełożonego. (WU)
  • Rozwiązano problem z wyświetlaniem na portalu wykorzystanych ułamkowych dni urlopu wypoczynkowego dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze. (WU)
  • W oknie „Dokumenty pracownika” dodano zabezpieczenie przed dodaniem dwóch załączników o tej samej nazwie do jednego dokumentu. Wprowadzono kontrolę istnienia na portalu dokumentu, do którego zmieniany jest opis potwierdzenia otrzymania dokumentu. (WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące okresami w których można składać wnioski za dni ubiegłe:- „Ilość dni wstecz w których można dodać urlop wypoczynkowy”, - „Ilość dni wstecz w których można dodać świadczenie pracy zdalnej”.(WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące zakresem wyświetlania innych osób w kalendarzach i ich nieobecności:
    - „Czy filtr na dział w portalu ma przeszukiwać działy hierarchicznie, tzn. wybrany dział i wszystkie działy mu podległe”,
    - „Czy nieobecności zespołu w kalendarzu na stronie głównej prezentować tylko dla pracowników z mojego działu”. (WU)
  • Zmieniono konfigurację kontroli osób zastępujących na wnioskach urlopowych na możliwość zastępowania wielu osób przez jedna osobę. (WU)
  • W procesie synchronizacji danych wprowadzono zabezpieczenie przed próbą synchronizowania wielu miejsc pracy o takich samych nazwach. (WU)
  • Historia czynności automatycznych została rozbudowana o ostrzeżenie o niezgodności struktur bazy danych i dll na serwerze w sytuacji, gdy na bazie jest wgrana aktualizacja, a na serwerze nie, pojawi się błąd w historii wykonywania czynności.
  • W centrum akceptacji na portalu, w oknie „Akceptacje” w kolumnie „Dodatkowe informacje” dodano uwagi od pracownika wprowadzone na wniosku.
ZMIANY TECHNICZNE
  • Do „Ustawień użytkownika” dodano parametr „Kontrola e-mail przy wysyłce PIT”. Ustawienie parametru na „Tak” powoduje włączenie komunikatu o braku adresu e-mail osoby, którą zaznaczono do operacji wysyłki deklaracji PIT pocztą elektroniczną. Ustawienie parametru na „Nie” powoduje wyłączenie komunikatu przy jednoczesnym pomijaniu osoby w tworzeniu maila z deklaracją PIT.
  • W oknie „Osoby na liście płac” pod prawym przyciskiem myszy dodano opcję „Oznacz jako naliczony”. Opcja działa dla pojedynczego rekordu lub dla wszystkich zaznaczonych. Opcja powstała w celu prawidłowego działania programu w przypadku zmiany wartości składnika płacowego, po którym nie następuje przeliczenie osoby i przy włączonym mechanizmie kontroli, która ustala status pracownika na liście jako niepoliczony przy manualnej zmianie wartości składnika – parametr „Zmienić status naliczony na nienaliczony po modyfikacji składnika”.
  • Zmieniono mechanizm uruchamiana pomocy –wyświetla się na pulpicie i korzysta z plików online.
  • W obliczeniach list płac wprowadzono mechanizm kontroli i blokowania naliczenia aktualnej listy płac, jeżeli osoba jest na niezamkniętej liście, wypłaconej w aktualnym lub poprzednim miesiącu. Kontrolę można wyłączyć za pomocą parametru konfiguracyjnego „Zezwól na naliczanie przy niezamkniętych listach” w kategorii „Obliczenia list płac”.
  • „Kreator składników płacowych” rozbudowano o możliwość tworzenia pary składników: przychodowego i potrąceniowego. Kwota wprowadzona do składnika przychodowego powielana jest w składniku potrąceniowym. Para takich składników służy do rozliczenia świadczeń rzeczowych, obciążających pracownika podatkiem i ewentualnie składkami na ubezpieczenie społeczne.
  • W menu „Inne dane/ Wydruki płacowe” uruchamianym dla osób z zewnątrz, dodano możliwość utworzenia deklaracji PIT-11.
ZMIANY MERYTORYCZNE:
  • Zmieniono mechanizm pobierania informacji o wspólnym opodatkowaniu z małżonkiem, rezygnacji z ulgi dla osób poniżej 26 roku życia, rezygnacji z ulgi w danym roku podatkowym. Zapisy wprowadzone przed 2023 rokiem są pomijane podczas obliczeń list wypłaconych w roku 2023 i latach następnych. (WU)
  • Włączono naliczenie składek na FP i FGŚP dla osób, które powróciły z urlopu rodzicielskiego drugiego rodzica. (WU)
  • Uaktualniono i dodano wersję graficzną formularza „Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy Z-06” do wzoru składanego za rok 2023. Na potrzeby wypełnienia działu 6 formularza „Pracujący w miastach i gminach w głównym miejscu pracy według faktycznego miejsca pracy - stan w dniu 31 XII” do systemu dodano kartotekę firmy "Główne miejsca pracy GUS". Służy ona do powiązania miejsca pracy pracowników z kartoteki umów o pracę z danymi, które mają się pojawić na sprawozdaniu. W celu ułatwienia wprowadzania danych przyjęto założenie, że brak danych w kartotece „Dane do zestawień GUS” oznacza „Główne miejsce pracy” pracownika. (WU)
  • Do typu listy „Rady” dodano składnik „Wynagrodzenie osoby powołanej”, który jest opodatkowany i stanowi podstawę składek na ubezpieczenie zdrowotne. Dla osób, którym wypłacono wynagrodzenie za pomocą tego składnika jest tworzony raport ZUS RCA z kodem 2250xx.
  • Zmieniono sposób wliczania do podstawy zasiłków umów wykonywanych w okresie zatrudnienia na etacie. Do podstawy wliczane są umowy zlecenia i o dzieło, których „Okres wykonywania umowy - Od dnia” zawiera się w okresie zatrudnienia na etacie.
  • W raportach „RMUA dla ubezpieczonego”, „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły” i „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły DUPLEX” rozwiązano problem z błędnym kodem ubezpieczenia oraz nadmiarową sekcją „Zestawienie składek” dla członków zarządów otrzymujących wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji, od którego potrącana jest składka zdrowotna rozliczana na listach rady.
  • W wydrukach „Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem” i „Rozwiązanie umowy o pracę ze skróconym wypowiedz” dodano możliwość wyboru dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia.
  • Zmieniono domyślną treść informacji o terminie wypłaty wynagrodzenia w kartotece „Informacje regulaminowe firmy” na „raz w miesiącu z dołu, 10 dnia następnego”. Zmiana dotyczy nowo wprowadzanych zapisów oraz istniejących w kartotece zapisów o domyślnej treści.
  • W wydruku kartoteki nieobecności uwzględniono dwuznakowe kody nieobecności PZ i PO.
  • W zdarzeniu kadrowym kontrolującym minimalne wynagrodzenie zmieniono zasady kontroli dla osób o wynagrodzeniu innym niż miesięczny i prowizyjny. Obecnie porównywana będzie stawka godzinowa wpisana w angaż ze stawką godzinową z kartoteki „Płaca minimalna” (zamiast wyznaczania teoretycznej płacy na podstawie stawki godzinowej pracownika i ilości dni z kalendarza). Dodano również możliwość wyłączenia kontroli minimalnego wynagrodzenia dla pracowników wynagradzanych w systemie akordowym i godzinowo – akordowym. Do wyłączenia kontroli służy parametr „Pomijaj akord w kontroli wynagrodzenia” w kategorii „Ogólne”.
  • W wydrukach świadectw pracy „Świadectwo pracy – zbiorcze”, „Świadectwo pracy” i „Świadectwo pracy CR” w punkcie 6.2 uzupełniono okresy urlopu rodzicielskiego rejestrowanego w ewidencji nieobecności za pomocą kodu H, ograniczono wykazywanie ilości dni urlopu opiekuńczego (UO) i dni pracy zdalnej okazjonalnej (PO) do roku zwolnienia z pracy.
  • Wprowadzono nową wersję elektronicznej deklaracji PIT-11 (29) zgodnie ze wzorem 2024/02/21/13316 opublikowanym na stronie epuap.gov.pl.
  • Opcję w menu „Zestawienie składek wg ubezpieczonych” zastąpiono opcją „Zestawienie ubezpieczonych”, w której dla wydruków za okres od 2022 roku wprowadzono szereg zmian, w tym usunięcie składki zdrowotnej odliczanej od podatku. Dodano również informacje o składkach osób współpracujących (kod tytułu 0511xx).
ZMIANY DLA PORTALU HR:
  • Uruchomiono mechanizm wysyłania powiadomień dla wniosków urlopowych odrzuconych przez przełożonego. (WU)
  • Rozwiązano problem z wyświetlaniem na portalu wykorzystanych ułamkowych dni urlopu wypoczynkowego dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze. (WU)
  • W oknie „Dokumenty pracownika” dodano zabezpieczenie przed dodaniem dwóch załączników o tej samej nazwie do jednego dokumentu. Wprowadzono kontrolę istnienia na portalu dokumentu, do którego zmieniany jest opis potwierdzenia otrzymania dokumentu. (WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące okresami w których można składać wnioski za dni ubiegłe:- „Ilość dni wstecz w których można dodać urlop wypoczynkowy”, - „Ilość dni wstecz w których można dodać świadczenie pracy zdalnej”.(WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące zakresem wyświetlania innych osób w kalendarzach i ich nieobecności:
    - „Czy filtr na dział w portalu ma przeszukiwać działy hierarchicznie, tzn. wybrany dział i wszystkie działy mu podległe”,
    - „Czy nieobecności zespołu w kalendarzu na stronie głównej prezentować tylko dla pracowników z mojego działu”. (WU)
  • Zmieniono konfigurację kontroli osób zastępujących na wnioskach urlopowych na możliwość zastępowania wielu osób przez jedna osobę. (WU)
  • W procesie synchronizacji danych wprowadzono zabezpieczenie przed próbą synchronizowania wielu miejsc pracy o takich samych nazwach. (WU)
  • Historia czynności automatycznych została rozbudowana o ostrzeżenie o niezgodności struktur bazy danych i dll na serwerze w sytuacji, gdy na bazie jest wgrana aktualizacja, a na serwerze nie, pojawi się błąd w historii wykonywania czynności.
  • W centrum akceptacji na portalu, w oknie „Akceptacje” w kolumnie „Dodatkowe informacje” dodano uwagi od pracownika wprowadzone na wniosku.
ZMIANY TECHNICZNE
  • Do „Ustawień użytkownika” dodano parametr „Kontrola e-mail przy wysyłce PIT”. Ustawienie parametru na „Tak” powoduje włączenie komunikatu o braku adresu e-mail osoby, którą zaznaczono do operacji wysyłki deklaracji PIT pocztą elektroniczną. Ustawienie parametru na „Nie” powoduje wyłączenie komunikatu przy jednoczesnym pomijaniu osoby w tworzeniu maila z deklaracją PIT.
  • W oknie „Osoby na liście płac” pod prawym przyciskiem myszy dodano opcję „Oznacz jako naliczony”. Opcja działa dla pojedynczego rekordu lub dla wszystkich zaznaczonych. Opcja powstała w celu prawidłowego działania programu w przypadku zmiany wartości składnika płacowego, po którym nie następuje przeliczenie osoby i przy włączonym mechanizmie kontroli, która ustala status pracownika na liście jako niepoliczony przy manualnej zmianie wartości składnika – parametr „Zmienić status naliczony na nienaliczony po modyfikacji składnika”.
  • Zmieniono mechanizm uruchamiana pomocy –wyświetla się na pulpicie i korzysta z plików online.
  • W obliczeniach list płac wprowadzono mechanizm kontroli i blokowania naliczenia aktualnej listy płac, jeżeli osoba jest na niezamkniętej liście, wypłaconej w aktualnym lub poprzednim miesiącu. Kontrolę można wyłączyć za pomocą parametru konfiguracyjnego „Zezwól na naliczanie przy niezamkniętych listach” w kategorii „Obliczenia list płac”.
  • „Kreator składników płacowych” rozbudowano o możliwość tworzenia pary składników: przychodowego i potrąceniowego. Kwota wprowadzona do składnika przychodowego powielana jest w składniku potrąceniowym. Para takich składników służy do rozliczenia świadczeń rzeczowych, obciążających pracownika podatkiem i ewentualnie składkami na ubezpieczenie społeczne.
  • W menu „Inne dane/ Wydruki płacowe” uruchamianym dla osób z zewnątrz, dodano możliwość utworzenia deklaracji PIT-11.
ZMIANY MERYTORYCZNE:
  • Zmieniono mechanizm pobierania informacji o wspólnym opodatkowaniu z małżonkiem, rezygnacji z ulgi dla osób poniżej 26 roku życia, rezygnacji z ulgi w danym roku podatkowym. Zapisy wprowadzone przed 2023 rokiem są pomijane podczas obliczeń list wypłaconych w roku 2023 i latach następnych. (WU)
  • Włączono naliczenie składek na FP i FGŚP dla osób, które powróciły z urlopu rodzicielskiego drugiego rodzica. (WU)
  • Uaktualniono i dodano wersję graficzną formularza „Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy Z-06” do wzoru składanego za rok 2023. Na potrzeby wypełnienia działu 6 formularza „Pracujący w miastach i gminach w głównym miejscu pracy według faktycznego miejsca pracy - stan w dniu 31 XII” do systemu dodano kartotekę firmy "Główne miejsca pracy GUS". Służy ona do powiązania miejsca pracy pracowników z kartoteki umów o pracę z danymi, które mają się pojawić na sprawozdaniu. W celu ułatwienia wprowadzania danych przyjęto założenie, że brak danych w kartotece „Dane do zestawień GUS” oznacza „Główne miejsce pracy” pracownika. (WU)
  • Do typu listy „Rady” dodano składnik „Wynagrodzenie osoby powołanej”, który jest opodatkowany i stanowi podstawę składek na ubezpieczenie zdrowotne. Dla osób, którym wypłacono wynagrodzenie za pomocą tego składnika jest tworzony raport ZUS RCA z kodem 2250xx.
  • Zmieniono sposób wliczania do podstawy zasiłków umów wykonywanych w okresie zatrudnienia na etacie. Do podstawy wliczane są umowy zlecenia i o dzieło, których „Okres wykonywania umowy - Od dnia” zawiera się w okresie zatrudnienia na etacie.
  • W raportach „RMUA dla ubezpieczonego”, „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły” i „RMUA dla ubezpieczonego - wydruk ciągły DUPLEX” rozwiązano problem z błędnym kodem ubezpieczenia oraz nadmiarową sekcją „Zestawienie składek” dla członków zarządów otrzymujących wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji, od którego potrącana jest składka zdrowotna rozliczana na listach rady.
  • W wydrukach „Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem” i „Rozwiązanie umowy o pracę ze skróconym wypowiedz” dodano możliwość wyboru dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia.
  • Zmieniono domyślną treść informacji o terminie wypłaty wynagrodzenia w kartotece „Informacje regulaminowe firmy” na „raz w miesiącu z dołu, 10 dnia następnego”. Zmiana dotyczy nowo wprowadzanych zapisów oraz istniejących w kartotece zapisów o domyślnej treści.
  • W wydruku kartoteki nieobecności uwzględniono dwuznakowe kody nieobecności PZ i PO.
  • W zdarzeniu kadrowym kontrolującym minimalne wynagrodzenie zmieniono zasady kontroli dla osób o wynagrodzeniu innym niż miesięczny i prowizyjny. Obecnie porównywana będzie stawka godzinowa wpisana w angaż ze stawką godzinową z kartoteki „Płaca minimalna” (zamiast wyznaczania teoretycznej płacy na podstawie stawki godzinowej pracownika i ilości dni z kalendarza). Dodano również możliwość wyłączenia kontroli minimalnego wynagrodzenia dla pracowników wynagradzanych w systemie akordowym i godzinowo – akordowym. Do wyłączenia kontroli służy parametr „Pomijaj akord w kontroli wynagrodzenia” w kategorii „Ogólne”.
  • W wydrukach świadectw pracy „Świadectwo pracy – zbiorcze”, „Świadectwo pracy” i „Świadectwo pracy CR” w punkcie 6.2 uzupełniono okresy urlopu rodzicielskiego rejestrowanego w ewidencji nieobecności za pomocą kodu H, ograniczono wykazywanie ilości dni urlopu opiekuńczego (UO) i dni pracy zdalnej okazjonalnej (PO) do roku zwolnienia z pracy.
  • Wprowadzono nową wersję elektronicznej deklaracji PIT-11 (29) zgodnie ze wzorem 2024/02/21/13316 opublikowanym na stronie epuap.gov.pl. 
  • Opcję w menu „Zestawienie składek wg ubezpieczonych” zastąpiono opcją „Zestawienie ubezpieczonych”, w której dla wydruków za okres od 2022 roku wprowadzono szereg zmian, w tym usunięcie składki zdrowotnej odliczanej od podatku. Dodano również informacje o składkach osób współpracujących (kod tytułu 0511xx).
ZMIANY DLA PORTALU HR:
  • Uruchomiono mechanizm wysyłania powiadomień dla wniosków urlopowych odrzuconych przez przełożonego. (WU)
  • Rozwiązano problem z wyświetlaniem na portalu wykorzystanych ułamkowych dni urlopu wypoczynkowego dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze. (WU)
  • W oknie „Dokumenty pracownika” dodano zabezpieczenie przed dodaniem dwóch załączników o tej samej nazwie do jednego dokumentu. Wprowadzono kontrolę istnienia na portalu dokumentu, do którego zmieniany jest opis potwierdzenia otrzymania dokumentu. (WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące okresami w których można składać wnioski za dni ubiegłe:- „Ilość dni wstecz w których można dodać urlop wypoczynkowy”, - „Ilość dni wstecz w których można dodać świadczenie pracy zdalnej”.(WU)
  • W oknie parametry portalu dodano nowe parametry konfiguracyjne sterujące zakresem wyświetlania innych osób w kalendarzach i ich nieobecności:
    - „Czy filtr na dział w portalu ma przeszukiwać działy hierarchicznie, tzn. wybrany dział i wszystkie działy mu podległe”,
    - „Czy nieobecności zespołu w kalendarzu na stronie głównej prezentować tylko dla pracowników z mojego działu”. (WU)
  • Zmieniono konfigurację kontroli osób zastępujących na wnioskach urlopowych na możliwość zastępowania wielu osób przez jedna osobę. (WU)
  • W procesie synchronizacji danych wprowadzono zabezpieczenie przed próbą synchronizowania wielu miejsc pracy o takich samych nazwach. (WU)
  • Historia czynności automatycznych została rozbudowana o ostrzeżenie o niezgodności struktur bazy danych i dll na serwerze w sytuacji, gdy na bazie jest wgrana aktualizacja, a na serwerze nie, pojawi się błąd w historii wykonywania czynności.
  • W centrum akceptacji na portalu, w oknie „Akceptacje” w kolumnie „Dodatkowe informacje” dodano uwagi od pracownika wprowadzone na wniosku.