Często zadawane pytania

Czy do korzystania z Wapro eBiuro potrzebny jest program finansowo-księgowy Wapro ERP?

Tak, aby w pełni korzystać z Wapro eBiuro (integracja i wymiana danych między eBiuro a Wapro ERP), konieczne jest posiadanie licencji Wapro Kaper  lub Wapro Fakir w wariancie Biuro/Biuro Plus. Licencje te nie są wliczone w cenę usługi Wapro eBiuro.

Wapro eBiuro dla posiadaczy Wapro Anywhere Online będzie dostępne w późniejszym terminie.

Czy do korzystania z Wapro eBiuro wymagana jest platforma Businesslink?
Czym charakteryzuje się Wapro eBiuro?
Wapro eBiuro posiada dwa konteksty pracy, jakie są różnice?
Czym różni się wersja testowa od wersji DEMO?
Jak wykonać integracje Wapro eBiuro z Wapro ERP po zakupie usługi?
Jak zaprosić firmę do współpracy w usłudze eBiuro ?
Jak dodać użytkownika z aplikacji Wapro ERP do aplikacji eBiuro ?
Jak zaksięgować ręcznie dokumenty ze Skrzynki odbiorczej aplikacji eBiuro w Wapro Kaper?
Jak zaksięgować ręcznie dokumenty ze Skrzynki odbiorczej usługi eBiuro w Wapro Fakir?
Jakie są skróty klawiszowe do obsługi Wapro eBiuro?
Adres email jako identyfikator użytkownika podczas logowania do Wapro eBiuro
Czy mogę dodać firmę klienta ręcznie w Wapro eBiuro?
Czy mogę dodać ręcznie użytkownika w Wapro eBiuro?
Czy mogę płacić automatycznie za abonament?
Jak rozliczana jest usługa?
Na jakich systemach operacyjnych działa usługa?
Na jakich urządzeniach mogę pracować?
Jakie są wymagania sprzętowe?
Jaki jest limit czasu działania aplikacji w przypadku braku sieci?
Czy mogę swobodnie korzystać z Wapro eBiuro na wszystkich swoich urządzeniach? Czy wyloguje mnie z komputera, jeśli zaloguję się na telefon?
Czy mogę zmienić hasło nadane podczas rejestracji użytkownika, związanego z konkretnym adresem email?
Jak mogę swobodnie poruszać się między różnymi opcjami w aplikacji? Czy jest możliwość otwierania programu w kilku zakładkach? Jak to zrobić?
Czy przechowywanie bazy Wapro eBiuro w chmurze jest bezpieczne?
W jaki sposób rozliczana jest usługa i kiedy dokonuję pierwszej opłaty?
Czy Wapro eBiuro od razu przestanie działać w przypadku opóźnienia w opłacie?
Gdzie znajdę pomoc w przypadku problemów z użytkowaniem?

© All rights reserved to Asseco Business Solutions - 2025

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Polityce cookies.