Często zadawane pytania
Wersja testowa umożliwia pracę w kontekście własnej firmy (wymagany jest proces rejestracyjny, w którym utworzone zostanie dedykowane konto i nadany dostęp na okres 30 dni od momentu rejestracji). System zachowa pełną funkcjonalność w tym okresie w wariancie, który został wybrany w procesie rejestracji. Dane w aplikacji po rejestracji nie są uzupełnione i użytkownik wprowadza wszystko od podstaw.
Wersja DEMO nie wymaga rejestracji i pracuje na danych przykładowych. Umożliwia wybór wariantu testowanego. Każdy dostęp do aplikacji w trybie demo pracuje na nowej kopii bazy demo co uniemożliwia powrót do raz zapisanych danych w bazie demo. Dodatkowo na wydrukach znajdują się adnotację o pracy w trybie DEMO.
Właściciel konta głównego może założyć kolejne firmy już w panelu zarządzania usługą Portal AnyCloud podając dane nowej firmy, nie jest wymagane założenie drugiego konta właścicielskiego. Każda firma jednak korzysta z oddzielnej subskrypcji usługi.
Proces ten odbywa się w panelu zarządzania usługą Portal AnyCloud poprzez wybranie opcji Dodaj nową firmę (szczegółowy opis w dokumentacji).
Proces zapraszania użytkowników odbywa się w panelu zarządzania usługą Portal AnyCloud - (szczegółowy opis w dokumentacji)
Usługa Wapro Anywhere Online umożliwia na bazie danych klienta korzystanie z różnych interfejsów aplikacji (desktop/HTML) w najwyższym wariancie funkcjonalnym i wykorzystanie aplikacji w różnych technologiach (dostęp przez pulpit zdalny RDP do wersji desktop lub dostęp do wersji przez przeglądarkę internetową czyli HTML w taki sposób że część użytkowników może pracować przez przeglądarkę a pozostali przez pulpit zdalny).
Usługa Wapro Anywhere Online rozliczana jest w modelu post-paid – na koniec miesiąca kalendarzowego wystawiana jest faktura za usługę i przesyłana poprzez email.
Usługa Wapro Anywhere Cloud umożliwia tylko i wyłącznie pracę w aplikacji przeglądarkowej HTML w kilku wariantach funkcjonalnych zróżnicowanych cenowo do wyboru przez klienta. Nie wszystkie aplikacje pakietu Wapro ERP dostępne w trybie pracy desktopowym przygotowane są już do pracy w wersji HTML.
Usługa Wapro Anywhere Cloud rozlicza jest w modelu pre-paid – po okresie testowym płacimy za kolejny 30 dniowy okres usługi (abonament). Płatność odbywa się wyłącznie elektronicznie za pomocą opcji wbudowanych w aplikację i po opłaceniu przesyłana jest poprzez email faktura za usługę.
Tak, w trakcie dokonywania opłaty możliwe jest wskazanie danych karty płatniczej, która będzie zgodnie z cyklami obciążana. Karty obsługiwane są przez operatora TPay. Asseco Business Solutions S.A. nie przechowuje danych karty w swoich systemach.
Usługa rozliczana jest za liczbę aktywnych użytkowników w wybranym wariancie funkcjonalnym. Użytkownik może założyć więcej użytkowników niż ma wykupione, ale dostęp realizowany jest tylko dla tych oznaczonych jako nie przeniesieni do archiwum.
Aplikacja działa na systemie Windows/Linux/MacOS/Android w przeglądarce internetowej w aktualnych wersjach.
Aplikacja dostosowuje się responsywnie do rozmiaru ekranu urządzenia zatem komfortowa praca możliwa jest na komputerze, tablecie i telefonie.
Aplikacja współpracuje z urządzeniami fiskalnymi w formie drukarek fiskalnych. Do komunikacji z urządzeniami wymagane jest posiadanie abonamentu na aplikację Wapro Interkonektor, która umożliwia komunikację aplikacji przeglądarkowej z lokalnymi urządzeniami podpiętymi do komputera lub sieci firmowej.
Wapro Interkonektor to aplikacja desktop instalowana na komputerze użytkownika z systemem Windows.
Umożliwia ona komunikację aplikacji internetowej Wapro Anywhere z urządzeniami takimi jak drukarki fiskalne oraz drukarki zwykłe oraz uruchamianie modułów dodatkowych.
Abonament za aplikację sprzedawany jest dla każdego użytkownika, który ma dostęp do Wapro Anywhere.
Tak, analogicznie do pozostałych aplikacji Wapro ERP usługa umożliwia zmianę wariantu posiadanego abonamentu a tym samym zakres funkcjonalny aplikacji.
Proces ten należy zrealizować poprzez kontakt z działem Help Desk (serwis.wapro@assecobs.pl) i omówić szczegółowo procedurę przekazania bazy danych do odtworzenia w usłudze Wapro Anywhere Cloud.
Aplikacja do działania wymaga aktualnej przeglądarki internetowej i stabilnego łącza internetowego.
Aplikacje pakietu Wapro ERP sukcesywnie są planowane do przygotowania w wersji HTML – w pierwszej kolejności realizowane są prace nad Wapro JPK oraz Wapro Aukcje.
Jeśli użytkownik nie posiada dostępu do Internetu nie jest możliwe tym samym praca na aplikacji. Aplikacja działa tylko i wyłącznie w trybie Online.
Urządzenie należy dodać w aplikacji w menu urządzeń fiskalnych w sekcji Administrator. Dodatkowo należy zainstalować na komputerze użytkownika Wapro Interkonektor do komunikacji aplikacji z urządzeniem peryferyjnym. To czy można współdzielić jedną drukarkę zależy od konfiguracji sieciowej aplikacji Wapro Interkonektor czy możliwe będzie w sieci LAN kierowanie do jednego komputera połączeń sieciowych do obsługi wydruków.
Aplikacja pracuje w trybie wyłącznej sesji – nie jest możliwe utrzymywanie wielu sesji na wielu urządzeniach - należy pamiętać, że sesja użytkownika to informacje w jakim aktualnie pracuje magazynie, firmie itp. Utrzymanie wielu sesji na różnych urządzeniach może zwyczajnie powodować błędy merytorycznie obsługi zapisów w systemie.
Opcja resetu hasła możliwa jest tylko i wyłącznie poprzez wysłanie linku resetującego hasło na email. Nie ma możliwości ręcznego ustawienia hasła przez dział Help Desk.
Aktualnie raporty w technologii Crystal Reports nie są obsługiwane w usłudze Wapro Anywhere Cloud.
Wapro Anywhere Cloud umożliwia podpinanie operacji ale należy pamiętać, że sposób przekazywania parametrów do operacji lub gniazd rozszerzeń jest inny w wersji desktop i HTML. Dodatkowo należy pamiętać, że operacja dodatkowa użytkownika np. Uruchamiająca moduł wykonywalny exe nie ma bezpośredniego połączenia do bazy danych umieszczonej w DC Asseco BS. W przypadku pracy w wersji desktop w sieci lokalnej taki dostęp jest możliwy.
Aplikacja umożliwia pracę na kolejnych zakładkach w przeglądarce, ale nie ma możliwości uruchomić zawartości tej samej zakładki wielokrotnie w różnych zakładkach.
Niektóre funkcje systemu zostały przeprojektowane i wyglądają inaczej niż w wersji Desktop chociaż efekt ich działania jest taki sam. Najlepiej sprawdzić samemu różnice uruchamiając na wersji demo Anywhere operacje jakie na co dzień są wykonywane w wersji Desktop.
W przybliżeniu takie pokrycie wynosi 95%.
Tak, jako dostawca usługi dbamy o zachowanie możliwie największego bezpieczeństwa zarówno fizycznego jak i logicznego aby w przypadku awarii można było odtworzyć dane jak również aby niepowołane osoby nie miały dostępu do danych.
Kopie bezpieczeństwa realizowane są automatycznie, użytkownik nie ma bezpośredniego dostępu do backupów. Aby pozyskać kopię danych należy zgłosić się do działu Help Desk (serwis.wapro@assecobs.pl).
Zgodnie z regulaminem usługi, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakończenia okresu testowego i przejście do trybu produkcyjnego. Następne opłaty realizowane są zgodnie z datą końca danego okresu rozliczeniowego indywidualnie dla każdego klienta.
W przypadku braku rozliczenia automatycznego system umożliwi pracę przez okres maksymalnie 7 dni. Należy jednak pamiętać, że w przypadku dokonania opłaty w tym okresie karencji, nowa data końca abonamentu zostanie wyznaczona nie od daty płatności a od końca pierwotnej daty końca okresu.
Tak wszystkie warianty dostępne są na stronie wapro.pl oraz cenniku. Aplikacja podzielona jest podobnie jak w wersji desktop na warianty Start, Biznes, Prestiż, Prestiż Plus.
Testuj za darmo!
Pełna funkcjonalność przez 30 dni bez opłat!
Jeśli chcesz wystawić fakturę na dane swojej firmy, załóż własne konto testowe i korzystaj
z pełnej wersji oprogramowania bezpłatnie przez 30 dni!
Chcesz dowiedzieć się
więcej?
Skontaktuj się z nami!
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityki prywatności.