Często zadawane pytania

Czym różni się wersja testowa od wersji DEMO?

Wersja testowa umożliwia pracę w kontekście własnej firmy (wymagany jest proces rejestracyjny, w którym utworzone zostanie dedykowane konto i nadany dostęp na okres 30 dni od momentu rejestracji). System zachowa pełną funkcjonalność w tym okresie w wariancie, który został wybrany w procesie rejestracji. Dane w aplikacji po rejestracji nie są uzupełnione i użytkownik wprowadza wszystko od podstaw.

Wersja DEMO nie wymaga rejestracji i pracuje na danych przykładowych. Umożliwia wybór wariantu testowanego. Każdy dostęp do aplikacji w trybie demo pracuje na nowej kopii bazy demo co uniemożliwia powrót do raz zapisanych danych w bazie demo. Dodatkowo na wydrukach znajdują się adnotację o pracy w trybie DEMO.

Czy muszę zakładać nowe konto dla drugiej firmy?
Jak dodać nową firmę do konta?
Jak zaprosić użytkowników do programu?
Czym różni się wersja Wapro Anywhere Online od Wapro Anywhere Cloud?
Czy mogę płacić automatycznie za abonament?
Jak rozliczana jest usługa?
Na jakich systemach operacyjnych działa usługa?
Na jakich urządzeniach mogę pracować?
Czy wspierane są urządzenia fiskalne?
Czym jest Wapro Interkonektor?
Czy mogę zmieniać zakres funkcjonalny aplikacji?
Jak mogę przejść z Wapro 365 na Wapro Anywhere Cloud?
Jakie są wymagania sprzętowe?
Kiedy będą dostępne pozostałe aplikacje w wersji Wapro Anywhere?
Jaki jest limit czasu działania aplikacji w przypadku braku sieci?
Jak podłączyć drukarkę fiskalną i czy mogę korzystać z jednej drukarki fiskalnej na wszystkich komputerach?
Czy mogę swobodnie korzystać z Wapro Anywhere Cloud na wszystkich swoich urządzeniach? Czy wyloguje mnie z komputera, jeśli zaloguję się na telefon?
Czy mogę zmienić swój login, jeśli straciłem dostęp do swojej skrzynki pocztowej lub jej adres się zmienił?
Czy moje dedykowane raporty Crystal Reports będą również dostępne w Wapro Anywhere Cloud?
Czy moje operacje dodatkowe będą również dostępne w Wapro Anywhere Cloud?
Jak mogę swobodnie poruszać się między wieloma sekcjami programu? Czy jest możliwość otwierania programu w kilku zakładkach? Jak to zrobić?
Jakie są różnice między wersją Desktop, a Anywhere?
Jakie jest w przybliżeniu na dzień dzisiejszy procentowe pokrycie funkcjonalności Wapro Anywhere w stosunku do wersji Desktop?
Czy przechowywanie mojej bazy danych w chmurze jest bezpieczne?
Czy i jak robione są backup’y? Czy i w jaki sposób mogę otrzymać “swoje” dane np. po zakończeniu korzystania?
W jaki sposób rozliczane jest to rozwiązanie i kiedy dokonuję pierwszej opłaty?
Czy program od razu przestanie działać w przypadku opóźnienia w opłacie?
Czy są przewidziane warianty funkcjonalne?
Gdzie znajdę pomoc w przypadku problemów z użytkowaniem?

© All rights reserved to Asseco Business Solutions - 2025

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Polityce cookies.