Zobacz jak pobrać i zainstalować program Biuro Online Konektor

Aby wymieniać automatycznie dokumenty z biurem rachunkowym należy wykonać kilka kroków, które opisano poniżej.W celu uzyskanie szczegółowych informacji pobierz poniższą instrukcję lub obejrzyj film.

Pobierz szczegółową instrukcję instalacji i konfiguracji Biuro Online Konektor.

Film instruktażowy

1.

Rejestracja klienta przez Biuro Rachunkowe

Jeżeli Biuro Rachunkowe przystąpiło do Programu Partnerskiego dla Biur Rachunkowych może zgłosić klienta do usługi Biuro Rachunkowe Online dzięki czemu umożliwi automatyczną, elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem.

2.

Instalacja aplikacji Biuro Online Konektor

Po prawidłowej rejestracji klienta przez biuro rachunkowe, możliwe będzie przeprowadzenie instalacji konektora do wymiany danych o nazwie Biuro Online Konektor.

Aby zainstalować serwis komunikacyjny, pobierz pakiet instalacyjny.

3.

Konfiguracja harmonogramu

Po instalacji konektora użytkownik powinien pobrać automatycznie konfigurację oraz zdefiniować harmonogram wymiany danych ze wskazaniem rodzajów dokumentów podlegających transferowi do biura. Aby wysłać dokumenty zgodnie z harmonogramem należy je oznaczyć do zaksięgowania w programie magazynowym.

4.

Dostęp do Portalu Klienta

Biuro Rachunkowe powinno dostarczyć użytkownikowi unikalny link do portalu klienta wraz z loginem i hasłem, które zostanie wykorzystane do logowania. Po zalogowaniu w portalu, użytkownik może analizować dane jakie wprowadziło biuro na podstawie przesłanych dokumentów.