Strona główna » Systemy dla firm » Aplikacja do analiz biznesowych » Jak skonfigurować
Zobacz jak pobrać i zainstalować
program wapro ibusiness
Uruchomienie mobilnego dostępu do swoich danych jest niezwykle łatwe. Aby tego dokonać wystarczy przejść trzy proste kroki:
1.
Rejestracja konta administratora produktu WAPRO iBusiness
Konto administracyjne służy do realizacji czynności związanych z konfiguracją i zarządzaniem produktem WAPRO iBusiness.
Aby utworzyć konto administratora, przejdź do formularza rejestracyjnego.
2.
Instalacja serwisu komunikacyjnego WAPRO iBusiness Konektor
Usługa WAPRO iBusiness Konektor realizuje komunikację pomiędzy bazami produktów WAPRO ERP a aplikacją mobilną.
Aby zainstalować serwis komunikacyjny, pobierz pakiet instalacyjny.
3.
Rejestracja urządzeń (smartfonów, tabletów)
Mobilny dostęp do danych produkcyjnych programów WAPRO ERP nie może być anonimowy. Dlatego też, urządzenia użytkowników, którzy będą korzystali z tej formy dostępu do danych, muszą zostać zarejestrowane.
Aby wykonać rejestrację urządzenia, najpierw należy zainstalować na nim aplikację mobilną WAPRO iBusiness pobraną z App Store dla urządzeń typu iPhone i iPad
lub z Google Play dla urządzeń wyposażonych w system operacyjny Android.
Następnie należy zarejestrować urządzenia korzystając z konsoli administracyjnej lub alternatywnie wykonać rejestrację bezpośrednio z aplikacji mobilnej.
Obie metody rejestracji urządzeń pokazane są na filmie odpowiednio w sekcjach:
- Rejestracja urządzenia – konsola administracyjna
- Rejestracja urządzenia – aplikacja mobilna