Strona główna » e-Commerce Chatbot by Asseco
e-Commerce Chatbot by Asseco
Nowa usługa dodatkowa w Wapro e-Commerce
Rozwiązanie, jakim jest chatbot, to nie tylko najgorętszy trend technologiczny w e-Commerce, to przede wszystkim kluczowa inicjatywa, na którą nasi klienci oddali swoje głosy w planach rozwojowych Wapro e-Commerce na rok 2022.
Koszty:
- pracowników infolinii z nocnej i wieczornej zmiany,
- pracowników, którzy muszą odpowiadać na podstawowe i powtarzające się pytania,
- pracowników do obsługi klientów zagranicznych
mocno wpływają na rentowność firmy.
Zamiast angażować do tych procesów pracownika, zainwestuj w wirtualnego doradcę, który działa 24 godziny na dobę, może rozmawiać z dowolną liczbą klientów jednocześnie i nigdy się nie znudzi. Chatbot uwolni etaty w Twojej firmie.
Chatbot jest gotowym, skonfigurowanym i działającym rozwiązaniem. Usługa jest gotowa do pracy od razu po włączeniu*.
* Uruchomienie usługi w Wapro e-Commerce działa tak samo, jak w przypadku innych usług dodatkowo płatnych.

Cechy Chatbota
-
działa 24/7/365,
-
dostępny w językach PL i ENG,
-
podpowiada ścieżkę rozmowy i odpowiada na pytania użytkowników,
-
dostosowuje się do urządzeń mobilnych,
-
opcja głosowego zadawania pytań (w Google Chrome),
-
statystyki z działania bota do podglądu na bieżąco w panelu administracyjnym 1.
Statystki z działania bota zostaną dostarczone do końca 2022 roku.
Bez limitów:
-
użytkowników prowadzących konwersacje
-
rozmów prowadzonych jednocześnie
-
liczby zapytań
1 chatbot może zastąpić:
-
kilka osób na infolinii
-
infolinię dla klientów zagranicznych
Pytania i odpowiedzi
Chatbot pełni funkcję wirtualnego doradcy – udziela odpowiedzi na najczęściej zadawane i powtarzające się pytania klientów. Służy pomocą na każdym etapie ścieżki zakupowej.
To rozwiązanie służące automatyzacji procesów w firmie.
Jego wiedza obejmuje procesy z zakresu obsługi konsumentów oraz klientów firmowych (B2C i B2B). Kategorie, w których można z nim porozmawiać to: Dostawy, Płatności, Rejestracja, Reklamacje, Sklep/Firma, Produkty, Zamówienia, Promocje, Program lojalnościowy, RODO.
Może kierować klienta do aktualnych promocji i nowości. Generuje systematyczne raporty z działania. Chatbot obsłuży zapytania Twojego klienta.
e-Commerce Chatbot by Asseco to gotowe, skonfigurowane i działające rozwiązanie. Usługa jest gotowa do pracy od razu po włączeniu*.
* Uruchomienie usługi w Wapro e-Commerce działa tak samo, jak w przypadku innych usług dodatkowo płatnych.
Jeśli zależy Ci na personalizacji doświadczenia klienta z Twoim botem, możesz dopasować go do swojej firmy. Sprawdź w panelu administracyjnym, co możesz zrobić.
Rozwój i doskonalenie chatbota następuje w cyklach miesięcznych przez specjalistów z firmy Sovva i Asseco. Chatbot to kolejna usługa od Asseco w ramach Wapro e-Commerce dostępna w modelu SaaS.
Abonament za e-Commerce Chatbot możesz rozliczać w cyklu 30 dniowym lub do końca ważności konta sklepu.
Cena za usługę wynosi 149 zł netto + VAT za 30 dni działania usługi. W przypadku wykupienia usługi do końca ważności konta sklepu, opłata jest naliczana proporcjonalnie za ilość dni, na jaką zostaje wykupiona usługa.
Aby włączyć usługę, przejdź do modułu Moje rozrachunki w Panelu administracyjnym. Opłać usługę i przejdź do modułu Chatbot (Sklep -> Konfiguracja -> Chatbot), aby aktywować chatbota w sklepie.
Tak, chatbot działa w RWD, co oznacza, że dopasowuje się wielkością i wyglądem do urządzeń mobilnych.
Chatbota możesz uruchomić w języku polskim i angielskim.
W Google Chrome dostępna jest funkcja zapytań głosowych. Chatbot posiada funkcję mikrofonu, pozwalającą na korzystanie z tej opcji.
Nie, nie ma limitów liczby zapytań, użytkowników prowadzących konwersacje ani chatbotów działających jednocześnie. Chatbot może dzięki temu zastąpić kilka osób jednocześnie.
Poznaj najważniejsze korzyści z posiadania chatbota
Oszczędzisz
W łatwy i szybki sposób wydłużysz czas obsługi klienta do 24/7/365.
Niskim kosztem uruchomisz obsługę klienta zagranicznego (chatbot w języku angielskim w cenie usługi).
Zmniejszysz koszty pracownicze – chatbot będzie zastępował lub uzupełniał ludzi.
Klienckie TOP 3: dostępność, szybkość i wygoda
DOSTĘPNOŚĆ – poza godzinami pracy Twojego biura, na urządzeniach mobilnych, w czasie rzeczywistym.
SZYBKOŚĆ – dotarcia do potrzebnej informacji, oferty promocyjnej i nowości.
WYGODA – w nawigacji po rozbudowanej stronie, odpowiedź na różne pytania w jednym miejscu i na każdym etapie procesu zakupowego.
Zwiększysz sprzedaż
Możesz kierować klientów do ofert promocyjnych, nowości czy bestsellerów i zwiększać wartość koszyka.
Lepiej wykorzystasz pracę ludzi w BOK.
Twój sklep będzie przyjazny dla klienta
Udzielasz odpowiedzi „tu i teraz”.
Klient kontaktuje się wtedy, kiedy mu pasuje i w taki sposób, jaki lubi.
Klient nie przerywa ścieżki zakupowej, by uzyskać informację.
Poprawisz wizerunek firmy
Budujesz zaufanie do firmy jako nowoczesnego dostawcy.
Będziesz postrzegany jako firma innowacyjna i pomocna.
Trafisz do młodszego pokolenia.
Będziesz na bieżąco
Dane statystyczne i raporty z działania chatbota dostarczą danych o poszukiwanych produktach, najczęściej zadawanych pytaniach czy ilości zapytań poza godzinami pracy Twojej firmy. Funkcja zostanie uruchomiona do końca 2022 roku.
#DziękiWAPROERP
The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.
Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight
Z WAPRO ERP od 21 lat
Prowadzenie własnego biznesu daje mi możliwość ciągłego uczenia się i robienia nowych rzeczy. Mogę szukać lepszych rozwiązań niż te, które wymyśliliśmy wcześniej. Wyznaję zasadę małych, ale ciągłych usprawnień.
Krzysztof Romaniuk, szef firmy Klinika AGD
Z WAPRO ERP od 9 lat
Współpracuje z:
Wypełnij formularz, aby założyć
platformę e-Commerce z Chatbotem
Jeżeli nie posiadasz jeszcze programu WAPRO Mag zostaw swoje dane kontaktowe, a skontaktujemy się z Tobą w celu wsparcia w procesie instalacji sklepu WAPRO B2B/B2C/Hybrid.