e-Commerce Chatbot by Asseco  
Nowa usługa dodatkowa w Wapro e-Commerce

Rozwiązanie, jakim jest chatbot, to nie tylko najgorętszy trend technologiczny w e-Commerce, to przede wszystkim kluczowa inicjatywa, na którą nasi klienci oddali swoje głosy w planach rozwojowych Wapro e-Commerce na rok 2022.

Koszty:

  • pracowników infolinii z nocnej i wieczornej zmiany,
  • pracowników, którzy muszą odpowiadać na podstawowe i powtarzające się pytania,
  • pracowników do obsługi klientów zagranicznych

mocno wpływają na rentowność firmy.

Zamiast angażować do tych procesów pracownika, zainwestuj w wirtualnego doradcę, który działa 24 godziny na dobę, może rozmawiać z dowolną liczbą klientów jednocześnie i nigdy się nie znudzi. Chatbot uwolni etaty w Twojej firmie.

Chatbot jest gotowym, skonfigurowanym i działającym rozwiązaniem. Usługa jest gotowa do pracy od razu po włączeniu*.

* Uruchomienie usługi w Wapro e-Commerce działa tak samo, jak w przypadku innych usług dodatkowo płatnych.

grafika chatbot

Cechy Chatbota

  • działa 24/7/365,

  • dostępny w językach PL i ENG,

  • podpowiada ścieżkę rozmowy i odpowiada na pytania użytkowników,

  • dostosowuje się do urządzeń mobilnych,

  • opcja głosowego zadawania pytań (w Google Chrome),

  • statystyki z działania bota do podglądu na bieżąco w panelu administracyjnym 1.

Statystki z działania bota zostaną dostarczone do końca 2022 roku.

bez limitów 64x64

Bez limitów:

  • użytkowników prowadzących konwersacje

  • rozmów prowadzonych jednocześnie

  • liczby zapytań

może zastąpić 64x64

1 chatbot może zastąpić:

  • kilka osób na infolinii

  • infolinię dla klientów zagranicznych

Pytania i odpowiedzi

Poznaj najważniejsze korzyści z posiadania chatbota

Oszczędzisz

W łatwy i szybki sposób wydłużysz czas obsługi klienta do 24/7/365.

Niskim kosztem uruchomisz obsługę klienta zagranicznego (chatbot w języku angielskim w cenie usługi). 

Zmniejszysz koszty pracownicze – chatbot będzie zastępował lub uzupełniał ludzi.

Klienckie TOP 3: dostępność, szybkość i wygoda

DOSTĘPNOŚĆ – poza godzinami pracy Twojego biura, na urządzeniach mobilnych, w czasie rzeczywistym.

SZYBKOŚĆ – dotarcia do potrzebnej informacji, oferty promocyjnej i nowości.

WYGODA – w nawigacji po rozbudowanej stronie, odpowiedź na różne pytania w jednym miejscu i na każdym etapie procesu zakupowego.

Zwiększysz sprzedaż

Możesz kierować klientów do ofert promocyjnych, nowości czy bestsellerów i zwiększać wartość koszyka.

Lepiej wykorzystasz pracę ludzi w BOK.

Twój sklep będzie przyjazny dla klienta

Udzielasz odpowiedzi „tu i teraz”.

Klient kontaktuje się wtedy, kiedy mu pasuje i w taki sposób, jaki lubi.

Klient nie przerywa ścieżki zakupowej, by uzyskać informację.

Poprawisz wizerunek firmy

Budujesz zaufanie do firmy jako nowoczesnego dostawcy.

Będziesz postrzegany jako firma innowacyjna i pomocna.

Trafisz do młodszego pokolenia.  

Będziesz na bieżąco

Dane statystyczne i raporty z działania chatbota dostarczą danych o poszukiwanych produktach, najczęściej zadawanych pytaniach czy ilości zapytań poza godzinami pracy Twojej firmy. Funkcja zostanie uruchomiona do końca 2022 roku.

#DziękiWAPROERP

The true spirit of sport - "Prawdziwy duch sportu" jest dla nas mottem do budowania przewagi konkurencyjnej jak również do jak najlepszych relacji z naszymi partnerami biznesowymi.

Paweł Wieczorek,
Prezes firmy ALLTO SPORT, właściciel marki AllRight

Z WAPRO ERP od 21 lat

Prowadzenie własnego biznesu daje mi możliwość ciągłego uczenia się i robienia nowych rzeczy. Mogę szukać lepszych rozwiązań niż te, które wymyśliliśmy wcześniej. Wyznaję zasadę małych, ale ciągłych usprawnień.

Krzysztof Romaniuk, szef firmy Klinika AGD

Z WAPRO ERP od 9 lat

element-corner

Nasi klienci rozwijają swoje biznesy z WAPRO ERP od lat!

Współpracuje z:

Platforma biznesowa B2B

Platforma biznesowa

Sklep internetowy B2C

Sklep internetowy

b2m hybrid

Platforma sprzedażowa B2M

Wypełnij formularz, aby założyć
platformę e-Commerce z Chatbotem

Jeżeli nie posiadasz jeszcze programu WAPRO Mag zostaw swoje dane kontaktowe, a skontaktujemy się z Tobą w celu wsparcia w procesie instalacji sklepu WAPRO B2B/B2C/Hybrid.

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solution S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.